به گفته مسؤول سازمان بسیج رسانه کشور نباید در مقابل امپریالیسم رسانه ای غرب به دنبال دفاع باشیم، زمان آن رسیده که آفند داشته باشیم و حمله کنیم.

...

رشت- رئیس سازمان بسیج رسانه کشور با اشاره به اینکه این سازمان مدافع همه خبرنگاران است، گفت: نخستین باشگاه تخصصی بانوان در گیلان راه اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس محمدیان عصر یکشنبه در نشست با اصحاب رسانه ...

رشت- رئیس سازمان بسیج رسانه کشور با اشاره به عقب ماندگی در تشکیل جبهه رسانه تراز انقلاب گفت: کانون های بسیج رسانه مرکز کارآمدی رسانه در کشور است.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس محمدیان صبح یکشنبه در دیدار با اعضای ...

رشت- رئیس سازمان بسیج رسانه کشور با اشاره به اینکه گیلان جزء ۵ استان با ظرفیت در عرصه رسانه است، گفت: به دنبال تبیین اطلس رسانه ای جبهه انقلاب در این استان هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس محمدیان شامگاه ...

مسؤول بسیج رسانه کشور روزمرگی را یک آفتی برای رسانه های جریان انقلاب دانست و گفت: امروز متاسفانه اصحاب رسانه در کارها دچار روزمرگی شدند و به شدت دچار انزوای گفتمانی درون سیستمی هستیم که جای بسیار تاسف ...

...

رشت- رئیس سازمان بسیج رسانه کشور با اشاره به اینکه «خبرگزاری مهر» می تواند موتور محرک توسعه نقاط محروم گیلان باشد، گفت: این خبرگزاری پرچمدار مطالبه گری و امیدآفرینی در جامعه است.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس محمدیان امروز ...

رشت- رئیس سازمان بسیج رسانه کشور روزمرگی را آفت رسانه برشمرد و گفت: خانه مطبوعات با چالش قوانین دست و پاگیر مواجه است.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس محمدیان عصر شنبه در دیدار با اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات گیلان ...

مسوول سازمان بسیج رسانه کشور از تشکیل قرارگاه رسانه ای در سطح کشور خبر داد و گفت: کاروان و قرارگاه رسانه ای با محوریت صدا و سیما با عنوان سفیران حاج قاسم در راستای امید بخشی در سطح کشور انجام ...

رشت- رئیس سازمان بسیج رسانه کشور گفت: خروجی هیئت های اندیشه ورز باید منجر به تشکیل یک نظام صنفی شود و اصحاب رسانه باید پیگیر مطالبات صنفی خود باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس محمدیان بعد از ظهر شنبه در ...

مسؤول سازمان بسیج رسانه کشور با بیان اینکه در رسانه باید به کیفی گرایی توجه جدی شود، گفت: تولید محتوای خبر خوب در خبرگزاری فارس یک اقدام بسیار مؤثر در راستای مبارزه با جنگ روایت ها بوده است.

...

مسؤول سازمان بسیج رسانه کشور با تاکید بر لزوم توجه به جهاد تبیین در خنثی سازی برنامه استکبار در خصوص نفوذ به جمهوری اسلامی گفت: برای پیروزی در این جنگ باید همه اصحاب رسانه در کشور وظیفه جهاد تبیین را ...

رشت- رئیس سازمان بسیج رسانه کشور با اشاره به تشکیل قرارگاه رسانه ای گفت: اجرای آفند در جبهه رسانه نیازمند تربیت نیرو در تراز انقلاب است.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس محمدیان ظهر شنبه در دیدار با مدیرکل صدا و ...

رشت- رئیس سازمان بسیج رسانه کشور با اشاره به اینکه این سازمان خود را مکلف به اجرای مطالبات رهبری می داند، گفت: دشمن از فعالیت های بسیج هراس دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس محمدیان صبح شنبه در دیدار با ...


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان