رستم آباد- نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه آرامش و اقتدار ایران را مدیون رشادت های شهدا هستیم، گفت: خانواده های شهدا نور چشم جامعه ما هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رسول فلاحتی پیش از ظهر شنبه ...

رشت- استاندار گیلان گفت: موفقیت ها و پیشرفت های «ایران استوار» در ۴۴ ساله پر از افتخار را مرهون جانفشانی های شهدا، ایثارگران و صبر و استقامت خانواده آنان هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی عصر پنجشنبه در ...

رودسر- نماینده ولی فقیه در گیلان با تأکید بر ضرورت تکریم پدران و مادران شهدا گفت: اقتدار جمهوری اسلامی ایران در دنیا از برکات خون شهدا است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله فلاحتی ظهر یکشنبه در حاشیه سفر به شهرستان ...

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، امروز مصادف با 13 رجب، مصادف با ولادت حضرت امیرالمومین علی ابن ابی طالب(ع) است که در تقویم شیعیان روز پدر و روز مرد نامیده شده است.

کاربران فضای مجازی به خصوص شبکه های اجتماعی ...

به گزارش لنگرخبر، حجت الاسلام محمد قدرتی صبح امروز در یادواره 20 شهید کیاکلایه لنگرود عفت و پاکدامنی را از ویژگی های شهدا نام برد و گفت : امروز دشمن به دنبال رواج بی عفتی در جامعه اسلامی برای از بین ...

به گزارش لنگرنیوز به نقل از آستان خبر، حجت الاسلام مهدی جواد پور امام جماعت مسجد جامع آستانه اشرفیه و پدر فرماندار لنگرود دقایقی پیش در سن ۸۳ سالگی بر اثر ایست قلبی به ملکوت اعلی پیوست.






طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان