هشدار سطح نارنجی هواشناسی و احتمال بارش برف  نقاط کوهستانی و با توجه به مشکلات پیش آمده در شهرستان آستارا در هفته گذشته، ستاد مدیریت بحران این شهرستان به حالت آماده باش در آمد.

...

هشدار سطح نارنجی هواشناسی و احتمال بارش برف  نقاط کوهستانی و با توجه به مشکلات پیش آمده در شهرستان آستارا در هفته گذشته، ستاد مدیریت بحران این شهرستان به حالت آماده باش در آمد.

...

طبق گفته های رئیس ستاد مدیریت شهرستان آستارا، برق و آب ۲۷ روستای این شهرستان در بخش مرکزی به دلیل افتادن درخت ها و قطع کابل ها دچار قطعی شده است.

...

رودسر- همزمان با دومین روز از آغاز دهه مبارک فجر ۳ پروژه خدماتی و کشاورزی با اعتبار یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در رودسر افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با دومین روز از آغاز دهه مبارک ...

رودسر- در نخستین روز از دهه مبارک فجر ۹ پروژه عمرانی و خدماتی با اعتبار ۳۱۶ میلیارد ریالی در رودسر به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با نخستین روز از دهه مبارک فجر و سالروز ورود امام ...

رودسر- فرماندار رودسر با اشاره به افزایش ۲۲ درصدی افتتاح پروژه های دهه فجر این شهرستان نسبت به سال گذشته گفت: ۳۲۲ پروژه عمرانی و عام المنفعه در این شهرستان افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا شهاب زاده ...

رودسر- فرماندار رودسر با بیان اینکه دشمن به نقاط قوت ما حمله کرده است، گفت: سپاه بزرگترین نیروی ضد تروریست و نقطه قوت نطام جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا شهاب زاده بعدازظهر شنبه در جلسه ستاد گرامیداشت دهه ...

فرماندار رودسر از سبز شدن ۳۰ روستای شهرستان رودسر و حل مشکلات زباله های آن گفت: در یک ماه گذشته ۱۲ روستای این شهرستان سبز بود که با آموزش تفکیک زباله از مبدا و رعایت اخلاق در قبال محیط زیست ...

رودسر- فرماندار رودسر در افتتاح خانه محیط زیست واجارگاه گفت: هدف از راه اندازی خانه های محیط زیست، رفع مشکلات و معضلات محیط زیستی است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا شهاب زاده ظهر یکشنبه در مراسم افتتاح خانه محیط زیست ...

رودسر- فرماندار رودسر با بیان اینکه آموزش و فرهنگ سازی در زمینه مدیریت پسماند و زباله بسیار تاثیرگذار است، گفت: از ۴۰۰ روستای رودسر تنها ۳۰ روستا به عنوان روستای سبز شناخته شده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضا ...

رودسر- فرماندار رودسر با تأکید بر اینکه پرداخت تسهیلات در حوزه اشتغال باید در مسیر مشخص قرار گیرد، گفت: توجه به این موضوع نتایج بهتری خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا شهاب زاده ظهر سه شنبه در جلسه کمیته ...

رودسر- فرماندار رودسر از پرداخت بیش از ۱۴۵ میلیارد تومان تسهیلات در حوزه اشتغال و ازدواج در نیمه نخست امسال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا شهاب زاده ظهر یکشنبه در جلسه ستاد حمایت از خانواده ...

رودسر- امام جمعه رودسر گفت: جهاد تبیین در برنامه های فرهنگی در اولویت قرار گرفته و مورد توجه باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام تقی روحانی عصر چهارشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی با اشاره به اولویت قراردادن جهاد ...

رودسر- فرماندار رودسر با اشاره به تلاش جهادی مدیران گفت: باید نیت خالصانه و خدمت به مردم را سرلوحه کار قرار داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا شهاب زاده عصر پنج شنبه در جلسه شورای اداری رودسر اظهار کرد: مدیران ...

رودسر- فرماندار رودسر با اشاره به مشکل تامین آب شرب دربخش رحیم آباد گفت: در حال حاضر برای رفع نیاز مردم با تانکر آبرسانی می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا شهاب زاده بعد از ظهر دوشنبه در مراسم تجلیل از ...

رودسر- فرماندار رودسر با اشاره به روند مطلوب توزیع اعتبارات این شهرستان گفت: روند اجرای پروژه های عمرانی رودسر تسریع شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا شهاب زاده بعد از ظهر دوشنبه در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان رودسر با ...


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان