به گزارش سازمان هواشناسی در آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان و ارتفاعات البرز بارش باران، وزش باد و کاهش نسبی دما پیش بینی می شود.

...

به گزارش سازمان هواشناسی در اردبیل، گیلان و غرب مازندران به علت رگبار شدید باران و احتمال سیلاب هشدار نارنجی برقرار است.

...

به گزارش سازمان هواشناسی با شمالی شدن جریانات بر روی دریای خزر برای استان های گیلان، مازندران و اردبیل بارش باران گاهی رعدوبرق، وزش باد و کاهش محسوس دما پیش بینی می شود.

...

به گزارش سازمان هواشناسی در مناطق شمال غرب جنوب و شرق سیستان و هرمزگان ارتفاعات و دامنه البرز مرکزی در استان های تهران البرز و مازندران شاهد رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق خواهد بود.

...

به گزارش سازمان هواشناسی در مناطق سیستان وبلوچستان و ارتفاعات هرمزگان و جنوب کرمان افزایش ابر و رگبار پراکنده گاهی با رعد وبرق و وزش باد شدید موقتی رخ می دهد.

...

مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از رگبار و رعد و برق، و گرد و خاک در شرق کشور و نفوذ توده گرد و خاک از عراق به نواحی غربی و کاهش کیفیت هوا در غرب ...

به گزارش سازمان هواشناسی طی امروز و فردا نیز در برخی ساعات در سواحل دریای خزر بارش پراکنده باران و وزش باد رخ خواهد داد.

...

مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا اعلام کرد: از روز جمعه تا اواسط هفته آینده در غالب نقاط کشور جو پایدار و آسمان صاف خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، بنا به اطلاعات مرکز ملی پیش ...


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان