سازمان ملل متحد یک کشور مستقل و دارای قوانین مخصوص به خود است، اما آمریکا به کسانی که درباره نقض حقوق بشر این کشور صحبت کنند برای شرکت در جلسات سازمان ملل ویزا صادر نمی کند.

به گزارش خبرنگار ...

سخنگوی قوه قضاییه با اشاره به رسانه های منتشرکننده مطالب کذب در پرونده قتل داریوش مهرجویی و همسرش گفت: قوه قضاییه نسبت به افراد و برخی رسانه های شایعه ساز وارد عمل شده و ضمن دادن هشدار های لازم، اقدام ...

دبیر ستاد حقوق بشر گفت: گزارش هیئت به اصلاح حقیقت یاب، یک اقدام شتاب زده و سیاسی است و براساس منابع ضدایرانی و غیرمعتبر جمع آوری شده است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، کاظم غریب آبادی، معاون امور ...

نمایندگان کشورهای مختلف به اظهارات ادعایی رئیس هیئت موسوم به حقیقت یاب درباره ایران واکنش نشان دادند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، نمایندگان کشورهای مختلف جهان به اظهارات ادعایی رئیس هیئت موسوم به حقیقت یاب شورای حقوق بشر درباره ...

دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: اسدالله اسدی که به طور غیرقانونی در بلژیک در زندان به سر می بُرد، تا ساعاتی دیگر وارد کشور عزیزمان خواهد شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، کاظم غریب ...

نشست مشترک قوه قضائیه و وزارت امور خارجه برای تسهیل ارائه خدمات حقوقی و قضائی به ایرانیان خارج از کشور توسط معاونت امور بین الملل قوه قضائیه برگزار شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، نشست سه جانبه معاونت ...

طبق اعلام اداره آمار کشور کانادا، بیش از شش زن از هر ۱۰ زن بومی در این کشور در مقطعی از زندگی خود تجاوز فیزیکی یا جنسی را تجربه کرده اند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، گزارش تبعیض، ...

رشت- رئیس مجمع نمایندگان گیلان در پی اقدام اخیر پارلمان اروپا گفت: جنایات مدعیان حقوق بشر طی جنگ تحمیلی علیه ایران فراموش نشده است.

به گزارش خبرنگار مهر محمدرضا احمدی سنگری صبح جمعه در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدام پارلمان ...

رشت- امام جمعه رشت با اشاره به اینکه امروز بزرگترین ناقضان حقوق بشر و زن مدافع حقوق زنان ایران اسلامی شده اند، گفت: اجازه سواستفاده ابزاری از زنان ایرانی را به هیچ کس نمی دهیم.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت ...


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان