قرارداد همکاری مشترک میان دانشگاه گیلان و دانشگاه المستقبل عراق به منظور توسعه فعالیت های آموزشی تحقیقاتی منعقد شد.

...

دانشگاه گیلان و همچنین تعدادی از اساتید این دانشگاه نسبت به انتقادات مطرح شده به ریاست دانشکده فنی شرق واکنش نشان داده و از رئیس این دانشکده حمایت کرد.

...

در پی عتراض دانشجویان دانشکده فنی شرق دانشگاه گیلان در روز دانشجو، امروز استاندار گیلان با حضور در این دانشکده ضمن بازدید از وضعیت این دانشگاه به مسؤولان استان برای بررسی دقیق مشکلات فرصت ۱۰ روزه دارد.

...

آزمایشگاه مرکزی دانشگاه گیلان با فراهم کردن زیرساخت های نوین و استاندارد آزمایشگاهی در زمره آزمایشگاه های یک درصد وزارت علوم قرارگرفته و تجربه موفق آن می تواند الگویی مؤثر در نظام آموزش عالی کشور ...

...

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه اساتید دانشگاه ها باید رصد شده و دین داری آن ها محرز شود، گفت: امروز بعضی جریانات در عرصه های علمی در تلاشند تا بگویند علم و دین ارتباطی با هم ندارند.

...

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از راه اندازی ۲ دانشکده تخصصی در گیلان خبر داد و گفت: دانشکده های «علوم و فنون نوین دریایی در بندر انزلی و دانشکده «حفاظت از زیرساخت ها در پردیس دانشگاهی» دانشگاه گیلان ...

...

رئیس دانشگاه گیلان با اشاره به ظرفیت اتحادیه دانشگاه های عضو اتحادیه خزر گفت: یکی از چالش های جدی در منطقه دریای خزر آلودگی های زیست محیطی منطقه است که روزبه روز بیشتر می شود.

...

معاون وزیر علوم با اشاره به رتبه نخست ایران در حوزه علم منطقه گفت: باید تلاش کنیم تا در تبدیل علم به عمل نیز حائز رتبه نخست شویم.

...

انتشار تصاویر قبیح از ولنگاری فرهنگی منتسب به برخی دانشجویان و اساتید دانشگاه گیلان در فضای مجازی به دلیل تسامح بیش از حد مدیریتی در این دانشگاه، منجر به افزایش این تخلفات شده است.

...

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه جهل و نادانی، ضربه خود را به جامعه علمی و دینی خواهد زد، گفت: اگر نیروی انسانی متعهد و کارآمد نداشته باشیم، رشد زیادی نخواهیم کرد و وظیفه دانشگاه تربیت چنین نیروهای ...

...

عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه باید با نخبگان جامعه ارتباط داشته باشیم، گفت: یکی از نکته های مهم بحث مطالبه گری تخصصی است و دانشجویان باید به صورت تخصصی در عرصه های مختلف ورود کنند.

...

به گفته مدیرکل ورزش و جوانان گیلان باتوجه به چالش های موجود در اجرای برنامه های مرتبط با حوزه جوانان، با اعطای تسهیلات تبصره ۱۶ و تبصره ۱۸ در حوزه کشاورزی، گردشگری و ورزشی طرح های خوبی اجرایی شد.

...

به گفته مدیرکل ورزش و جوانان گیلان باتوجه به چالش های موجود در اجرای برنامه های مرتبط با حوزه جوانان، با اعطای تسهیلات تبصره ۱۶ و تبصره ۱۸ در حوزه کشاورزی، گردشگری و ورزشی طرح های خوبی اجرایی شد.

...

ورزشکار گیلانی در مسابقات پاورلیفتینگ و پرس سینه دانشجویان پسر دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی سراسر کشور به مدال برنز دست یافت.

...

رشت- مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعتی گیلان گفت: رویداد ملی فناورانه «تا ثریا» ۱۰ بهمن ماه در دانشگاه گیلان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر محمدرضا عابدی محزون عصر شنبه در نشست هم اندیشی صنعت و رسانه با اشاره به ...

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمدرضا عابدی محزون امروز در نشست هم اندیشی صنعت و رسانه در سالن جلسات سپاه اقشار و بسیج متخصصین سپاه قدس گیلان با اشاره به برگزاری رویداد ملی تا ثریا اظهار کرد: این ...

تفاهم نامه همکاری پنج ساله بین دانشگاه گیلان و دانشگاه علوم پزشکی استان به منظور هم افزایی استعدادها و ظرفیت های آموزشی ۲ دانشگاه به ویژه در جذب دانشجویان خارجی، به امضای طرفین رسید.

...

رئیس دانشگاه گیلان با بیان اینکه افراد دانشگاهی نسبت به اتفاقات جامعه باید حساس باشند تا مشکلی از جامعه را برطرف کنند، گفت: مقاله ای که مشکلی از جامعه را حل نکند هیچ ارزشی ندارد و افراد دانشگاهی باید به ...

رشت- رئیس دانشگاه گیلان با تأکید بر اینکه رشته مدیریت پسماند نیاز مهم استان است، گفت: رشته های دانشگاهی نیازمند بازتعریف هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، فرید نجفی ظهر دوشنبه در نشست خبری با اشاره به گرامیداشت هفته پژوهش و ...

رشت- مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به جایگاه آموزش و پرورش گفت: همه باید برای تحقق اهداف به آموزش و پرورش کمک کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد فائزی پیش از ظهر یکشنبه در ...

رشت- معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با تأکید بر لزوم تشکیل کمیته راهبری طرح تحول در همه دانشگاه ها گفت: در طرح تحول آموزش عالی علوم پایه ویژه دیده شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم عموعابدینی بعد ...

رشت- رئیس دانشگاه گیلان با اشاره به تحصیل۹۰ هزار دانشجو در آموزش عالی این استان گفت: گیلان جزو استان های آموزش محور کشور است.

به گزارش خبرنگار مهر، فرید نجفی ظهر چهارشنبه در نشست مشترک طرح تحول آموزش عالی در ...

رشت- معاون پژوهش و فناوری دانشگاه گیلان با اشاره به هزینه بالای طرح های پژوهشی گفت: تعداد شرکت های دانش بنیان با محوریت کشاورزی در گیلان کم است و این امر مسیر رفع نیاز استان را کند می کند.

رشت- رئیس دانشگاه گیلان گفت: میرزا کوچک نشان داد که می توان با اتکا به آموزه های دینی جامعه را از شرق و غرب بی نیاز کرد و پرچم استقلال را برافراشت.

به گزارش خبرنگار مهر، فرید نجفی ظهر چهارشنبه ...

رشت- نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه میرزا کوچک از تبار اسلامیان و خط وی امتداد واقعه کربلا است، گفت: این اهداف باید به نسل جدید معرفی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رسول فلاحتی پیش از ...

استاندار گیلان با بیان اینکه باورمندی به دانشجویان و نخبگان آموزشی به توسعه کشور کمک می کند، گفت: پذیرای نقدمنصفانه در دانشگاه ها با حضور مدیران دستگاه های اجرایی در راستای اصلاح امور هستیم.

...

رشت- نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به پیشرفت های کشور در حوزه های مختلف گفت: دشمن به دنبال ترویج ولنگاری، مأیوس کردن ملت نسبت به آینده و مسئولان و سیاه نمایی است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله ...

رشت- دانشگاه گیلان در اطلاعیه ای اعلام کرد بر اساس نظام رتبه بندی ISC این دانشگاه در جمع ۱۰ دانشگاه برتر جامع کشور قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس نتایج اعلام شده از سوی پایگاه استنادی علوم جهان ...

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در جمع رؤسای دانشگاه های گیلان گفته در حوادث اخیر، با جنگ چندوجهی و ترکیبی از سوی دشمن روبرو هستیم که بخشی از آن نشئت گرفته از مشکلات داخلی کشور و ...

رشت- معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم گفت: راه اندازی نهضت سواد رسانه ای برای آشنایی دانشجویان و اساتید با فرصت ها و تهدیدهای فضای رسانه ای جدید ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالحسین کلانتری صبح سه شنبه در ...

رشت- معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم با بیان اینکه تشکل های دانشجویی به فضای دانشگاهی جلوه مدنیت می بخشد، گفت: آیین نامه مطالبه گری در دانشگاه ها تدوین می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالحسین کلانتری شامگاه دوشنبه در ...

امشب دانشگاه گیلان میزبان نماینده تشکل های دانشجویی بود که با حضور معاون فرهنگی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به بیان مواضع خود پرداختند.

...

رئیس کل دادگستری استان گیلان با بیان اینکه در چندسال گذشته در بسیاری از کشورهای اروپایی موج های اعتراضات شدیدی مشاهده می شود، گفت: غرب با کمک امپراطوری رسانه ای، اعتراضات ایران را بزرگ جلوه می دهد تا ...

...

اجتماع بزرگ دانشگاهیان رضوی استان گیلان در دانشگاه گیلان شهر رشت با حضور اساتید و دانشجویان گیلانی برگزار شد.

رشت- دانشگاه گیلان در اطلاعیه ای از برگزاری مجازی کلاس های این دانشگاه تا ۱۴ مهر ماه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، دانشگاه گیلان با صدور اطلاعیه ای از برگزاری مجازی کلاس های درس این دانشگاه تا ۱۴ مهر ...

رشت- معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه گیلان با اشاره به اینکه دانشگاه موتور محرک علمی و نشاط جامعه است، گفت: کارآفرینی یکی از محورهای اساسی معاونت فرهنگی دانشگاه گیلان است.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن اکبری ظهر چهارشنبه در نشست ...

وزیر علوم تحقیقات و فناوری با اشاره به تخصیص اعتبار ۱۲ میلیارد تومانی استاندار به دانشگاه گیلان گفت: استاندار گیلان عضوی از مجموعه دانشگاهی است و باید دانشگاهیان از این ظرفیت ارزشمند نهایت بهره را ببرند.

...

رئیس دانشگاه پیام نور گیلان با تصریح بر اینکه باید به تحصیلات تکمیلی در دانشگاه پیام نور توجه ویژه بشود، گفت: این مطالبه اعضای هیئت علمی و دانشجویان است و میطلبد دولت سیزدهم به این مهم توجه ویژه داشته ...

...

به گفته رئیس دانشگاه گیلان، ابنیه آموزشی و خوابگاهی این دانشگاه فرسوده و نیازمند تخصیص اعتبار ملی است.

به گزارش ...

رشت- رئیس دانشگاه گیلان با اشاره به اینکه آموزش عالی استان با مشکل فرسودگی ساختمان ها مواجه است، گفت: قدمت اکثر ساختمان ها بالای ۴۵ سال است.

به گزارش خبرنگار مهر، فرید نجفی بعد از ظهر دوشنبه در نشست وزیر ...


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان