اهر- شهروندان اهری هفته ها است که بوی نامطبوع ناشناخته ای را استشمام می کنند و در این بین مسئولان امر احتمال می دهند منشا این بوی نامطبوع تصفیه خانه فاضلاب اهر باشد.

خبرگزاری مهر، گروه استان ها؛ مریم ...

رشت- نماینده تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس گفت: تکمیل تصفیه خانه تالش از اولویت ها است اما اعتبارات لازم برای تکمیل آن هنوز جذب نشده و ۳ هزار میلیارد تومان اعتبار برای این منظور نیاز است.

به گزارش خبرنگار ...

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس با اشاره به نشست اخیر خود با وزیر نیرو گفت: ۵۰۰ میلیارد تومان به پروژه سد پل رود و همچنین ۵۰ میلیارد تومان برای تصفیه خانه فاضلاب طول لات اختصاص یافته است.

...

رشت- تصفیه خانه فاضلاب زندان لاکان رشت که یکی از سرمنشاهای آلودکننده رودخانه های این شهر بود به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی پیش از ظهر یکشنبه در حاشیه مراسم بهره برداری از تصفیه خانه فاضلاب ...

مدیر عامل شهر صنعتی رشت با بیان اینکه فاز اول تصفیه خانه فاضلاب شهر صنعتی رشت به ظرفیت متوسط ۱۵ هزار متر مکعب در روز در حال احداث است، گفت: اعتبار اولیه پیش بینی شده برای این طرح ۳۷۰ میلیارد ...

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست از افتتاح ۳۷ پروژه محیط زیستی در هفته دولت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی سلاجقه اظهار کرد: در هفته دولت امسال، ۳۷ پروژه محیط زیستی در ۱۴ استان آذربایجان شرقی، سمنان، قم، گلستان، یزد، ...

اهر- رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اهر، دلیل گسترش بوی نامطبوع در شهر اهر را «معیوب بودن تصفیه خانه فاضلاب شهری» عنوان کرد.

عبدالرضا کلانتری در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به گلایه شهروندان اهری از ...


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان