رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی گفت: فاصله زیاد بین تعرفه های توانبخشی در بخش خصوصی و دولتی، اقبال درمانگران به بخش دولتی کم شده است.

تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی و جمعیت هلال احمر، ...

رئیس بیمارستان روانپزشکی رازی، در مورد آن دسته از بیماران اعصاب و روان که می بایست دور از خانه و خانواده زندگی کنند، گفت: این دسته از بیماران، امکان بازگشت به جامعه را ندارند.

به گزارش خبرنگار مهر، مرکز تخصصی روانپزشکی ...

رئیس بیمارستان روانپزشکی رازی، به تشریح مسائل و مشکلات و چالش های بیماران روانپزشکی پرداخت.

به گزارش خبرنگار مهر، امید رضایی، روز دوشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ در نشست خبری با اصحاب رسانه که در محل بیمارستان روانپزشکی رازی برگزار شد، گفت: ...

رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، بر ضرورت تربیت نیروی انسانی در حوزه توانبخشی تاکید کرد و گفت: در حال حاضر به ازای هر ۱.۱ میلیون نفر جمعیت کشور فقط یک تخت توانبخشی داریم.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا خانکه، ...

رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، با عنوان این مطلب که حدود ۳۰ میلیون نفر از جمعیت کشور نیازمند خدمات توانبخشی است، گفت: بیش از ۱۵ میلیون نفر افراد دارای معلولیت هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدمحمد پورحسینی مشاور ...

رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، در پیامی فرا رسیدن روز خبرنگار را به همه خبرنگاران کشور به ویژه خبرنگاران حوزه سلامت تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، حمیدرضا خانکه در این پیام آورده است: ۱۷ مرداد روز خبرنگار، روایت ...

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: نظام سلامت در دنیا به رشته فیزیوتراپی توجه ویژه ای دارد، زیرا چهره بیماری ها تغییر کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدعلی محسنی بندپی افزود: آمار بالای معلولیت ها در تصادفات جاده ای، ...


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان