با هدف افزایش ظرفیت بارگیری، اصلاح افت ولتاژ و جلوگیری از اعمال محدودیت، ظرفیت پست 132/20 کیلوولت رستم آباد در استان گیلان از 30 مگاولت آمپر به 80 مگاولت آمپر افزایش خواهد یافت.

...

رستم آباد- استاندار گیلان ارتباط صنعت و دانشگاه را یکی از مؤلفه های مهم توسعه و پیشرفت برشمرد و گفت: وجود کارگاه های فنی و آموزشی و زیرساخت های آموزشی می تواند این رابطه را محقق کند.

به گزارش خبرنگار ...

رستم آباد- رئیس اداره تعمیرات خطوط برق منطقه ای گیلان از اجرای پروژه تغییر مسیر خطوط ۳۲۰ کیلوولت سیکل لوشان در رستم آباد با اعتبار بیش از ۲۰ میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از ظهر دوشنبه ...

رودبار- فرماندار رودبار از سرایت حریق جنگل های رستم آباد به ارتفاعات هرزویل منجیل خبر داد و گفت: تلاش ها برای اطفای حریق ادامه دارد.

طهمورث عموپور در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تلاش های چند روزه مدیریت ...

رستم آباد- استاندار گیلان از عملیات اطفای حریق جنگل های رستم آباد در شهرستان رودبار بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی بعد از ظهر شنبه با حضور در ارتفاعات سلانسر رستم آباد رودبار ضمن بازدید میدانی از روند ...

رستم آباد- استاندار گیلان با اشاره به درخواست اعزام بالگرد برای اطفای حریق در جنگل های مناطق کوهستانی رستم آباد گفت: دو بالگرد به محل اعزام می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی بعد از ظهر شنبه در نشست ...

رودبار- قطع درختان بوستان کاج رستم آباد به گفته مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی گیلان خسارت میلیاردی به بیت المال زده و بر اساس شواهد پای مافیای شن و ماسه درمیان است.

خبرگزاری مهر - گروه ...

رشت- فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به آزادسازی بیش از ۱۴ هزار متر مربع از اراضی ملی در رستم آباد رودبار گفت: دو نفر با تشکیل پرونده برای طی کردن مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار ...

رشت- ۲ هزار اصله درخت کاج طی یک دهه گذشته در بوستان کاج رستم آباد قطع شده است.

...

رودبار- ۲ هزار اصله کاج طی یک دهه گذشته در بوستان کاج رستم آباد قطع و به تاراج رفته است و در این میان شهرداری و منابع طبیعی تقصیر را به گردن یکدیگر می اندازند.

خبرگزاری مهر- گروه استان ها، ...

رستم آباد- شهردار رستم آباد با اشاره به اینکه این شهر در مسیر توسعه حرکت می کند، گفت: با چالش های اعتباری و مالی مواجه هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، علی رجبی بعد از ظهر شنبه در نشست هم اندیشی ...


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان