رئیس مرکز ملی نظام کیفیت و استانداردهای اتمی ایران گفت: تمام صنعت هسته ای درگیر فرایند استانداردسازی شده و مقرر شده است تا نظام استانداردسازی به صورت یک نظام یکپارچه تشکیل و دنبال شود.

به گزارش ایسنا، مرکز ملی نظام کیفیت ...

به گفته معاون سازمان انرژی اتمی کشور، مجاورت استان فارس با استان های جنوبی و نیروگاه های بزرگ اتمی، زمینه اشتغال جوانان این استان را فراهم می کند. 

امیرحسین فقهی امروز، ۲۸ بهمن در آیین افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای هسته ای کشور ...

رییس پژوهشگاه علوم و فنون هسته ای با تاکید بر نقش موثر دانشجویان بورسیه سازمان انرژی اتمی ایران در پیشرفت کشور خواستار تلاش مضاعف آنها برای تحقق این امر شد.

به گزارش ایسنا، رییس پژوهشگاه علوم و فنون ...

رییس سازمان انرژی اتمی و معاون رییس جمهور ظهر روز سه شنبه در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری به سوالات مردم پاسخ داد.

به گزارش ایسنا، محمد اسلامی در سومین حضورش در مرکز ارتباطات مردمی رییس جمهور در دو سال ...

نشست صمیمانه معاون سازمان انرژی اتمی ایران با اعضای هیات علمی و دانشجویان دانشگاه شیراز و مدیران صنایع استان در این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش ایسنا، «حسین درخشنده» مدیرعامل شرکت مادرتخصصی تولید و توسعه انرژی اتمی در نشست صمیمانه با ...

معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران از بارگذاری چشمه کبالت ۶۰ در سامانه پرتودهی تهران و افزایش سه برابری ظرفیت پرتودهی سامانه های تهران و بناب خبر داد.

به گزارش ایسنا، محمد اسلامی در آیین بارگذاری ...

معاون اقتصادی و توسعه سرمایه گذاری سازمان انرژی اتمی ایران اینکه تجاری سازی محصولات فرعی سازمان انرژی اتمی در دولت سیزدهم به نتیجه رسید، افزود: اگرچه پیش از آن نیز کارهایی انجام می شد اما همه ...

شهرام ملازاده امروز ۱۱ ...

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران گفت: امروز نخستین سایت پرتودهی در راستای اجرای سند جامع راهبردی صنعت هسته ای کشور مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، «محمد اسلامی» رئیس سازمان انرژی اتمی در حاشیه مراسم ...

رییس سازمان انرژی اتمی ایران صبح امروز (پنجشنبه) با استقبال استاندار قزوین و به منظور بهره برداری از نخستین سامانه شتابدهنده الکترون توان بالا «ELV» وارد این استان شد.

به گزارش ایسنا، «محمد اسلامی» با همراهی جمعی از مدیران ارشد ...

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری و رئیس سازمان انرژی اتمی برای تعریف و اجرای پروژه های پیشران انرژی اتمی با تصویب طرح های پیشران هسته ای ۲۰۰۰میلیارد تومانی توافق کردند.

به گزارش ایسنا، روح الله دهقانی فیروزآبادی، معاون ...

سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت که دستاوردهای هسته ای باید به گوش مردم برسد و مردم باید این دستاوردها را در زندگی خود احساس کنند.

به گزارش ایسنا، بهروز کمالوندی پس از دیدار دانشمندان و مسئولان صنعت هسته ای با مقام ...

جمعی از دانشمندان، متخصصان، کارشناسان و مسئولان صنعت هسته ای کشور صبح امروز (یکشنبه ۲۱ خرداد) با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با مقام معظم رهبری دیدار کردند.

      

...

جمعی از دانشمندان، متخصصان، کارشناسان و مسئولان صنعت هسته ای کشور صبح امروز (یکشنبه) با حضور در حسینیه امام خمینی با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

به گزارش ایسنا، ساعتی پیش نیز، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب ...

رئیس جمهور با گرامی داشت "روز ملی فناوری هسته ای"، درمان بیش از یک میلیون بیمار از طریق دانش هسته ای در کشور و همچنین دستیابی دانشمندان ایران به بیش از ۱۵۰ دستاورد علمی و فنی در صنعت هسته ...

معاون سازمان انرژی اتمی ایران اظهار کرد: سال گذشته اقدامات فراوانی در این معاونت و در شرکت توسعه کاربرد پرتوها انجام دادیم.

به گزارش ایسنا، سید پژمان شیرمردی درباره مهمترین اقدامات و پروژه های این معاونت در سال ۱۴۰۱ بیان کرد: ...

معاون سازمان و رییس پژوهشگاه علوم و فنون هسته ای گفت: پژوهشگاه علوم و فنون هسته ای منشا اصلی فعالیت های علمی و پژوهشی در صنعت هسته ای کشور است، که نتایج پژوهش های آن می تواند اثرات مثبت و ...

معاون تامین سوخت و رییس شرکت مادر تخصصی تولید مواد اولیه و سوخت هسته ای ایران (تماس) در مورد ساخت تجهیزات و زیرساخت های مربوط به تست سوخت اظهار کرد: ساخت تجهیزات و زیرساخت های مربوط به تست سوخت ...

سخنگوی سازمان انرژی اتمی سفر رافائل گروسی به ایران را خوب و به سمت حل مسایل دانست و افزود: در این فرآیند ما یک قدم جلو رفتیم، اما آینده را شخصا خاکستری می بینم، نه خوشبین هستم نه بدبین.

به گزارش ...


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان