کارشناس هواشناسی با ابراز "آبان امسال پیش بینی ورود هوای سرد به کشور طی بهمن را انجام داده بودم."، گفت: چرا سازمان هواشناسی توان انجام پیش بینی بلندمدت را ندارد.

حسین اردکانی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم ...

در "سمینار علمی با موضوع نقش مداخلات منطقه ای احتمالی در تغییرات بارندگی کشور" موضوع ابردزدی توسط کشورهای همسایه و استفاده برخی کشورها از "هارپ" برای تأثیرگذاری بر میزان بارش های کشورمان که امسال شرایط ...

به گزارش خبرنگار اجتماعی ...

سازمان هواشناسی با پیش بینی بارش باران و برف و رعدوبرق در ۱۹ استان از کاهش ۵ تا ۸ درجه ای دما در نیمه شرقی کشور طی دوشنبه و سه شنبه خبر داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بر اساس ...

سازمان هواشناسی با صدور هشدار تشدید فعالیت سامانه بارشی در ۱۰ استان به مردم توصیه کرد از سفر غیرضروری، تردد و اتراق در حاشیه و بستر رودخانه ها خودداری کنند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، پیش بینی کلی نقشه ...

سازمان هواشناسی با صدور "هشدار نارنجی" بارش های سیل آسا در برخی مناطق کشور از رگبار، رعدوبرق و کاهش محسوس دما در ۱۱ استان طی امروز تا چهارشنبه خبر داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، پیش بینی کلی ...

سازمان هواشناسی از تشدید فعالیت سامانه بارشی در کشور خبر داد و برای ۲۰ استان هشدار آب گرفتگی، طغیان رودخانه ها، رانش زمین و خسارت به کشاورزان صادر کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بر اساس نقشه های ...

به گزارش سازمان هواشناسی تا جمعه وزش باد شدید همراه با خیزش گردوخاک در نوار شرقی کشور ادامه دارد و از شنبه تا اواخر هفته آینده در اغلب نقاط کشور هوای گرم و آرام خواهیم داشت.

...

به گزارش سازمان هواشناسی برای امروز در سیستان و بلوچستان، کرمان، فارس، یزد و هرمزگان هشدار سطح قرمز درباره تشدید بارش ها صادر شده است.

...


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان