رشت - مدیرعامل شرکت گاز گیلان گفت: در شبانه روز گذشته بیش از ۲۳ میلیون و ۹۰۰ هزار متر مکعب در استان گیلان گاز مصرف شده که نسبت به روز گذشته افزایش بیش از ۲ درصدی داشته است.

به گزارش خبرنگار ...

رشت- مدیرعامل شرکت گاز گیلان با اشاره به مصرف بیش از ۲۳ میلیون و ۶۰۰ هزار مترمکعب گاز طی شبانه روز گذشته در استان گفت: میزان مصرف ۳ درصد کاهش یافته است.

عیسی جمال نیکویی در گفتگو با خبرنگار مهر ...

رشت- ساعات کار ادارات، نهادها، بانک ها و واحدهای آموزشی گیلان از فردا اول بهمن ماه با تصمیم قرارگاه مدیریت جهادی گاز استان به روال گذشته برمی گردد.

به گزارش خبرنگار مهر، با تصمیم قرارگاه مدیریت جهادی گاز گیلان ...

رشت- قرارگاه جهادی مدیریت گاز استان گیلان به منظور مدیریت مصرف انرژی همه ادارات، نهادها و بانک ها روز پنج شنبه تعطیل شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس تصمیم قرارگاه جهادی مدیریت گاز گیلان همه ادارات، نهادها و سازمان ...

رشت- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان تاکید کرد: برای مدیریت بهینه مصرف گاز و جلوگیری از مشکلات احتمالی تا عادی شدن شرایط گردشگران از مسافرت به گیلان خودداری کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، ولی جهانی با اشاره به ...

رشت- مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه به منظور صرفه جویی در مصرف گاز تمام مدارس استان تا پایان هفته تعطیل است، گفت: تغییر زمان امتحانات اطلاع داده می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد فائزی ظهر یکشنبه در ...

رشت- مدیرعامل شرکت گاز گیلان از قطع گاز ۳۰۰ مشترک پرمصرف در این استان خبر داد و گفت: بیش از ۲۶ میلیون متر مکعب در ۲۴ ساعت گذشته در گیلان گاز مصرف شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، عیسی جمال ...


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان