رئیس کل سازمان نظام پرستاری، از ابلاغ پرداخت کارانه گروه پرستاری خبر داد.

محمد میرزابیگی، در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: انتظار ۱۶ ساله جامعه پرستاری برای تعرفه دار شدن خدماتی که ارائه می دهند، به پایان رسید و از شهریور ...

رئیس کل سازمان نظام پرستاری، با عنوان این مطلب که پرداختی به پرستاران بابت قانون تعرفه گذاری از سه ماه پایانی سال ۱۴۰۰ اعمال می شود، به گفته های وزیر بهداشت واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار مهر، بهرام عین اللهی ...

رئیس کل سازمان نظام پرستاری، پیرامون تحقق فوق العاده خاص برای تمامی مدافعین سلامت و بیکار شدن ۱۰ هزار پرستار طرحی، به رئیس جمهور نامه نوشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد میرزابیگی، در این نامه آورده است: همانطور که مستحضرید پرستاران ...

پرستاران طرحی که همواره دغدغه بیکار شدن را دارند، حالا منتظر یک خبر خوش باشند.

به گزارش خبرگزاری مهر، آن طور که بهروز رحیمی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت گفته است، قرار است که پرستاران طرح تبدیل وضعیت شوند.

...

مدیر پرستاری بازنشسته دانشگاه علوم پزشکی تهران، معتقد است که نبود زیرساخت لازم برای اجرای پرونده الکترونیک سلامت، باعث شده پرستاران به عنوان منشی عمل کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، تهمینه ناجی گفت: پرونده الکترونیک سلامت در کشورهای توسعه یافته کاملاً ...

جامعه پرستاری کشور از تابستان ۸۶ تاکنون برای اجرایی شدن قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری لحظه شماری می کنند. آیا این انتظار به سرانجام خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، نیروهای پرستاری در کنار کادر پزشکی، تشکیل دهنده تیم خدمت به ...

رئیس کل سازمان نظام پرستاری، در مورد وضعیت جذب نیروهای طرحی وزارت بهداشت، توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد میرزابیگی گفت: در نشست با اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس، دوستان پذیرفتند با الحاق یک تبصره استخدام و جذب نیروهای طرحی، ...

معاون پرستاری وزارت بهداشت با بیان اینکه کوبیدن بر طبل مطالبات صنفی تنها هدف پرستاری نیست، به تشریح اهداف سه گانه قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری پرداخت.

به گزارش لنگرخبر به نقل از مهر، عباس عبادی، در هفدهمین نشست شورای عالی ...

رئیس کل سازمان نظام پرستاری گفت: اجرایی شدن قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری به ایستگاه آخر رسیده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد میرزابیگی، در بازدید از مراکز درمانی استان البرز، با بیان اینکه از ۳۰۰ شهید مدافع سلامت، ۱۶۰ نفر ...

رئیس کل سازمان نظام پرستاری گفت: اجرایی شدن قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری به ایستگاه آخر رسیده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد میرزابیگی، در بازدید از مراکز درمانی استان البرز، با بیان اینکه از ۳۰۰ شهید مدافع سلامت، ۱۶۰ نفر ...

پرستاران تعدیل شده یا در حال تعدیل، شامل نیروهای طرحی بدون سهمیه و نیروهای تمدیدی تعدیل شده به سامانه سازمان نظام پرستاری مراجعه و ثبت نام نمایند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نظام پرستاری، با عنایت ...

معاون پارلمانی سازمان نظام پرستاری، از خلف وعده برای تبدیل وضعیت نیروهای پرستاری اعم از شرکتی و طرحی به دنبال فروکش کردن موج ششم کرونا، گلایه کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدتقی جهانپور افزود: فروکش کردن موج ششم کرونا با لغو ...


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان