رشت- استاندار گیلان با بیان اینکه ائمه جماعات باید مخاطبین جوان را جذب کنند، گفت: وحدت حوزه و دانشگاه باید با هدف جذب جوانان به ارزش های انجام شود.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی پیش ...

رشت- نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: طرح های جوانان استان را اجرایی کنید تا انقلابی بزرگ در حوزه های مختلف ایجاد شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رسول فلاحتی پیش از ظهر چهارشنبه در نهمین اجلاسیه مجمع ...

رشت- استاندار گیلان با تأکید بر رونق فضای کسب و کار استان با تکیه بر توانمندی جوانان گفت: حضور جوانان مؤمن انقلابی در کنار مدیران برای تربیت نسل مدیریتی آینده ثمربخش است.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی بعد از ...

رشت- مدیر حوزه علمیه محمدیه اهل سنت تالش با اشاره به اینکه از طریق روشنگری و جهاد تبیین روی مبانی فکری جوانان کار شود، گفت: ایجاد مراکزی برای گفتگو و شنیدن حرف منتقدان ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، عزت ...

رضوانشهر- استاندار گیلان با تاکید بر بکارگیری از ایده ها و خلاقیت های جوانان در بخش های مختلف گفت: دولت از ایده پردازی جوانان در بخش اشتغالزایی حمایت می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی بعد از ظهر ...

رشت- استاد علوم سیاسی با تاکید بر اینکه دشمن جریان های فکری مؤثر کشور را مورد هدف قرار داده است، گفت: باید به این موضوع رسیدگی جدی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از ظهر شنبه نشست بصیرتی- رسانه ای ...

رشت- فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به نقش مهم دانش آموزان و بانوان در پیشبرد اهداف نظام گفت: استکبار و آمریکا سعی دارد با نفوذ فرهنگی بر روی نسل جدید تأثیر بگذارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد عبدالله ...

[ad_1]

به گزارش سایت خبری تحلیلی لنگرخبر، شورای فرهنگ عمومی در شهرستان ها متشکل از ۱۹ عضو مسؤول یا متولی فرهنگ در هر شهرستان است که معمولاً به صورت فصلی جلساتش را برگزار می کند.

به منظور ارتقای فرهنگ عمومی ...


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان