رشت- دولت در کنار توجه به واردات برنج، باید با برنامه ریزی هدفمند، تعریف بسته های حمایتی و تسهیل بخشی امور کشاورزی در بخش های مختلف از دغدغه های کشاورزان و تولیدکنندگان این بخش حمایت کند.

خبرگزاری مهر، گروه استان ...

سریال دغدغه ها و مشکلات شالیکاران بعد از پایان برداشت محصول برنج از شالیزارها همچنان ادامه داشته و این بار به اپیزود آب بها رسیده است.

خبرگزاری مهر، گروه استان ها - بهرام قربانپور: تأمین آب کشاورزی برای شالیکاران گیلانی ...

رشت -رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با بیان اینکه برنج در سبد کالاهای اساسی قرار می گیرد، گفت: مسئولان استان گیلان به جد پیگیر قرارگیری برنج سبد کالای اساسی هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، صالح محمدی شامگاه یکشنبه در گفت ...

خرید تضمینی برنج می تواند راهکار حمایتی خوبی از سوی دولت و مجلس برای کاهش دغدغه های فکری، روحی و مالی کشاورزان و شالیکاران باشد.

خبرگزاری مهر، گروه استان ها- بهرام قربانپور: کاشت، داشت و برداشت هر محصولی زمانی به ...

رشت- رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان به خروج برنج از سبد محصولات استراتژیک توسط جهاد کشاورزی اشاره کرد و گفت: با پیگیری های انجام شده برنج دوباره به سبد محصولات استراتژیک بازگشت.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدکاظم دلخوش پیش از ...

رشت- نماینده رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه واردات برنج در زمان برداشت محصول به کشاورزان ضرر می زند، گفت: دولت باید این موضوع را مدیریت کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد صفری ...

با پایان فصل برداشت محصول از شالیزارهای شمال، قیمت برنج در بازارها امروز به دغدغه شالیکاران تبدیل شده است.

خبرگزاری مهر، گروه استان ها- بهرام قربانپور: یک سال تلاش، زحمت و هزینه را متحمل می شوند تا از این ...

رشت- روزهای پایانی برداشت محصول برنج از شالیزارهای استان های شمالی در حالی سپری می شود که در این میان انتشار خبر رفع ممنوعیت واردات برنج نگرانی هایی را برای شالیکاران به وجود آورده است.

خبرگزاری مهر، گروه استان ها- ...

رشت- امام جمعه رشت گفت: دولت باید با ایجاد شرایطی اجازه ندهد کشاورزان هنگام فروش محصول خود به دلیل واردات برنج دچار ضرر شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های نماز جمعه این هفته رشت ...


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان