به گفته مدیرعامل شرکت گاز گیلان، از ابتدای امسال تا پایان شهریور ماه، ۱۷ هزار و ۳۹۳ کیلومتر معادل ۶۷ درصد لوله های انتقال گاز استان با هدف حفظ ایمنی خطوط و پایداری جریان گاز نشت یابی شدند.

...

مدیرعامل شرکت گاز گیلان از برخورداری بیش از ۹۷ درصدی گیلان از گاز طبیعی خبر داد و گفت: حداقل ۱۰۰ روستا در گیلان تا پایان سال آینده گازدار خواهند شد.

...

مدیرعامل شرکت گاز گیلان با اشاره به مصرف بیش از ۲۰ میلیون مترمکعب گاز در شبانه روز گذشته در گیلان گفت: بر اساس آمار در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۲۳ میلیون و ۹۰۰ هزار متر مکعب در استان گیلان ...

رشت - مدیرعامل شرکت گاز گیلان گفت: در شبانه روز گذشته بیش از ۲۳ میلیون و ۹۰۰ هزار متر مکعب در استان گیلان گاز مصرف شده که نسبت به روز گذشته افزایش بیش از ۲ درصدی داشته است.

به گزارش خبرنگار ...

رشت- مدیرعامل شرکت گاز گیلان با اشاره به مصرف بیش از ۲۳ میلیون و ۶۰۰ هزار مترمکعب گاز طی شبانه روز گذشته در استان گفت: میزان مصرف ۳ درصد کاهش یافته است.

عیسی جمال نیکویی در گفتگو با خبرنگار مهر ...

رشت- مدیرعامل شرکت گاز گیلان تاکید کرد: برای حفظ پایداری شبکه انتقال گاز خانگی، گاز صنایع، نیروگاه ها، اماکن ورزشی و استخرها و ویلاهای خالی از سکنه قطع شده است.

به گزارش خبرنگار مهر عیسی جمال نیکویی بعد از ظهر ...

مدیرعامل شرکت گاز گیلان با اشاره به مصرف بیش از ۲۰ میلیون متر مکعبی گاز در استان گیلان گفت: با توجه به مشکلات ایجاد شده در تولید و تأمین گاز، تمام جایگاه های CNG را از مدار خارج کردیم.

...

رشت- مدیرعامل شرکت گاز گیلان با اشاره به اینکه مصرف گاز در استان طی شبانه روز گذشته بیش از ۲۵ میلیون متر مکعب گزارش شده است، گفت: از این میزان ۱۸ میلیون مترمکعب مربوط به بخش خانگی است.

به ...

رشت- مدیرعامل شرکت گاز گیلان از افزایش ۳۰ درصدی مصرف گاز خبر داد و گفت: مردم با کاهش دمای محیط بین ۱۸ تا ۲۱ درجه و مدیریت مصرف گاز به تداوم پایداری انرژی کمک کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، عیسی ...

رشت- مدیرعامل شرکت گاز گیلان از قطع گاز ۳۰۰ مشترک پرمصرف در این استان خبر داد و گفت: بیش از ۲۶ میلیون متر مکعب در ۲۴ ساعت گذشته در گیلان گاز مصرف شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، عیسی جمال ...

مدیرعامل شرکت گاز گیلان از افزایش مصرف گاز در استان در پی کاهش محسوس دما خبر داد و گفت: اگر مشترکین تنها ۲ درجه کمتر مصرف کنند، توزیع گاز در استان پایدار خواهد بود.

...

رشت- مدیرعامل شرکت گاز گیلان از مصرف ۱۸ میلیون مترمکعب گاز توسط مشترکان خانگی در شبانه روز گذشته خبر داد و گفت: این میزان نسبت به سال گذشته ۱۶ درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، عیسی جمال نیکویی ...

شرکت گاز گیلان با اشاره به تشکیل قرارگاه جهادی گاز استان گفت: پنج شنبه به عنوان نماد همکاری دولت در کاهش مصرف تمام ادارات تعطیل شد که حدود ۱۹۹ هزار متر مکعب صرفه جویی شد.

...

رشت- مدیرعامل شرکت گاز گیلان با اشاره به افزایش ۱۰ درصدی مصرف گاز در آذر ماه گفت: با تعطیلی ادارات گیلان در روز پنج شنبه گذشته ۱۹۹ هزار متر مکعب گاز صرفه جویی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، عیسی ...

رشت- مدیرعامل شرکت گاز گیلان با اشاره به ناترازی تولید و مصرف گاز و عدم تحقق برنامه های بخش تولید گفت: مصرف گاز بخش خانگی گیلان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۹ درصد افزایش یافته است.

به گزارش ...

مدیرعامل شرکت گاز گیلان با اشاره به افزایش ۱۵ درصدی مصرف گاز در گیلان گفت: اجرای قانون تغییر تعرفه مصرف گاز برای مشترکین پر مصرف از ۱۶ آذر ماه اجرایی شده است.

...

رشت- مدیرعامل شرکت گاز گیلان با بیان اینکه جزء استان های کم مصرف در حوزه گاز هستیم، گفت: سهم مصرفی گاز گیلان در کشور ۳.۲ درصد است.

به گزارش خبرنگار مهر، عیسی جمال نیکویی شامگاه یکشنبه در گفتگوی ویژه خبری ...

مدیر عامل شرکت گاز گیلان از افزایش ۱۲ درصدی گاز مصرفی مشترکان خانگی خبر داد و گفت: مشترکان خانگی بهار و تابستان سال جاری، ۷۶۵ میلیون مترمکعب گاز مصرف کردند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ...


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان