مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به شرایط ناپایدار جوی آسمان گیلان تا پایان هفته گفت: تا پایان هفته همراه با باد گرم، بارش باران، مه و رگبار و رعد و برق همراه است.

...

مدیرکل هواشناسی گیلان با بیان اینکه بارش های باران از غرب تا شرق استان تا پیش از ظهر از شدت بیشتری برخوردار است، گفت: طی امروز و جمعه شدت بارش در مناطق مرکزی و شرقی استان پیش بینی می شود.

...

مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به وضعیت آب وهوای استان گیلان در روزهای آینده گفت: طبق پیش بینی نقشه های هواشناسی، آب وهوای استان گیلان از عصر سه شنبه تا عصر جمعه، ناپایدار و بارانی پیش بینی می شود.

...

مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به وضعیت آب وهوای استان گیلان در روزهای آینده، گفت: طبق پیش بینی نقشه های هواشناسی، سامانه بارشی که از شب گذشته وارد گیلان شده، صبح فردا استان را به تدریج ترک می کند.

...

مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به وضعیت آب وهوای استان گیلان در روزهای آینده گفت: طبق پیش بینی نقشه های هواشناسی، آب وهوای استان گیلان از امشب تا عصر پنجشنبه ناپایدار و بارانی پیش بینی می شود.

...

مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به وضعیت آب وهوای استان گیلان در روزهای آینده گفت: طبق پیش بینی های نقشه های هواشناسی، آب وهوای گیلان از بامداد جمعه تا عصر شنبه، ناپایدار و بارانی پیش بینی می شود.

...

مدیرکل هواشناسی استان گیلان با اشاره به ورود سامانه سرد بارشی به استان گیلان از روز دوشنبه گفت: سامانه جدید بارشی از روز دوشنبه وارد استان گیلان شده و شرایط برای افزایش ابر، بارش باران و وزش باد مهیا ...

بارش باران طی شبانه روز گذشته در رشت با ثبت ۴۴ میلی متر رکورد زد و در عین حال سوماموس بلند ترین قله گیلان نیز نخستین برف پاییزی امسال را به نام خود ثبت کرد.

...

مدیرکل هواشناسی گیلان از تداوم فعالیت سامانه سرد و بارشی در استان خبر داد و گفت: این سامانه بارشی تا پایان هفته میهمان گیلانی ها است و لازم است احتیاط ایمنی در آن رعایت شود.

محمد دادرس امروز در گفت ...


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان