رئیس فدراسیون آمادگی جسمانی با صدور حکمی نیما علیپور را به عنوان مدیر روابط عمومی این فدراسیون منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در حکم علی خلیلی، سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی آمده است: «احتراما با عنایت به تجربیات و تخصص جنابعالی ...

معاون پیشین فرهنگی و توسعه ورزش همگانی و مشاور وزیر ورزش از تصمیم اخیر این وزارتخانه مبنی بر جداسازی انجمن آمادگی جسمانی از ورزش همگانی انتقاد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدعبدالحمید احمدی با ابراز تعجب از تفکیک فدراسیون ورزشهای ...

روسای انجمن ها، کمیته ها و گروه های زیر مجموعه فدراسیون ورزشهای همگانی با ارسال نامه هایی به تصمیم وزارت ورزش مبنی بر جدایی از این فدراسیون اعتراض کردند. 

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزشهای ...

معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان با ارسال نامه ای به فدراسیون ورزشهای همگانی از جدایی ۲۶ انجمن، کمیته و گروه این فدراسیون و پیوستن به فدراسیون آمادگی جسمانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، فدراسیون ...

معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان با ارسال نامه ای به فدراسیون ورزشهای همگانی از جدایی ۲۶ انجمن، کمیته و گروه این فدراسیون و پیوستن به فدراسیون آمادگی جسمانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، به ...

وزیر ورزش با تاکید بر این که سیاست وزارت ورزش تشکیل چند فدراسیون دیگر از رشته های مختلف است گفت: اگر در یک برهه زمانی فدراسیونی نتواند به اهداف تعیین شده برسد، مجددا به انجمن تبدیل خواهد شد.

حمید سجادی ...

رئیس فدراسیون ورزش های همگانی با انتقاد از تصمیم وزارت ورزش برای جدا کردن انجمن آمادگی جسمانی گفت که در خیابان از تصمیمات مطلع می شویم.

به گزارش خبرنگار مهر، افشین ملایی در خصوص جدایی انجمن آمادگی جسمانی به فدراسیون ...

رئیس فدراسیون ورزش های همگانی با تاکید بر اینکه تبدیل انجمن آمادگی جسمانی به فدراسیون شالوده این فدراسیون را به چالش کشید، نسبت به بازنگری در این تصمیم ابراز امیدواری کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجمع سالیانه انجمن آمادگی امروز ...

وزیر ورزش و جوانان، علی خلیلی را به عنوان سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکتر سید حمید سجادی طی حکمی علی خلیلی را به عنوان سرپرست ...


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان