مدیرکل آموزش و پرورش گیلان از برگزاری ویژه برنامه ها ویژه انتخابات خبر داد و گفت: ۲۴ هزار دانش آموز گیلانی در انتخابات پیش رو رأی اولی هستند.

...

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان از فوت دانش آموز پسر پایه چهارم ابتدایی در یکی از مدارس شهر رشت خبر داد.

...

به گفته مدیرکل آموزش و پرورش گیلان، ۵۴ دانش آموز عضو تشکل های دانش آموزی استان در آستانه یوم الله ۱۳ آبان، برای دیدار با رهبر معظم انقلاب به تهران اعزام شدند.

...

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به اسکان ۱۰ هزار مسافر فرهنگی در گیلان، گفت: در تابستان سال جاری ۱۶۵ مدرسه با ۱۱ مرکز رفاهی برای اسکان مسافران فرهنگی اختصاص داده شده است.

...

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به حضور ۳۸۰ هزار دانش آموز در این استان گفت: از این تعداد تاکنون ۳۵۰ هزار نفر معادل ۹۰ درصد در کدارس گیلان ثبت نام کردند.

...

طمدیرکل آموزش و پرورش گیلان از در نظر گرفتن بیش از ۲ هزار مدرسه برای دانش آموزان پایه اولی در این استان خبر داد و گفت: ۲ هزار و ۱۰۵ مدرسه با حدود ۶ هزار و ۹۳۱ کلاس درس ...

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به ساماندهی بیش از ۱۳ هزار کلاس درس در گیلان گفت: از ابتدای خرداد تاکنون ۳۳۴ هزار دانش آموز در مدارس استان نام نویسی کردند.

...

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان در لنگرود خبر داد
اجرای طرح رتبه بندی معلمان تا قبل از مهر ۱۴۰۱/جذب ۵۰۱ نیرو در گیلان
4 مرداد 1401

به گزارش سایت خبری تحلیلی لنگرخبر، محمد فائزی در حاشیه اختتامیه نخستین لیگ علمی دوره دوم متوسطه که در شهرستان لنگرود برگزار شد، با اشاره به حضور ۴۵۰ تیم از مدارس استان گیلان در این رقابت ارزشمند، اظهار کرد: ...


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان