پیش نویس متن تفاهم نامه چند جانبه مابین کشورهای عضو کریدور شمال جنوب، مراحل پایانی بررسی جهت تصویب در دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد ایران و روسیه را طی می کند.

...

به گفته معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی گیلان در ۹ ماه نخست سال جاری علاوه بر صدور یک هزار و ۱۹۲ گواهینامه شایستگی و مهارت، ۲ هزار و ۳۹ گواهینامه دوره های جانبی و یک هزار و ...

استاندار گیلان با بیان اینکه امروز با اتکای به خود بسیاری از موانع را در راه پیشرفت برداشته ایم، گفت: در استان هر سال شاهد افزایش کیفیت تولیدات هستیم که این مهم موجب پیشی گرفتن صادرات از واردات شده است.

...

به گفته معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی گیلان، لایروبی حاشیه غربی حوضچه قدیم انزلی (اسکله بلوار) تا امروز ۱۳۰ هزار مترمکعب در محدوده مذکور لایروبی معاول ۹۵ درصد پیشرفت داشته است.

...

مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست (HSE) سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به بروزرسانی شاخص ایمنی در بنادر کشور گفت: در چند روز آینده شاخص های معرفی شده به تمامی بنادر ابلاغ شده و از این پس بنادرهای کشور ...

رشت- معاون وزیر صمت با اشاره به مانع تراشی هادر بخش صنعت، تولید و اقتصاد در سنوات گذشته گفت: با ایجاد زیرساخت های لازم در حوزه ریلی و بندری گیلان می تواند به هاب تجاری اوراسیا تبدیل شود.

به گزارش ...


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان