به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، در ادامه هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر هلند (اردی ویزه) یکشنبه گذشته هیرنفین در ورزشگاه فیلیپس میهمان آیندهوون بود و با نتیجه 4 بر 3 شکست خورد.

در این دیدار رضا قوچان نژاد برای ...

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، رضا قوچان نژاد و علیرضا جهانبخش، دو مهاجم ملی پوش کشورمان با درخشش در هفته گذشته رقابت های لیگ برتر هلند بدون شک بهترین بازیکنان تیم های هرنفین و آلکمار بودند.

این دو ستاره ایرانی ...

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر و به نقل از فارس، در ادامه رقابت های جام حذفی فوتبال هلند، هیرنفین میهمان تیم دسته چهارمی آیزلمییروگلز بود و با نتیجه یک بر صفر پیروز شد.

تک گل برتری هیرنفین ...

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، تیم فوتبال هرنفین هلند در حضور 90 دقیقه ای رضا قوچان نژاد مهاجم ایرانی خود میزبان اکسلسیور بود و با نتیجه 2 بر یک پیروز شد.

هر دو گل هرنفین توسط لارسون در ...

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، در ادامه بازی های هفته پانزدهم لیگ اردیویسه تیم گو اهد ایگلز از ساعت 21 امشب میزبان هیرنفینی بود که رضا قوچان نژاد را مثل همیشه از ابتدا در ترکیب داشت.   ایگلز خیلی زود و در ...

به گزارش لنگرخبر، رضا قوچان نژاد که از مدت ها پیش مشکلاتی با گای لوزان سرمربی خود داشت و البته از مواضع خود پایین نیامد امروز و پس از اخراج این مربی، با انتشار این تصویر جالب، خوشحالی خود را از ...


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان