به گفته سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان گیلان، به منظور بهینه سازی فرایند تولید، توزیع و مصرف آب میان مشترکین، بیش از ۲ هزار کنتور خراب در استان گیلان تعویض و ساماندهی شد.

...

مدیر امور آبفای رشت، قطع و وصل مکرر جریان برق تأسیسات آبی حمیدیان را دلیل افت فشار آب در رشت دانست و گفت: این مشکل حل شده و به زودی جریان آب رسانی در شبکه پایدار می شود.

...

سرپرست شرکت آب و فاضلاب گیلان از رشد ۵۹ واگذاری انشعاب آب شرب در گیلان خبر داد و گفت: طی سال جاری؛ ۲۴ هزار و ۶۰ فقره انشعاب آب شرب جدید در استان گیلان واگذار شده است.

...

به گفته سرپرست شرکت آب و فاضلاب گیلان، اجرای احداث مخزن ۱۰۰ متر مکعبی آب در جوکولبندان، تکمیل ساخت مخزن آب ۳۰۰ متر مکعبی و اصلاح خط انتقال آب امام زاده هاشم، بازسازی تأسیسات آبرسانی کوچصفهان و تعویض ...

...

سرپرست آبفای گیلان با بیان اینکه تأمین پایدار آب شرب سالم و بهداشتی یکی از اولویت های این سازمان است، گفت: در حال حاضر ۵ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۹ میلیارد ریال در بخش روستایی دو شهرستان رشت و ...

به گفته مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان، طی ۶ ماه اول سال جاری ۱۱۰ فقره انشعاب و مصارف غیرمجاز در روستاهای شهرستان فومن شناسایی شده است.

...

مدیرعامل شرکت آبفای گیلان با اشاره به ارتقای تصفیه خانه ۹۰هزار متر مکعبی منطقه فخب رشت به منظور افزایش کیفیت خروجی آب به بخش کشاورزی و منازل گفت: این کار با هدف ممانعت از رود آب های آلوده به ...

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس با اشاره به مشکلات آبی حوزه های نمایندگی خود گفت: برای رفع مشکلات آبی رودسر و املش، هفت میلیارد تومان در اختیار اداره کل آب و فاضلاب گیلان قرار داده شده اما تاکنون ...

رشت- مدیرعامل شرکت آبفای گیلان از افتتاح ۴۱ پروژه آبرسانی در شهرستان های استان به مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد و گفت: این پروژه ها با اعتباری حدود ۱۵۵ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار ...

رشت- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان گفت: به ۷۱۱ روستای محروم و دارای تنش آبی در ۱۲ شهرستان گیلان با مشارکت قرارگاه خاتم الانبیا (ص) و سازمان بسیج سازندگی استان آبرسانی می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مازیار ...

رشت- نماینده مردم رشت و خمام در مجلس با تاکید بر ضرورت تسریع در پروژه های آب و فاضلاب گیلان گفت: استانداردهای حوزه آب و فاضلاب استان از میانگین کشوری عقب تر است.

به گزارش خبرنگار مهر، جبار کوچکی نژاد ...

رشت- شرکت آب و فاضلاب گیلان از جان باختن یک کارگر بر اثر استنشاق گاز متان در سنگر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب گیلان اعلام کرد: سه نفر از نیروهای خدماتی پیمانکار شرکت ...

شفت- مدیرعامل آب و فاضلاب استان گیلان گفت: به واسطه وضعیت نامناسب آبرسانی دومین استان محروم کشور از این نظر هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، مازیار علیپور ظهر دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان شفت با بیان اینکه شرکت آب ...


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان