به گزارش لنگرخبر، با حکم اسفندیار فهیمی رئیس هیات فوتبال لنگرود، اکبر خوش تراش به عنوان رئیس کمیته انضباطی هیات فوتبال این شهرستان منصوب شد.

اکبر خوش تراش وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی مرکز امور مشاوران حقوقی قوه قضاییه ...

اسفندیار فهیمی در گفت و گو با خبرنگار لنگرخبر اظهار کرد: طی هماهنگی های انجام شده از قبل، شهرستان لنگرود میزبان دوره مربی گری فوتسال سطح یک کشور شد.



وی با بیان اینکه این دوره مربی گری ...

اسفندیار فهیمی در گفت وگو با خبرنگار لنگرخبر با اشاره به برگزاری فستیوال فوتبال در شهرستان لنگرود اظهار کرد: بزرگ ترین فستیوال فوتبال زیر 12 سال گیلان عصر روز جمعه 25 مرداد در زمین چمن مصنوعی شهدا این شهر برگزار ...

اسفندیار فهیمی در گفت وگو با خبرنگار لنگرخبر با اشاره به برگزاری مسابقات فوتسال کارکنان دولت اظهار کرد: پنجمین دوره مسابقات فوتسال جام ادارات و نهادهای دولتی به مناسبت دهه فجر و پیروزی جمهوری اسلامی ایران در شهرستان لنگرود آغاز شد.

اسفندیار فهیمی امروز در گفت وگو با خبرنگار لنگرخبر اظهار کرد: پنجمین دوره مسابقات فوتسال جام ادارات و نهادهای دولتی به مناسبت دهه فجر و پیروزی جمهوری اسلامی ایران در شهرستان لنگرود برگزار می شود.



وی زمان ...

به گزارش لنگرخبر، عصر روز چهارشنبه 21 بهمن 1394، تیم فوتسال هیئت فوتبال لنگرود در سالن 22 بهمن لنگرود میزبان تیم هیئت فوتبال لوشان بود.



در این دیدار تیم لنگرود با یک گل در خانه از تیم ...

به گزارش لنگرخبر، هفته گذشته تیم فوتسال لنگرود با نتیجه 4 بر 2 نتیجه را به رودبار واگذار کرد و در همین راستا برای چندمین بار خبری انتقادی نسبت به تیم فوتسال هیئت فوتبال لنگرود در خروجی یکی از خبرگزاری ...

به گزارش لنگرخبر به نقل از لنگراسپورت، از سری مسابقات سوپر لیگ فوتسال گیلان، عصر امروز و از دور برگشت این مسابقات، تیم فوتسال هیئت فوتبال لنگرود مقابل کیامیدان لاهیجان تیم قعرنشین جدول 3 بر 1 در خانه مغلوب شدند.



به گزارش لنگرخبر، عصر روز گذشته تیم فوتسال هیئت فوتبال لنگرود در دومین دیدار از دور برگشت مسابقات فوتسال لیگ گیلان در دیدار با دخانیات در رشت با نتیجه سنگین 9 بر 4 مغلوب شد. مدیر تیم فوتسال هیئت فوتبال لنگرود در ...

به گزارش لنگرخبر، از سری مسابقات سوپر لیگ فوتسال گیلان، عصر روز گذشته و از دور برگشت این مسابقات، تیم فوتسال هیئت فوتبال لنگرود مقابل هیئت فوتبال انزلی به نتیجه پرگل 8 بر 3 دست یافت.



این ...

به گزارش لنگرخبر، در جریان رقابت های فوتسال قهرمانی لیگ برتر استان گیلان از هفته ششم، تیم هیات فوتبال لنگرود با نتیجه پنج بر سه مقابل تیم هیات قوی سپید بندرانزلی شکست خورد.



در هفته پنجم این مسابقات نیز تیم فوتسال هیئت فوتبال ...

به گزارش لنگرخبر، در ادامه رقابت های فوتسال قهرمانی لیگ برتر باشگاه های استان گیلان، شد، تیم فوتسال هیئت فوتبال فومن موفق شد با نتیجه سه بر یک، هیئت فوتبال لنگرود را در خانه شکست دهد.



در جریان این مسابقه ...


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان