قوه قضاییه درباره پرونده شهید روح الله عجمیان توضیحات جدید اعلام و در آن تأکید کرد: یک ادعا مطرح شده که شخصی نامه نوشته تا در مورد فردی در این پرونده وساطت کند؛ اما چنین چیزی وجود نداشته است.

قوه قضاییه اعلام کرد: پرونده شهید روح الله عجمیان با دستور ویژه رئیس قوه قضاییه با سرعت بالا و دقت لازم و در یک روند قانونی شفاف رسیدگی شد و احکام اعدام و حبس نفی بلد مجرمان اجرا شده است.

دبیر ستاد حقوق بشر گفت: گزارش هیئت به اصلاح حقیقت یاب، یک اقدام شتاب زده و سیاسی است و براساس منابع ضدایرانی و غیرمعتبر جمع آوری شده است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، کاظم غریب آبادی، معاون امور ...

دود آشفتگی رفتاری و دروغ پردازیهای "ماه منیر مولائی راد؛ مادر کیان پیرفلک" به چشم همه شهروندان خواهد رفت که یک نمونه آن شهادت مظلومانه محمد قنبری بود؛ لذا بسیار بدیهی است که برابر رفتار غیرمسئولانه و ...

به ...

دیوان عالی کشور اعلام کرد: حکم اعدام جواد روحی و مهدی محمدی فر از متهمان اغتشاشات سال گذشته در استان مازندران، در دیوان عالی کشور نقض شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، حکم "جواد روحی" که به اتهامات ...

در حادثه تروریستی خانه اصفهان، صالح میرهاشمی، مجید کاظمی و سعید یعقوبی نیروهای بسیجی و پلیس را به رگبار بستند که در نتیجه آن محسن حمیدی، محمدحسین کریمی و سرهنگ اسماعیل چراغی به شهادت رسیدند.

به گزارش خبرنگار ...

رئیس جمهور در حکمی هیئتی را مسئول بررسی ابعاد این حوادث و ناآرامی ها و بررسی های فنی و کارشناسی توسط سایر دستگاه ها و جهات ذیربط و تکمیل تحقیقات به عمل آمده، کرد.

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، ...

روابط عمومی دادگستری استان البرز توضیحاتی درخصوص برخی ادعاهای مطرح شده در رابطه با پرونده شهید روح الله عجمیان ارائه کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، روابط عمومی دادگستری استان البرز درباره برخی ادعاهای مطرح شده در ...

رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه تاکنون ۸۲ هزار نفر مشمول عفو شده اند، گفت: از این میزان، ۲۲ هزار نفر عفوشدگانِ اغتشاشات هستند که یا محکومیت پیدا کرده بودند و یا قبل از محکومیت، عفو شدند.

به گزارش ...

رشت- جانشین فرماندهی کل در قرارگاه رسانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به عصبانیت و هراس آمریکا از اقتدار انقلاب اسلامی گفت: دشمن نسبت به اقتدار و نفوذ انقلاب در منطقه حساس شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار ...

آستارا- امام جمعه آستارا با بیان اینکه آشوب های اخیر نظم و امنیت و اقتصاد کشور را هدف گرفته بود گفت: باید در مقابله با جنگ اقتصادی دشمن نیز قوی و قدرتمند باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ...

رشت- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه ایران قوی و مستقل خار چشم دشمنان است، گفت: ایران با عنوان قدرت منطقه ای و تأثیرگذار در نظام بین المللی برای دشمنان قابل تحمل نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد ...

رودسر- فرمانده انتظامی رودسر از دستگیری عامل تعرض به پایگاه های بسیج در این شهرستان خبر داد و گفت: متهم ۳۹ ساله با هماهنگی دستگاه قضایی در خانه اش دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سید جلال الدین ...

رشت- دادستان مرکز گیلان با اشاره به اینکه فوت یاسین جمال زاده در اثر شلیک ماموران انتظامی یا امنیتی نبوده است، گفت: در محدوده وقوع این حادثه هیچ مامور امنیتی و انتظامی مستقر نبوده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید ...

صومعه سرا- فرمانده انتظامی صومعه سرا از شناسایی و دستگیری عامل تهیه مواد آتش زا به قصد تخریب اموال عمومی و دولتی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ امیر وهاب زاده افزود: در پی ناآرامی ها ...

رشت- مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه بصیرت، آگاهی و ارتقای سواد رسانه ای فتنه های دشمن را ناکام می گذارد، گفت: مطالبه گری از ارکان اصلی پویایی و زنده بودن جامعه اسلامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، ...

آستارا- معاون سیاسی سپاه قدس گیلان تنها راه مقابله با فشار و تهدیدهای دشمنان را اقتدار جمهوری اسلامی و مقاومت مردم دانست و گفت: حضور آگاهانه مردم در صحنه ها راهکار اصلی غلبه بر دشمن است.

به گزارش خبرنگار مهر، ...

شفت- فرمانده انتظامی شفت از دستگیری عاملان شعار نویسی و رفتارهای هنجارشکنانه در این شهرستان خبر داد و گفت: در این باره سه نفر دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ مجید تقی زاده گفت: در پی ناآرامی های اخیر ...

رشت- امام جمعه آستارا گفت: دشمن در عملیات روانی خود علیه نظام اسلامی به دنبال هویت زدایی از انقلاب و القای ناامیدی و یأس است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد جواد باقری ارومی در خطبه های نماز جمعه ...

رشت- مسئول فضای مجازی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه ابزار دشمن در جنگ روایت ها دروغ پردازی است، گفت: اخبار منتشر شده از سوی رسانه های معاند دروغ بوده اما همین اخبار بازنشر شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، ...

رشت- فرمانده انتظامی رودبار از دستگیری دو نفر از عاملان تعرض به پایگاه بسیج علی آباد منجیل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ عیسی روشن قلب گفت: در پی تعرض به پایگاه بسیج علی آباد منجیل بوسیله مواد آتش ...

رشت- تعدادی از سردسته های دستگیر شده اغتشاشات اخیر در گیلان به تخریب اموال عمومی، آموزش چگونگی ساخت مواد آتش زا و تلاش برای تداوم اغتشاشات در استان اعتراف کرده اند.

...

رشت- مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه مداح در سرنوشت سیاسی و اجتماعی جامعه خود دخیل است، گفت: بی تفاوتی برخی مداحان به مسائل سیاسی و اجتماعی پذیرفته نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سعید مهدوی شامگاه ...

رشت- فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به دستاوردهای نظام اسلامی در بخش های مختلف و ناکامی دشمن در مقابل این نظام گفت: صدای ناکامی و شکست دشمن در فتنه های اخیر شنیده می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار ...

رشت- تجمع مردمی «لبیک یا خامنه ای» با حضور رشتوندان در مصلای امام خمینی (ره) رشت برگزار شد.

...

فومن- فرمانده سپاه ناحیه فومن با بیان اینکه دشمن از آرمان های ما هراس دارد، گفت: نسخه جدید دشمن برای ضربه زدن به موتور پیشرفت کشور نفاق، ناامنی و جنگ داخلی است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محسن جعفری عصر ...

رشت- رئیس سازمان اصناف و بازاریان سپاه قدس گیلان با اشاره به فراخوان های ضدانقلاب برای ایجاد اعتصابات گسترده گفت: بصیرت و هوشیاری بازاریان و اصناف نقشه دشمنان را خنثی کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، رحمت صاحب عصر شنبه در ...

رشت- امام جمعه رشت با بیان اینکه جنگ ترکیبی در ایران با هدف جدایی دین از سیاست دنبال می شود، گفت: حکومت دینی برای غرب قابل پذیرش نیست و تلاش می کنند این حکومت نابود شود.

به گزارش خبرنگار مهر، ...

رشت-فرمانده فراجا با اشاره به اینکه خویشتنداری حافظان امنیت در اغتشاشات اخیر از صبر و هوشمندی آنها است، گفت: توان و اقتدار نظامی ایران امروز بیش از هر زمان دیگری است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرتیپ پاسدار حسین اشتری ظهر ...

رشت- فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان با اشاره به سلاح های کشف شده از اغتشاشگران گفت: دشمن در اغتشاشات اخیر به دنبال جنگ با نظام مقدس اسلامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار بهروز دولتی پیش از ظهر چهارشنبه ...

رشت- رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا عدم سازش رهبری و ملت ایران با مستکبران را موجب طراحی و اجرای فتنه های گوناگون در کشور دانست و گفت: دشمن به دنبال ایجاد اغتشاش در مهر ماه بود.

به گزارش خبرنگار مهر، ...

تصاویری از اغتشاش آشوبگران در حوادث اخیر در شهرستان لاهیجان را مشاهده می کنید.

...

رشت- فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه تحرکات دشمن کاملاً در رصد فراجا و تحت اشراف اطلاعاتی است، گفت: دشمن همانند گذشته در مقابل ملت ایران شکست می خورد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عزیزالله ملکی صبح سه شنبه در ...

رشت- رئیس کل دادگستری گیلان با اشاره به اینکه مطالبه گری، اعتراض و نقدهای بی طرفانه منجر به توسعه و پیشرفت می شود، گفت: شیوه رسیدگی به پرونده افراد مطالبه گر با اغتشاشگران متفاوت است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت ...

آستانه اشرفیه- سه روز از شهادت بسیجی مدافع امنیت شهید «مجید یوسفی» به دست اغتشاشگران در آستانه اشرفیه گذشت و امروز دلتنگی های مادرانه و غم نبود پدر را واگویه می کنیم.

خبرگزاری مهر، گروه استان ها- بهرام قربانپور: ...

آستانه اشرفیه-شهید «مجید یوسفی» را اغتشاشگران با ماشین زیر گرفتند؛آن هم در روزی که قرار بود برای پسرش تولد بگیرد و حالا همسرش که زمانی داغ شهادت برادر دیده است باید فراق شوهرش را تاب بیاورد.

خبرگزاری مهر، گروه ...

رودسر- دادستان رودسر با اشاره به دستگیری ۱۱۷ نفر در تجمعات غیرقانونی این شهرستان گفت: برای ۳۰ نفر از دستگیرشدگان کیفر خواست صادر شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، جنت رستمی عصر شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان رودسر اظهار ...

رشت- جلسه هم اندیشی اساتید دانشگاه های گیلان برگزار و حاضران بر ضرورت آسیب شناسی حوادث اخیر تأکید و ناامید کردن مردم نسبت به نظام و رهبری را هدف دشمن عنوان کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، جمعی از اساتید دانشگاه ...

رشت- نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به ورود جدی دشمن در عرصه رسانه و جریان سازی میدانی گفت: در چنین شرایطی توجه به جهاد تبیین اهمیت ویژه ای دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رسول فلاحتی پیش ...

رشت- دادستان مرکز گیلان خبر تیرخوردن یک دختر در رشت را تکذیب کرد و گفت: بازپرس ویژه برای پیگیری وضعیت جسمی این خانم در بیمارستان حاضر شده و این حادثه در دست بررسی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید مهدی ...


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان