مدیرکل هواشناسی گیلان از تقویت سامانه پرفشار و بارشی در گیلان طی روزهای آینده خبر داد و گفت: طی روز سه شنبه هوای استان گیلان به ویژه در ارتباطات برفی و همراه با کولاک خواهد بود.

...

مدیرکل هواشناسی گیلان از صدور اطلاعیه هشداری در استان خبر داد و گفت: مردم استان از امشب تا روز دوشنبه شاهد وزش باد گرم شدید و نسبتاً شدید خواهند بود.

...

مدیرکل هواشناسی گیلان از افزایش ۱۰ درجه ای دمای هوا و وزش باد گرم شدید در استان گیلان خبر داد.

...

هواشناسی گیلان با اشاره به ورود سامانه بارشی از عصر امروز گفت: دمای هوا در گیلان بین سه تا ۶ درجه سلسیوس کاهش می یابد.

...

مدیرکل هواشناسی گیلان از بارانی شدن مجدد هوای استان طی روزهای آینده خبر داد و گفت: در پی فعالیت سامانه جدید بارشی، دمای استان بین پنج تا 10 درجه کاهش پیدا می کند.

...

طی شبانه روز گذشته، ایستگاه امامزاده اسحاق علیه السلام در شهرستان شفت ۷۱.۴ میلی متر باران را ثبت و رکورد بیشترین باران را در بین مناطق مختلف استان گیلان زده است.

...

مدیرکل هواشناسی گیلان از صدور اطلاعیه هشداری سطح زرد در گیلان خبر داد و گفت: در پی فعالیت سامانه سرد و بارشی در استان، هوای گیلان بین پنج تا ۱۰ درجه سرد می شود.

...

هواشناسی گیلان از تقویت فعالیت سامانه سرد و بارشی در گیلان برای دو روز آینده خبر داده و پیرو آن مدیرکل مدیریت بحران استانداری نیز از مسئولان و مردم خواسته تا تمهید مقدمات لازم را جهت افزایش آمادگی ها و ...


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان