به گزارش سایت خبری تحلیلی لنگرخبر، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنگرود، طی پیامی فرارسیدن «روز خبرنگار» را به اصحاب رسانه و خبر نگاران تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنگرود، متن پیام کمال ...

به گزارش سایت خبری تحلیلی لنگرخبر، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنگرود با جمعی از هنرمندان، صبح امروز با آزاده و جانباز ۷۰ درصد لنگرودی ملاقات کرد.

کمال عباس نژاد در دیدار با آزاده و جانباز ۷۰ درصد «حاج ...

به گزارش سایت خبری تحلیلی لنگرخبر، آئین تجلیل از نقاشان نوجوان برگزیده مسابقه «انار دونه دونه» در لنگرود با حضور ریاست اداره، کارشناس هنری و مدیران آموزشگاه‌های نقش هنر و مه فام برگزار شد.

کمال عباس نژاد در ادامه افزود: در این ...

به گزارش سایت خبری تحلیلی لنگرخبر، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنگرود با حضور جمعی از هنرمندان شهرستان با «فرامرز محمدی‌پور» شاعر و نویسنده پیشکسوت لنگرودی دیدار کرد.

کمال عباس نژاد ضمن آرزوی سلامتی برای این هنرمند ارزشمند عرصه شعر ...

به گزارش لنگرخبر، کمال عباس نژاد ضمن تبریک فرا رسیدن بلندترین شب سال «شب یلدا» را فرصتی دانست برای تکرار هر آنچه روزگاری، سرمشق خوبی‌هایمان بوده‌اند و امروز بر روی طاقچه عادت‌هایمان غبار می‌گیرند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ...

به گزاش لنگرخبر، کمال عباس نژاد طی گفت‌وگویی از برپایی نخستین نشست اعضای فعال انجمن هنرهای نمایشی شهرستان لنگرود و بحث و بررسی در زمینه فعالیت‌های انجمن نمایش و برنامه‌های انجام شده در سال ۱۴۰۱ و طرح‌های پیشنهادی پیش روی ...


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان