اراک- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی از ثبت نام بیش از ۳۰۰ نفر در سی و چهارمین دوره جشنواره امتنان خبر داد و گفت: از این تعداد ۲۳۶ نفر زن و مابقی مردم هستند.

به گزارش خبرگزاری ...

آستارا- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان با اشاره به آماده نشدن تعداد بالایی از واحدهای مسکن مهر برخی از شهرهای استان گفت: تکمیل پروژه مسکن مهر آستارا مستلزم همکاری ساکنین است.

به گزارش خبرنگار مهر، سیاوش آقاجانی عصر ...

رشت- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان گفت: در راستی آزمایی از دستگاه های اجرایی گیلان مشخص شد آمار ایجاد اشتغال واقعی نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد اسحاقی ظهر چهارشنبه در جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری در ...

رشت- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان با بیان اینکه تعاونی مسکن مهر تاکنون ۱۲ هزار و ۵۰۰ واحد تحویل مردم داده است، گفت: احداث ۲۰۰ هزار واحد نیز در طرح ملی برعهده این تعاونی است.

به گزارش ...

رشت- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان با بیان اینکه امسال ۳۰ تعاونی روستایی در استان تشکیل شد، گفت: سه تعاونی دانش بنیان در گیلان فعالیت می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سیاوش آقاجانی شامگاه سه شنبه در گفتگوی ...

رشت- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان با اشاره به بهره برداری از ۴۸ طرح تعاونی با سرمایه گذاری ۱۱۲ میلیارد تومانی گفت: با بهره بردای از این طرح ها ۵۴۶ نفر مشغول به کار می شوند.

سیاوش آقاجانی ...

رشت- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان با اشاره به فعالیت ۲۴۶۹ تعاونی در استان گفت: تعاونی ها ۳۲ هزار عضو فعال دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، سیاوش آقاجانی ظهر جمعه در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه این ...


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان