رودسر-فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) در سوریه با اشاره به حرکت بی نظیر سردار سلیمانی در تقویت جبهه مقاومت گفت: «شهید سلیمانی» پایه های استکبار جهانی را در منطقه متزلزل کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار رحیم نوعی اقدم شامگاه چهارشنبه ...

لنگرود- مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان با اشاره به رویکرد این نهاد فرهنگی در زمینه ترویج فرهنگ شهادت گفت: برای شناساندن شهید و شهادت از قاب کتابخوانی به مردم برنامه هایی پیش بینی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، یاسر ...

رشت- کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه «سردار سلیمانی» نقش مهمی در شکل گیری هندسه جدید جهانی داشته است، گفت: شهید سلیمانی فرهنگ انقلاب اسلامی را در جهان و کشورهای منطقه اشاعه داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید هادی سید ...

رشت- مسئول سازمان بسیج دانش آموزی گیلان با اشاره به شرکت سه هزار دانش آموز گیلانی در رویداد «به رسم سردار» در استان خبر داد و گفت: در این رویداد از ۴۰ دانش آموز تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ...

لنگرود- ویژه برنامه عصر شعر «جانفدا» به مناسبت سومین سالروز شهادت سردار شهید سلیمانی به میزبانی خانواده شهید «مرتضی حسین پور» در روستاس شلمان شهرستان لنگرود برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با سومین سالروز شهادت سردار ...

رشت- با گذشت سه سال از شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی مردم همچنان دلتنگ فرمانده محور مقاومت بوده و خواستار الگوبرداری مسئولان از ویژگی های شخصیتی سرداردلها برای حل مشکلات هستند.

خبرگزاری مهر، گروه استان ها - بهرام قربانپور: ...

رستم آباد- همرزم شهید سلیمانی با اشاره به برکات و خدمات ارزشمند حاج قاسم و محور مقاومت در منطقه، گفت: سردار سلیمانی به همراه جبهه مقاومت امنیت منطقه را تثبیت کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین مصطفی پور شامگاه سه ...

آستارا- فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه حاج قاسم همیشه بهترین استراتژی را برای مقابله با دشمنان انتخاب می کرد، گفت: شناخت درست دشمن از ویژگی های شهید سلیمانی بود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سرتیپ دوم پاسدار ...

فومن- معاون وزیر کشور با بیان اینکه «حاج قاسم» بسترساز بیداری اسلامی در منطقه و جهان اسلام بود،گفت: دشمنان با ترور سردار سلیمانی تمام عصبانیت خود را از شهدا و ملت ایران نشان دادند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد حسین ...

رشت- مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به عشق و ارادت گیلانی ها به سردار شهید قاسم سلیمانی از حرکت کاروان ۳۰۰ خودرویی به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار دلها خبر داد.

حجت الاسلام سعید مهدوی در گفتگو با خبرنگار ...

رشت - کاروان خودرویی گیلان به یاد سردار شهید قاسم سلیمانی از رشت به شلمان را طی کرد.

...

رشت - خیمه فرهنگی شهید حاج قاسم سلیمانی به همت جمعی از بانوان گیلانی همزمان با سالگرد شهادت سردار دلها در رشت برپا شد.

...

رشت- جامعه ورزشی و قهرمانی استان گیلان سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشتند.

...

رشت- نماینده ولی فقیه در استان گیلان گفت: خون شهید سلیمانی الهام بخش مقاومت در سراسر جهان اسلام است.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله رسول فلاحتی در پیامی به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی با یادآوری رشادت ها ...

رشت- مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی امروز در رشت برگزار شد.

...

رشت- معاون وزیر کشور با بیان اینکه جهاد تبیین همان راه حاج قاسم است، گفت: روشنگری، بصیرت و آگاهی بخشی باید مورد توجه همه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدحسین سپهر پیش از ظهر سه شنبه در مراسم ...

رشت- فرماندار رشت گفت: غرب تلاش می کند تا با تطهیر افکار انحرافی و خطرناک در قالب آثار هنری، کارهای فرهنگی و شعارهای فریبنده بر جوامع به ویژه جوانان تأثیرگذار باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا امام پناهی ظهر دوشنبه ...

رشت- مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان بر لزوم تبیین شخصیت «سردار سلیمانی» در جامعه تاکید کرد و گفت: زبان هنر بهترین وسیله برای انتقال فرهنگ مقاومت و ایثار است که باید از این ظرفیت استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار ...

رشت- استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه نام «حاج قاسم سلیمانی» بعد از شهادتش اثرگذارتر در جهان بشریت شد، گفت: شهادت «حاج قاسم» حقانیت انقلاب اسلامی را اثبات کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر نادم پیش ...

رشت- نمایشگاه عکس «قهرمان مردم» در آستانه شهادت سردار سلیمانی در رشت برپا شد.

...

رشت- مسئول بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان با تاکید بر واکاوی اندیشه های حاج قاسم سلیمانی گفت: پرداختن به فکر، اندیشه و سیره الهی «حاج قاسم» نباید فقط به ایام شهادت ایشان معطوف شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ رضا ...

رشت- خبرنگار خبرگزاری مهر در استان گیلان رتبه سوم بخش گزارش جشنواره ملی «سردار تا سردار» را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، عصر یکشنبه برگزیدگان دومین جشنواره ملی رسانه ای سردار تا سردار معرفی و تجلیل شدند.

مراسم ...

رشت- مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان تقواپیشگی، ایمان و معرفت الهی «حاج قاسم» را مثال زدنی خواند و گفت: «حاج قاسم» هیچ گاه دنبال منیت گرایی و منفعت طلبی نرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، یاسر تقوی بعداز ظهر در همایش ...

رشت- همرزم شهید سلیمانی با بیان اینکه زندگی نامه حاج قاسم چراغ راه و هدایت بشری است، گفت: مطالعه و تبیین زندگی نامه حاج قاسم سلیمانی نیاز اصلی امروز جامعه است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار هامون محمدی ظهر یکشنبه در ...

رشت- فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه الله الاعظم (عج) با اشاره به اینکه دشمن به دنبال دور کردن جوانان از انقلاب است، گفت: به دستاوردهای انقلاب باید به صورت منطقه ای نگاه شود.

به گزارش خبرنگار مهر، ...


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان