رئیس پیشین کمیته ملی المپیک با اشاره به اقداماتی که طی مدت زمان حضور در این کمیته انجام داد، به ارتقای بودجه اشاره کرد و اینکه نیاز اصلی به هزار میلیارد تومان است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید رضا صالحی امیری ...

انتخابات کمیته ملی المپیک که با وجود حاشیه های زیاد بالاخره برگزار شد، منجر به کنار رفتن تمامی ارکان مدیریتی این کمیته و روی کار آمدن افراد جدیدی شد که در نوع خود جالب بود.

به گزارش خبرنگار مهر، شاید ...

اعضای هیات اجرایی جدید کمیته ملی المپیک در اولین نشست خود که به صورت رسمی برگزار شد، تعیین دبیرکل و رسیدگی به مشکلات انتخاباتی مربوط به برخی رشته ها را مورد تاکید قرار دادند.

به گزارش خبرنگار مهر، به فاصله ...

پنجاه و یکمین مجمع عمومی کمیته ملی المپیک با تعیین هیات رئیسه و هیات اجرایی جدید برگزار شد و مهمترین صندلی آن به «محمود خسروی وفا» رسید که در رقابتی نزدیک از مهدی علی نژاد عبور کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، ...

ماراتن برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک که از چند ماه پیش شروع شده با همه کش و قوس هایش به خط پایان رسید تا رئیس چهار سال آینده از بین چهار گزینه انتخاب شود؛ رئیسی که تا حدودی مشخص ...

زمان آغاز پنجاه و یکمین مجمع عمومی و انتخاباتی کمیته ملی المپیک  از ساعت ۱۵ به ساعت ۱۴ روز یکشنبه ۶ شهریور ماه تغییر یافت.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، پیرو تصمیم ستاد ...

رئیس کمیته ملی المپیک تاکید دارد که به خاطر ورود محمود خسروی وفا به انتخابات این کمیته از کاندیدا شدن امتناع کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود خسروی رئیس فعلی کمیته ملی پارالمپیک یکی از کاندیداهای ریاست کمیته ملی المپیک ...

برگزاری چند جلسه محرمانه بین افرادی که در انتخابات کمیته ملی المپیک ذینفع هستند، پیش بینی ها برای تعویق دوباره این انتخابات را به حداقل رساند و حالا تاکید بر برگزاری «سرِوقت» مجمع است.

به گزارش خبرنگار مهر، وضعیت پیچیده ...

برگزاری چند جلسه محرمانه بین افرادی که در انتخابات کمیته ملی المپیک ذینفع هستند، پیش بینی ها برای تعویق دوباره این انتخابات را به حداقل رساند و حالا تاکید بر برگزاری «سرِوقت» مجمع است.

به گزارش خبرنگار مهر، وضعیت پیچیده ...

در فاصله یک هفته مانده تا انتخابات کمیته ملی المپیک هنوز فهرست نهایی کاندیداهای تایید صلاحیت شده در اختیار اعضای مجمع قرار نگرفته در حالیکه دستورالعمل اجرایی روی این موضوع تاکید دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، اهمیت انتخابات کمیته ملی ...

فهرست نهایی کاندیداهای انتخابات کمیته ملی المپیک هنوز اعلام نشده اما خبرنگار مهر کسب اطلاع کرده که از مجموع ۳۱ متقاضی این انتخابات، ۲ نفر بازنشسته شدند و ۳ نفر هم رد صلاحیت!

به گزارش خبرنگار مهر، انتخابات کمیته ملی ...

مجمع کمیته ملی المپیک با وجود مشکلات ایجاد شده در رابطه با اعضای المپیکی و غیرالمپیکی می تواند در موعد مقرر برگزار شود اگر وزیر ورزش و رئیس این کمیته از رای دادن انصراف دهند!

به گزارش خبرنگار مهر، مهندسی ...

به گفته نایب رئیس کمیته ملی المپیک، پرونده تمام متقاضیان حضور در انتخابات پس از بررسی فرم های ثبت نام و تطبیق مدارک در اختیار مراجع ذی صلاح گذاشته شده اما هنوز نتیجه ای اعلام نشده است.

طاهره طاهریان ...

دبیرکل کمیته ملی المپیک که ریاست ستاد برگزاری انتخابات این کمیته را بر عهده داشت در حالی از این مسئولیت کناره گیری کرده است که مشخص نیست چه کسی باید جایگزین او برای پیگیری فعالیت ها شود.

به گزارش خبرنگار ...

روند برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک در حالی در جریان است که احکام و استعفاهای مخفیانه ای در این کمیته انجام شده که به نظر می رسد بی ارتباط با انتخابات پیش رو نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، نام نویسی ...

انتخابات کمیته ملی المپیک در حالی پیش روی ورزش است که به نظر می رسد با وجود عدم ورود متولیان فعلی، این انتخابات حداقل به خاطر رقابت دوقطبی، رونق بیشتری نسبت به دوره پیش داشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، ...

مهلت نام نویسی از کاندیداهای انتخابات کمیته المپیک در حالی به پایان رسید که برخی مدعیان حضور در این انتخابات بدون توجه به قوانین و با تخلف اقدام به نام نویسی کردند؛ از جمله دبیرکل کمیته!

به گزارش خبرنگار مهر، ...

دبیرکل فعلی کمیته ملی المپیک که بازنشسته این برای حضور دوباره در انتخابات این کمیته نام نویسی کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، کیکاوس سعیدی دبیر کل کمیته ملی المپیک برای حضور در انتخابات کمیته ملی المپیک و تصدی پست ریاست ...

دبیرکل فعلی کمیته ملی المپیک برای حضور دوباره در انتخابات این کمیته نام نویسی کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، کیکاوس سعیدی دبیر کل کمیته ملی المپیک برای حضور در انتخابات کمیته ملی المپیک و تصدی پست ریاست ونایب رئیسی نام ...

رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد برای حضور در انتخابات کمیته ملی المپیک نام نویسی کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، هاشم اسکندری رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد برای حضور در انتخابات کمیته ملی المپیک و تصدی پست نایبرئیسی نام نویسی کرد.

...

روسای فدراسیون های انجمن های ورزشی و ورزش های زورخانه ای برای حضور در انتخابات کمیته ملی المپیک نام نویسی کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، امروز پنجشنبه و در آخرین روز از مهلت تعیین شده برای نام نویسی از کاندیداهای ...

حسن رنگرز به عنوان نماینده باشگاه نساجی برای تصدی نایب رئیسی کمیته ملی المپیک ثبت نام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهلت تعیین شده برای نام نویسی از کاندیداهای انتخابات کمیته ملی المپیک امروز پنجشنبه در حالی به پایان ...

رئیس فدراسیون بسکتبال برای عضویت در هیات اجرایی کمیته ملی المپیک نام نویسی کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد داوری رئیس فدراسیون بسکتبال امروز چهارشنبه با حضور در کمیته ملی المپیک و تکمیل فرم ثبت نام حضور در انتخابات این کمیته، ...

داود عزیزی رئیس فدراسیون گلف برای شرکت در انتخابات کمیته ملی المپیک کاندیدا شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه نام نویسی از کاندیداهای انتخابات کمیته ملی المپیک، امروز داود عزیزی رئیس فدراسیون گلف با حضور در محل کمیته اقدام به ...

محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو کاندیدای عضویت در هیات اجرایی کمیته ملی المپیک شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو امروز چهارشنبه با حضور در محل کمیته ملی المپیک برای ...

رئیس فدراسیون شنا برای حضور در انتخابات کمیته ملی المپیک و عضویت در هیات اجرایی این کمیته کاندیدا شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی قربانی رئیس فدراسیون تیراندازی امروز چهارشنبه با حضور در محل کمیته ملی المپیک برای عضویت در هیات ...

عباس اورسجی رئیس فدراسیون کبدی برای تصدی پست نایب رئیسی کمیته ملی المپیک نام نویسی کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه نام نویسی از کاندیداهای انتخابات کمیته ملی المپیک، امروز چهارشنبه عباس اورسجی رئیس فدراسیون کبدی با تکمیل فرم ثبت ...

روسای پیشین و فعلی فدراسیون تنیس به ترتیب برای تصدی پست ریاست و هیات اجرایی کمیته ملی المپیک ثبت نام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، در دهمین روز از ثبت نام کاندیداهای انتخابات کمیته ملی المپیک، امروز سه شنبه مجید ...

رئیس فدراسیون والیبال و معاون پیشین وزارت ورزش برای حضور در انتخابات کمیته ملی المپیک نام نویسی کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، در دهمین روز از ثبت نام کاندیداهای انتخابات کمیته ملی المپیک، امروز سه شنبه محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون ...

علیرضا سهرابیان و علیرضا پاکدل روسای فدراسیون های قایقرانی و هندبال برای حضور در انتخابات کمیته ملی المپیک نام نویسی کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، در نهمین روز از ثبت نام کاندیداهای انتخابات کمیته ملی المپیک، امروز شنبه علیرضا سهرابیان ...

مهدی گودرزی رئیس فدراسیون سه گانه برای حضور در انتخابات کمیته ملی المپیک و عضویت در هیات اجرایی این کمیته ثبت نام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، در هشتمین روز از ثبت نام کاندیداهای انتخابات کمیته ملی المپیک، امروز ...

چهارمین روز از مهلت تعیین شده برای نام نویسی از کاندیداهای انتخابات کمیته ملی المپیک در حالی به پایان رسید که هیچ فردی ثبت نام نکرد. 

به گزارش خبرنگار مهر، مهلت در نظر گرفته شده برای ثبت نام از متقاضیان شرکت ...

مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز برای حضور در انتخابات کمیته ملی المپیک و عضویت در هیات اجرایی این کمیته نام نویسی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، تا پایان ...

روز نخست نام نویسی از کاندیداهای انتخابات کمیته ملی المپیک در حالی به پایان رسید که ۶ نفر از اعضای مجمع برای پست های ریاست و هیات اجرایی کاندیدا شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، مهلت تعیین شده برای نام نویسی ...

محمود خسروی وفا، مهدی علی نژاد و آرش میراسماعیلی برای حضور در انتخابات کمیته ملی المپیک و تصدی کرسی ریاست این کمیته کاندیدا شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، نام نویسی از کاندیداهای انتخابات کمیته ملی المپیک از امروز چهارشنبه (۵ ...

ثبت نام برای حضور در انتخابات کمیته ملی المپیک در شرایطی از روز چهارشنبه آغاز خواهد شد که پیش بینی ها حکایت از حضور تعدادی روسای فدراسیون ها، وزیر ورزش و مسئولان رده بالای کمیته دارد.

خبرگزاری مهر - گروه ...

تصمیم هیات اجرایی کمیته ملی المپیک در انتخاب نماینده باشگاه ها برای حضور در انتخابات این کمیته با اعتراض وزارت نفت و مسئولان ورزشی این وزارتخانه همراه بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، با تصمیم اعضای هیات اجرایی کمیته ...

اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک ۵ کارشناس خبره منتخب برای حضور در مجمع انتخاباتی این کمیته را مشخص کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، نشست اعضای هیات رئیسه و هیات اجرایی کمیته ملی المپیک به منظور تعیین کارشناسان خبره حاضر ...

اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک بعد از یک ماه فردا تشکیل جلسه می دهند تا در آستانه آغاز نام نویسی از کاندیداهای انتخابات این کمیته، بالاخره کارشناسان خبره را مشخص کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، یکصد و دوازدهمین نشست ...

نام نویسی از کاندیداهای کمیته ملی المپیک از هفته آینده آغاز می شود اما هنوز در مورد کارشناسان خبره و تعیین آنها برای این دوره انتخابات کمیته تعیین تکلیف نشده است.

به گزارش خبرنگار مهر، کارشناسان خبره و تعیین آنها ...


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان