شاهرود - سرپرست برگزاری رقابت های دارت کشور گفت: هفدهمین دوره رقابت های قهرمانی و انتخابی تیم ملی دارت ایران در شاهرود با مقام نخست تیم گیلان در رده سنی بزرگسالان پایان یافت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ...

شاهرود- فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور با بیان اینکه ایمن سازی محدوده عبور یوز یعنی حدود ۲۵ کیلومتر نیازمند اعتبار است، گفت: ارگان ها و مسئولان مربوطه نیز باید در این طرح مشارکت کنند.

جمشید محبت خانی در ...

شاهرود- بعد از برخورد یوز ماده با خودروی عبوری حد فاصل سه راهی زیدر تا کاروانسرای میاندشت، یگان محیط زیست در منطقه مستقر شد که توانستند یوز ماده همراه چهار توله را شناسایی کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، پانزدهم ...

شاهرود- دو یوز در محل تصادف یوز ماده دیده شدند و برای جلوگیری از تصادف دیگر، محیط بان و نیروهای محلی در منطقه حضور دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، پانزدهم مرداد ماه سال جاری یک یوز ماده در ۱۵ ...

سمنان- مدیرکل حفاظت محیط زیست استان سمنان با بیان اینکه یک قلاده یوزپلنگ جوان به خودروهای عبوری در محدوده میامی-عباس آباد برخورد کرد، گفت: جنسیت این یوز یک ساله «ماده» بود.

بهرامعلی ظاهری در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان ...

شاهرود- مدیرکل محیط زیست استان سمنان ضمن تأیید خبر جان باختن توله یوز یک ساله توران شاهرود در محدوده میامی-عباس آباد، گفت: پایش این محدوده با تعداد بیشتر و محدوده وسیع تر انجام خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، به ...

شاهرود- مدرس حیات وحش با بیان اینکه برای جلوگیری از انقراض یوزهای ایرانی، به سرعت باید وارد عمل شد، گفت: تلف شدن یوز جوان اثبات کم توجهی متولیان به حفاظت از این گونه نادر حیات وحش است.

امین ولیان در ...

شاهرود- یک قلاده یوزپلنگ بر اثر برخورد با خودروهای عبوری در محور عباس آباد-میامی کشته شد، این نهمین یوز طی یک دهه اخیر بود که بر اثر تصادف در این منطقه تلف شد.

به گزارش خبرنگار مهر، جمعه شب ...


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان