فرامرز پورابراهیم دافچاهی از جانبازان ۷۰ درصد نیروی زمینی ارتش، پس از تحمل سال ها درد و رنج ناشی از ترکش جان به جان آفرین تسلیم کرد و در گلزار شهدای رشت آرام گرفت.

...

مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه نباید بگذاریم که نام امام از محافل شهدا فراموش شود، گفت: جمهوری اسلامی به تمامی مسلمانان و آزادی خواهان در جهان قدرت داد و ثابت کرد که می توان در ...

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه در جریان سفر به استان گیلان با حضور در گلزار شهدای رشت به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

...

پیکر شهید مدافع حرم تازه تفحص شده «محمدرضا یعقوبی» با حضور پرشور مردم رشت تشییع شد.

فرهاد در دوران مرخصی بارها از مادرش درخواست کرد برای شهادتش دعا کند و این نشان می دهد که او خیلی زودتر از اینکه زمان شهادتش فرا برسد روحش برای شهادت آماده شده و به پرواز در آمده بود.

...

به گزارش سایت خبری تحلیلی لنگرخبر، همزمان با آخرین پنج شنبه سال ۱۴۰۱، بچه‌های دهه نودی لنگرود مزار مطهر شهدای شهر لنگرود را غبارروبی و عطرافشانی کردند، این کودکان دهه نودی با خوانش سرود رفیق شهیدم با آنان عهد و ...

سردار شهید حسین عالمی، فرمانده پادگان المهدی چالوس در تاریخ دوم فروردین سال ۱۳۶۱ پس از رشادت های فراوان در عملیات فتح المبین در منطقه رقابیه اهواز به فیض عظیم شهادت نائل آمد.

...


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان