دیدار ۲ تیم چوکا تالش و تراکتورسازی تبریز به دلیل عدم حضور بازیکنان چوکا در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال، لغو شد.

...

مطالبات بازنشستگی گروهی از کارگران چوکا اکنون در مرحله دریافت مستندات از سوی شرکت قرار دارد تا به محض تکمیل، فرایند صحت سنجی و ارزیابی ادعاها با مستندات جهت رفع دغدغه کارگران آغاز شود.

...

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به فرصت ۶ ماهه به منظور پرداخت معوقات توسط کارخانه چوکا گفت: بعد از گذشت فرصت ۶ ماهه، تمامی معوقات به صورت تقسیط پرداخت شود و مشکلی در این مورد وجود ندارد.

...

کوبل داوری هفته آینده لیگ یک مشخص شد و نمایندگان گیلان در لیگ یک داوران شان را شناختند.

به گزارش ...

باشگاه چوکای تالش با نظر کادرفنی خود سه بازیکن جدید به خدمت گرفت.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، چوکای ...

با اعلام باشگاه چوکای تالش جهانبخش جعفری به عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ...

امروز از هفته چهاردهم لیگ دسته یک فوتبال ایران شهرداری آستارا برد و چوکا تالش با شکست به گیلان بازگشت.

تیم ریشه دار چوکا تالش این روزها حال و روز خوشی ندارد و با مشکلات فراوانی از جمله اعتصاب بازیکنان به دلیل عدم دریافت مطالبات خود و خطر سقوط دست به گریبان است.

...

نمایندگان گیلان در رقابت های لیگ دسته اول فوتبال ایران با یک باخت و مساوی کارشان را در هفته سیزدهم رقابت ها خاتمه دادند.

...

دو تیم شهرداری آستارا و چوکا تالش نمایندگان گیلان در لیگ یک حال و روز خوبی ندارند و در منطقه سقوط لیگ دسته یک حضور دارند

...

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه از مهرماه و با آغاز فصل پاییز امکان ورزش اماکن رو باز در گیلان وجود ندارد، گفت: دولت باید به توسعه سرانه امکانات ورزشی در گیلان کمک کند زیرا بخشی از امکانات ...

دیدار دو تیم چوکای تالش و امید وحدت خراسان رضوی از هفته اول لیگ دسته یک فوتبال ایران لغو شد و چوکا بدون بازی به صدر جدول صعود کرد.

...


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان