رشت - معاون امور اقتصادی استاندار گیلان مشارکت مردم در کنترل مصرف گاز و برق در استان را بسیار مهم برشمرد و گفت: مردم برای تداوم پایداری انرژی در مصارف خانگی و صنعتی باید کمک کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید ...

مدیرعامل شرکت گاز گیلان با اشاره به مصرف بیش از ۲۰ میلیون مترمکعب گاز در شبانه روز گذشته در گیلان گفت: بر اساس آمار در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۲۳ میلیون و ۹۰۰ هزار متر مکعب در استان گیلان ...

رشت- مدیرعامل شرکت گاز گیلان با اشاره به مصرف بیش از ۲۳ میلیون و ۶۰۰ هزار مترمکعب گاز طی شبانه روز گذشته در استان گفت: میزان مصرف ۳ درصد کاهش یافته است.

عیسی جمال نیکویی در گفتگو با خبرنگار مهر ...

رشت- استاندار گیلان با اشاره به کاهش ۱۰ درصدی مصرف گاز در استان با مشارکت شهروندان گفت: مصرف گاز از بیش از ۲۶ میلیون مترمکعب به بیش از ۲۳ میلیون مترمکعب رسیده است.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی ...

مدیرعامل شرکت گاز گیلان از قطع گاز ۴۶۷ ویلای خالی از سکنه در استان خبر داد و گفت: پیش بینی می شود با این اقدام ۱۰ هزار متر مکعب در مصرف گاز صرفه جویی شود.

...

رشت- مدیرعامل شرکت گاز گیلان تاکید کرد: برای حفظ پایداری شبکه انتقال گاز خانگی، گاز صنایع، نیروگاه ها، اماکن ورزشی و استخرها و ویلاهای خالی از سکنه قطع شده است.

به گزارش خبرنگار مهر عیسی جمال نیکویی بعد از ظهر ...

رشت- روابط عمومی سازمان صمت گیلان در اطلاعیه ای خبر منتشر شده مبنی بر قطع کامل برق و گاز واحدهای صنعتی استان را تکذیب کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی سازمان صمت گیلان خبر قطعی کامل برق و گاز ...

رشت- مدیرعامل شرکت گاز گیلان از افزایش ۳۰ درصدی مصرف گاز خبر داد و گفت: مردم با کاهش دمای محیط بین ۱۸ تا ۲۱ درجه و مدیریت مصرف گاز به تداوم پایداری انرژی کمک کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، عیسی ...

با دستور استاندار گیلان فردا تمامی ادارات، نهادها، سازمان ها و بانک های استان به منظور مدیریت مصرف گاز، تعطیل شدند.

...

رشت - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان با بیان اینکه گاز ادارات پرمصرف قطع می شود، گفت: استمرار مدیریت مصرف منجر به پایداری انرژی می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسحاقی شامگاه سه شنبه در گفتگوی خبری با ...

رئیس قرارگاه مدیریت گاز استان گیلان از غیر حضوری بودن تمامی مدارس و دانشگاه های گیلان در روزهای چهار شنبه و پنجشنبه خبر داد.

...

رشت - استاندار گیلان با تأکید بر مدیریت مشترکان پرمصرف در استان گفت: اثرگذاری تعطیلی دستگاه های اجرایی در کاهش مصرف مورد ارزیابی قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی ظهر سه شنبه در نشست قرارگاه جهادی مدیریت ...

رشت- مدیر عامل شرکت برق منطقه ای استان گیلان با اشاره به ارتباط تنگاتنگ بین تولید برق و گاز گفت: با مصرف بهینه می توان مشکل را حل کرد تا هر دو انرژی در اختیار همه مشترکان قرار گیرد.

به ...

گزارش های شرکت گاز گیلان نشان می دهد مصرف گاز در استان با سرد شدن هوا بی رویه افزایش یافته که لازم است در کنار اقدامات ابتکاری از سوی قرارگاه جهادی مدیریت مصرف بهینه گاز، اطلاع رسانی و آگاه بخشی ...

رشت- مدیرعامل شرکت گاز گیلان با اشاره به افزایش ۱۰ درصدی مصرف گاز در آذر ماه گفت: با تعطیلی ادارات گیلان در روز پنج شنبه گذشته ۱۹۹ هزار متر مکعب گاز صرفه جویی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، عیسی ...

مدیر عامل شرکت گاز گیلان از افزایش ۱۲ درصدی گاز مصرفی مشترکان خانگی خبر داد و گفت: مشترکان خانگی بهار و تابستان سال جاری، ۷۶۵ میلیون مترمکعب گاز مصرف کردند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ...


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان