مدیرکل شیلات گیلان از استحصال ۳۵۰ کیلو خاویار پرورشی در فاز نخست از تولید، در شهرستان رودسر خبر داد.

...

مدیرکل شیلات گیلان با اشاره به آغاز صید ماهی استخوانی در دریای خزر از ۲۰ مهرماه گفت: صیادان از زمان آغاز صید ماهی استخوانی در گیلان تاکنون ۸۶۶ تن انواع ماهی به ارزش ۲۳۴ میلیارد تومان صید کردند.

...

مدیرکل شیلات گیلان با اشاره به تولید بیش از یک هزار تن ماهی خاویاری در گیلان گفت: در طی ۹ ماه گذشته و با تلاش های فعالان حوزه خاویار، تاکنون یک هزار و ۶۲۰ تن ماهی خاویاری در گیلان تولید ...

به گفته مدیرکل شیلات گیلان از ۲۰ مهر تا کنون چهار هزار صیاد گیلانی حدود ۶۱۰ تن ماهی استخوانی به ارزش ۱۶۵ میلیارد تومان از خزر صید کردند.

...

به گفته مدیرکل شیلات گیلان از ۲۰ مهر تاکنون چهار هزار صیاد گیلانی  ۵۴۲ تن ماهی استخوانی به ارزش ۱۴۶ میلیارد تومان از دریای خزر صید کردند.

...

به گفته مدیرکل شیلات گیلان در قفس های دریایی پرورش ماهی به طور معمول در هر دوره هشت هزار تن ماهی آزاد برداشت می شود.

...

مدیرکل شیلات گیلان گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۵۲ هزار و ۳۸۲ تن انواع ماهیان گرمابی تولید و به بازار های مصرف عرضه کنند.

...

مدیرکل شیلات گیلان با اشاره به برداشت ماهیان سردآبی از استخرهای گیلان گفت: تاکنون چهار هزار تن ماهی سردآبی در گیلان تولید شده و پیش بینی می شود تا پایان سال این رقم به ۳۰ درصد افزایش پیدا کند.

...

مدیرکل شیلات گیلان از اعمال طرح تشویقی برای برخی از شرکت های تعاونی پره های صیادی خبر داد و گفت: درسال جاری پره های صیادی که به حفظ بازسازی ذخایر کمک کردند تشویق می شوند و پنج روز زودتر یعنی ...

مدیرکل شیلات گیلان از آغاز صید ماهی در مناطق غربی استان خبر داد و گفت: یکی از دلایل آغاز صید ماهی در مناطق غربی استان شرایط جوی نامناسب در فصل زمستان در این مناطق است.

...

مدیرکل شیلات گیلان از آغاز صید ماهی در مناطق غربی استان خبر داد و گفت: یکی از دلایل آغاز صید ماهی در مناطق غربی استان شرایط جوی نامناسب در فصل زمستان در این مناطق است.

...

مدیرکل شیلات گیلان با اشاره به رتبه نخست گیلان در ذخایر ماهیان استخوانی گفت: از ۱۹۳ میلیون بچه ماهیان رهاسازی شده ۲ میلیون ماهیان خاویاری پنج گرمی است که یک میلیون بیشتر از پارسال است.

...

مدیر کل شیلات گیلان یکی از دلایل این میزان از صید ماهی کلیکا را کاهش صید شبانه صیادان دانست و گفت: شب های دریاروی صیادان ۳۰ درصد کمتر از مدت مشابه سال قبل شده و همین امر سبب کاهش ۲۰ ...

به گزارش لنگرخبر، اسدالله عباسی پیش از ظهر امروز در مراسم بزرگداشت بیست ودومین سالگرد عروج شهادت گونه مهندس حسن دهگان در مسجد جامع لنگرود با بیان اینکه کشور استحکام و ماندگاری خود را مدیون خون پاک شهیدان است، اظهار کرد: ...

رشت - مدیرکل شیلات گیلان از صید حدود ۳۶۰۰ تن ماهی کیلکا با ارزش ۴۰ میلیارد تومان در این استان خبر داد و گفت: برای افزایش بهره وری، بندر شیلاتی کیاشهر به زودی راه اندازی می شود.

کوروش خلیلی در گفتگو ...

رشت- مدیرکل شیلات گیلان از صید ۹۳۳ تن انواع ماهیان استخوانی از دریای خزر از ابتدای شروع فصل صید خبر داد و گفت: کفال با ۷۱ درصد بیشترین میزان صید را داشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، کوروش خلیلی پیش ...

مدیرکل شیلات گیلان با اشاره به ارزش ناخالصی ۱۳۳ میلیارد تومانی صید ۸۷۰ تن ماهی استخوانی گفت: شرایط مناسب جوی و اعمال برنامه بهره وری از دلایل افزایش صید در دی ماه بوده است.

...

آستانه اشرفیه- مدیرکل شیلات گیلان از ایجاد شهر ماهیان خاویاری در گیلان خبر داد و گفت: این شهر با هدفگذاری ۵ هزار تن ماهیان خاویاری و ۶۰ تن خاویار ایجاد می شود.

کوروش خلیلی در گفتگو با خبرنگار مهر با ...

مدیرکل شیلات گیلان با اشاره به صید بیش از ۴۰۰ تن ماهی استخوانی در گیلان گفت: صیادان گیلانی از ۲۲ مهر تاکنون ۴۵۰ تن انواع ماهیان استخوانی به ارزش ۵۰ میلیارد تومان از خزر صید کردند.

...

انزلی- سرپرست اداره کل شیلات گیلان با اشاره به کاهش ۲۷درصدی صید ماهیان استخوانی در این استان گفت: در این مدت سه هزار و۳۰۰ تُن کیلکا توسط شناور های صیادی صید شده است.

کوروش خلیلی در گفتگو با خبرنگار مهر ...

رشت- سرپرست شیلات گیلان با اشاره به صید ۳۸۰ تُن انواع ماهی استخوانی از دریای خزر از ابتدای فصل صید تاکنون و کاهش ۲۲ درصدی گفت: ۶۰ درصد ماهیان صید شده از نوع کفال هستند.

کوروش خلیلی در گفتگو با ...

انزلی- سرپرست اداره کل شیلات گیلان با اشاره به صید سه هزار و ۱۴ تن کیلکا از ابتدای امسال تا کنون گفت: صید ماهیان استخوانی نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از ۵۵ درصد کاهش داشته است.

کوروش خلیلی ...


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان