مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان با اشاره به رشد 43 درصدی ورود مسافر به گیلان، افزود: تاکنون 9 میلیون و 340 هزار و 462 نفر وارد استان گیلان شده اند.

...

مدیرکل میراث فرهنگی گیلان به همراه معاون صنایع دستی وزارت در دومین روز از بازدید ارزیابان شورای جهانی صنایع دستی از شهر رشت با حضور در کارگاه های صنایع دستی و هنرهای سنتی با بانوان شاغل در این عرصه ...

...

جاوید محرمی پدر صادق محرمی مدافع گیلانی تیم ملی ضمن ابراز خوشحالی از حضور فرزندش در تیم ملی ایران، بر تن کردن لباس تیم ملی کشور را مایه افتخار و آرزوی هر ورزشکاری می داند.

...

رحیم جهانبخش پدر علیرضا جهانبخش معتقد است هر خانواده ایرانی که فرزندش در تیم ملی کشورش باشد موجب سربلندی و افتخار است و ما نیز به همین خاطر خدا را از صمیم قلب شاکریم.

...

آئین رونمایی از لوح ثبتی مسجد اعظم امام خمینی (ره) «مصلی» رشت پیش از ظهر امروز با حضور مسؤولان کشوری و استانی برگزار شد.

...

در نشست سازمان های مردم نهاد فعال در حوزه های میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان با سرپرست اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان بر احیای آداب و رسوم گیلان، جلوگیری از تحریف آئین ها ...

...


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان