رشت- رئیس کل دادگستری گیلان با اشاره به برخورد قاطع با کسانی که به قصد براندازی دست به اغتشاش زدند، گفت: آرای قضات با جرم های ارتکابی در اغتشاشات اخیر متناسب باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت ...

تصاویری از اغتشاش آشوبگران در حوادث اخیر در شهرستان لاهیجان را مشاهده می کنید.

...

رشت- آستانه اشرفیه امروز میزبان تشییع باشکوه پیکر شهیدی بود که توسط اغتشاشگران با ماشین زیر گرفته شد.

...

لاهیجان- امام جمعه لاهیجان با اشاره به توطئه و کینه توزی دشمن علیه نظام طی ۴۳ سال گذشته گفت: امروز جهاد تبیین و پاسخ به شبهات تکلیف همگانی است.

حجت الاسلام والمسلمین جواد سلیمانی در حاشیه مراسم گرامیداشت هفتمین روز ...

رشت- استاندار گیلان با اشاره به جانفشانی شهدای مدافع امنیت در روزهای اخیر، گفت: ملت همیشه پای کار انقلاب بوده اند و اجازه نفوذ دشمن به خاک ایران را نمی دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی صبح پنج شنبه در ...

آستارا- نماینده اسبق مردم آستارا در مجلس با اشاره به اینکه دشمن همیشه به دنبال توطئه و دشمنی علیه این نظام است، گفت: جوانان ایران اجازه تجزیه کشور را به دشمنان نمی دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل آهنی در ...

رشت- فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش با اشاره به اینکه شیوه های دشمن برای ضربه به نظام و انقلاب تغییر کرده است، گفت: وحدت نقش کلیدی در حل مشکلات امروز جامعه است.

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر دریادار شهرام ایرانی ...

رشت- رئیس بسیج رسانه گیلان به بهره گیری دشمن از ابزارهای رسانه ای برای ناامن کردن ایران گفت: رسانه ها به تولید محتوای مناسب در جنگ روایت ها توجه ویژه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مهدی پارسا بعد ...

رشت- رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان براندازی نظام را یکی از اهداف ایجاد اغتشاش دانست و گفت: دشمن در شناخت ملت ایران دچار شناخت محاسباتی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ولی عادلی ظهر چهارشنبه در مراسم ...

لاهیجان- فرمانده انتظامی لاهیجان از شناسایی و دستگیر سه نفر از عوامل آسیب و خسارت به کیوسک پلیس راهور در این شهرستان در کمتر از ۴۸ ساعت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حمید محمدی نسب گفت: در پی ...

رشت- امام جمعه آستارا با اشاره به جنایت تروریستی شاهچراغ و شهادت مظلومانه جمعی از هموطنان گفت: امروز مدعیان حقوق بشر چشم خود را بر این جنایت بسته و لال شده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد جواد ...

رشت - جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان با تأکید بر برخورد قاطع با برهم زنندگان نظم و امنیت جامعه گفت: ۸۱ نفر از عاملان اغتشاش، تحریک، تعرض به شهروندان و تخریب اموال عمومی دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ ...

رشت- مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان دروغ پردازی و شبهه افکنی را ابزار اصلی دشمن در جنگ روایت ها دانست و گفت: دشمن با اغواگری رسانه ای در صدد ضربه زدن به نظام اسلامی است.

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام ...

رشت- جانشین فرمانده انتظامی گیلان درباره دستگیری ضارب پلیس در اغتشاشات اخیر استان توضیحاتی داد.

...

رشت- نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به حضور گروه های مخالف انقلاب اسلامی در اغتشاشات گفت: دشمن با همه توان و ابزار از اغتشاشات حمایت کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رسول فلاحتی بعد از ظهر ...

رشت- روابط عمومی سپاه قدس گیلان از دستگیری تیمی از قاچاقچیان سلاح گرم توسط سازمان اطلاعات سپاه قدس گیلان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی سپاه قدس گیلان اعلام کرد تیمی از قاچاقچیان سلاح گرم که مبادرت به ...

رشت- طی روزهای گذشته رسانه های معاند در فضای مجازی ماجرای آتش سوزی خوابگاه دخترانه رشت را وارونه جلوه دادند، اما واقعیت ماجرا چه بود؟

...

رشت- فرمانده انتظامی گیلان با قدردانی از سپاه و بسیج برای همکاری در زمینه کنترل و مدیریت اغتشاشات در استان گفت: نیروهای نظامی و انتظامی برای حفظ جان و مال مردم جانفشانی می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عزیزالله ...

رشت- فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه نیروی انتظامی نماد اقتدار و امنیت در جامعه است، گفت: دشمن همیشه به دنبال از بین بردن اتحاد میان ملت است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد عبدالله پور بعد از ...

انزلی- دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت (ع) به پشت پرده اغتشاشات اخیر اشاره کرد و گفت: دشمن به دنبال تجزیه ۵۶ کشور مسلمان است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رضا رمضانی شامگاه جمعه در مراسم جشن میلاد پیامبر ...

رشت- امام جمعه موقت رشت اجرای الگوی کشت محصولات کشاورزی را لازم و ضروری دانست و خواستار تشریح علمی و منطقی کشاورزان شد و گفت: امروز دیگر جای آزمون و خطا در این زمینه نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت ...

رشت- فریاد «الله اکبر» به منظور تجدید بیعت با آرمان های انقلاب اسلامی در آسمان استان گیلان طنین انداز می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد ساعت ۱۸:۳۰ عصر ...

رشت- مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه دشمن با جنگ روایت ها به دنبال مایوس کردن مردم است، گفت: رسانه ابزار قدرتمند جنگ روایت ها است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین سعید مهدوی شامگاه چهارشنبه در ...

رشت- معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی مردم سالاری را هویت اصلی انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: در کنار توجه به اصول و عقاید باید خواسته ها و نیازهای جوانان را درک کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام والمسلمین ...

رشت- استاد دانشگاه با اشاره به اینکه دشمن به دنبال جلوگیری از الگوسازی انقلاب اسلامی است، گفت: دستاوردهای و موفقیت ها نظام اسلامی باید تبیین شود.

به گزارش خبرنگار مهر، اشرف جنتی استاد دانشگاه عصر سه شنبه در همایش بزرگ ...

به گفته مربی سابق تیم ملی کاراته بانوان جمهوری اسلامی ایران ورزشکاران و قهرمانان ایران همواره عامل نشاط و امیدافزایی در جامعه بودند و برخی اتفاقات اخیر متأسفانه باعث جریحه دار شدن احساسات مردم و جامعه ...

...

رشت- فرمانده سپاه قدس گیلان تجزیه طلبی را یکی از اهداف مهم ایجاد آشوب در جمهوری اسلامی توسط استکبار عنوان کرد و گفت: دشمن با آشوب به دنبال کاهش قدرت ایران در جهان است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد ...

رشت- سازمان اطلاعات سپاه قدس گیلان در اطلاعیه ای از شناسایی دو تیم سازمانه یافته در اغتشاشات اخیر رشت و دستگیری ۱۲ نفر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سازمان اطلاعات سپاه استان گیلان در اطلاعیه ای اعلام کرد ۲ ...

رشت- امام جمعه رشت با بیان اینکه صف مردم گیلان از اغتشاشگران جدا است، گفت: قوه قضائیه اشراری را که خانه خدا و قرآن ها را به آتش کشیدند، مجازات کند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رسول فلاحتی در ...


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان