معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش تاکید کرد که این وزارتخانه حتما اتفاقات شبانه رخ داده پیرامون مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال را پیگیری خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد پولادگر که در مجمع انتخاباتی فدراسیون ...

انتخابات کمیته ملی المپیک که با وجود حاشیه های زیاد بالاخره برگزار شد، منجر به کنار رفتن تمامی ارکان مدیریتی این کمیته و روی کار آمدن افراد جدیدی شد که در نوع خود جالب بود.

به گزارش خبرنگار مهر، شاید ...

محمود خسروی وفا که در انتخابات روز ششم شهریور کمیته ملی المپیک رای اعضای مجمع را برای ریاست گرفت، یازدهمین رئیس این کمیته از ابتدای انقلاب اسلامی به شمار می رود.

به گزارش خبرنگار مهر، رأی اعضای پنجاه و یکمین ...

اعضای مجمع کمیته ملی المپیک محمود خسروی وفا را به عنوان رئیس چهار سال آینده این کمیته انتخاب کردند. وی جانشین سیدرضا صالحی امیری شد که چهار سال این مسئولیت را برعهده داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، پنجاه و یکمین ...

پنجاه و یکمین مجمع عمومی کمیته ملی المپیک با تعیین هیات رئیسه و هیات اجرایی جدید برگزار شد و مهمترین صندلی آن به «محمود خسروی وفا» رسید که در رقابتی نزدیک از مهدی علی نژاد عبور کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، ...

ماراتن برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک که از چند ماه پیش شروع شده با همه کش و قوس هایش به خط پایان رسید تا رئیس چهار سال آینده از بین چهار گزینه انتخاب شود؛ رئیسی که تا حدودی مشخص ...

زمان آغاز پنجاه و یکمین مجمع عمومی و انتخاباتی کمیته ملی المپیک  از ساعت ۱۵ به ساعت ۱۴ روز یکشنبه ۶ شهریور ماه تغییر یافت.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، پیرو تصمیم ستاد ...

اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی طی ماه های گذشته اقدامی برای برگزاری انتخابات نداشته در حالیکه هفت هیات این استان در بلاتکلیفی به سر می برند.

به گزارش خبرنگار مهر، از مجموع هیات های ورزشی که زیر ...

عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک برای نایب رئیسی دوره آینده این کمیته ثبت نام کرد

به گزارش خبرنگار مهر، مجید کیهانی عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک که سابقه ریاست فدراسیون دوومیدانی را در کارنامه دارد امروز شنبه برای حضور ...

یک کارشناس حقوقی با تاکید بر اینکه حذف فدراسیون های بدون رئیس از مجمع کمیته المپیک غیرقانونی است، گفت: این موضوع می تواند با واکنش کمیته بین المللی المپیک همراه شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مجمع کمیته ملی المپیک در ...

ثبت نام برای حضور در انتخابات کمیته ملی المپیک در شرایطی از روز چهارشنبه آغاز خواهد شد که پیش بینی ها حکایت از حضور تعدادی روسای فدراسیون ها، وزیر ورزش و مسئولان رده بالای کمیته دارد.

خبرگزاری مهر - گروه ...

وزارت ورزش در حالی همچنان نسبت به برگزاری انتخابات فدراسیون ها بی میل و سست اراده نشان می دهد که تعداد فدراسیون های بلاتکلیف به خاطر اتمام یک دوره ریاست دیگر بیشتر شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، فدراسیون بدمینتون ...

اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک ۵ کارشناس خبره منتخب برای حضور در مجمع انتخاباتی این کمیته را مشخص کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، نشست اعضای هیات رئیسه و هیات اجرایی کمیته ملی المپیک به منظور تعیین کارشناسان خبره حاضر ...

در راستای رسیدگی به وضعیت فدراسیون دوچرخه سواری به منظور مهیا شدن شرایط انتخابات، نشست مشترکی میان مسئولان وزارت ورزش با این فدراسیون برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، فدراسیون دوچرخه سواری سال گذشته و پس از برگزاری انتخابات ...

با توجه به غیرقانونی بودن فعالیت سرپرست فعلی فدراسیون ژیمناستیک، وزارت ورزش انتخاب سرپرست جدید برای این فدراسیون را در برنامه قرار داده است.

به گزارش خبرنگار مهر، فدراسیون ژیمناستیک از جمله فدراسیون هایی است که ماه هاست به خاطر ...


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان