مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، وضعیت هوای مرزهای غربی کشور و همچنین شهرهای زیارتی در کشور عراق را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، آسمان مهران برای پنجشنبه (۱۷ شهریور) صاف، گاهی وزش باد با احتمال ...

به گزارش سازمان هواشناسی در اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، آذربایجان غربی، بارش باران و وزش باد پیش بینی می شود.

...

مرکز و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از وزش گرد و غبار در استان های مرزی غرب کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس نقشه های پیش یابی برای روز پنجشنبه (۱۷ شهریور) در استان های اردبیل، گیلان، مازندران، ...

به گزارش سازمان هواشناسی در آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان و ارتفاعات البرز بارش باران، وزش باد و کاهش نسبی دما پیش بینی می شود.

...

به گزارش سازمان هواشناسی در اردبیل، گیلان و غرب مازندران به علت رگبار شدید باران و احتمال سیلاب هشدار نارنجی برقرار است.

...

به گزارش سازمان هواشناسی با شمالی شدن جریانات بر روی دریای خزر برای استان های گیلان، مازندران و اردبیل بارش باران گاهی رعدوبرق، وزش باد و کاهش محسوس دما پیش بینی می شود.

...

به گزارش سازمان هواشناسی از دوشنبه تا اواخر هفته با نفوذ جریانات خنک شمالی، کاهش محسوس دما، وزش باد و بارش باران همراه با رعد و برق در سواحل خزر و اردبیل پیش بینی می شود.

...

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا، هم اکنون شاخص آلودگی هوای پایتخت روی عدد ۸۳ یعنی در بازه قابل قبول قرار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا هم اکنون شاخص آلودگی هوای پایتخت روی ...

به گزارش سازمان هواشناسی از فردا تا آخر هفته روند افزایش نسبی دما را در بیشتر مناطق کشور خواهیم داشت.

...

به گزارش سازمان هواشناسی تا جمعه وزش باد شدید همراه با خیزش گردوخاک در نوار شرقی کشور ادامه دارد و از شنبه تا اواخر هفته آینده در اغلب نقاط کشور هوای گرم و آرام خواهیم داشت.

...

به گزارش سازمان هواشناسی در شرق و برخی مناطق جنوب غرب، تداوم وزش بادهای شدید توام با گردوخاک پیش بینی شده که در منطقه زابل به شکل طوفان شن و خاک است.

...

به گزارش سازمان هواشناسی در مناطق سیستان وبلوچستان و ارتفاعات هرمزگان و جنوب کرمان افزایش ابر و رگبار پراکنده گاهی با رعد وبرق و وزش باد شدید موقتی رخ می دهد.

...

مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از رگبار و رعد و برق، و گرد و خاک در شرق کشور و نفوذ توده گرد و خاک از عراق به نواحی غربی و کاهش کیفیت هوا در غرب ...

به گزارش سازمان هواشناسی طی امروز و فردا نیز در برخی ساعات در سواحل دریای خزر بارش پراکنده باران و وزش باد رخ خواهد داد.

...

به گزارش سازمان هواشناسی تا روز جمعه بخش هایی از شمال غرب کشور و نیز ارتفاعات هرمزگان، دامنه ها و ارتفاعات البرز مرکزی و همچنین ارتفاعات هرمزگان بارش پراکنده خواهند داشت.

...

به گزارش سازمان هواشناسی در جنوب سیستان و بلوچستان، چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، شمال و شرق خوزستان، غرب و جنوب فارس، اردبیل و ارتفاعات البرز مرکزی رگبار پیش بینی می شود.

...

به گزارش سازمان هواشناسی در دامنه های جنوبی البرز در تهران، البرز، قزوین، زنجان، سمنان ،گیلان، مازندران، آذربایجان شرقی و اردبیل رگبار باران گاهی رعد وبرق و وزش باد شدیدموقتی رخ می دهد.

...

به گزارش سازمان هواشناسی برای امروز در سیستان و بلوچستان، کرمان، فارس، یزد و هرمزگان هشدار سطح قرمز درباره تشدید بارش ها صادر شده است.

...


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان