فرمانده انتظامی کل فراجا در جشنواره «ره آورد پیاده روی اربعین حسینی» به حضور چهار میلیون زائر ایرانی در ایام اربعین در کشور عراق اشاره کرد و گفت: این خلق حماسه ای عظیم توسط بود.

...

فرمانده انتظامی گیلان از برگزاری سومین جشنواره سراسری فرهنگی ادبی هنری ره آورد پیاده روی اربعین حسینی به میزبانی این استان در پنجم و ششم دی ماه سال جاری خبر داد.

...

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که به منظور حضور در دوازدهمین اجلاس وزرای فرهنگ کشورهای اسلامی به قطر سفر کرده است، با وزیر فرهنگ، گردشگری و میراث عراق دیدار و گفت وگو و همچنین در دیدار با دبیرکل شورای فرهنگ ...

معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: ۱۷ هزار و ۲۵۰ تن پسماند در ایام پیاده روی اربعین در مرزها و شهرهای عراق جمع آوری شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، حسین نظری امروز در جریان یکصدوهفتادونهمین جلسه شورای شهر ...

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) با بیان اینکه گام دوم انقلاب اسلامی در حقیقت تحقق نرم افزار تمدن اسلامی است، گفت: در این مهم آزادی، اخلاق، معنویّت، عدالت، استقلال، عزّت، عقلانیت و ارزش های والای انسانی ...

...

ستاد اربعین در اطلاعیه ای به زائران حسینی گفت شرایط در مرزها از روز یکشنبه به حالت بازمی گردد، لذا زوار در بازگشت به کشور تسریع کنند.

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، ستاد مرکزی اربعین در اطلاعیه شماره 26 ...

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با اشاره به دستور معاون نخست رئیس جمهور در خصوص اعزام ۳۰ دستگاه اتوبوس به مرز مهران برای بازگشت زائران اربعین گفت: پس از ابلاغ دستور معاون نخست رئیس جمهور، روز ...

درگذشت یک معمار و مرتضی پورصمدی و حس و حال شهاب حسینی، وخامت حال جسمی یکی از مجریان پیشکسوت، فیلم های جدید مهدی فخیم زاده و محمد کارت، کیارستمی در بوسان، حسام منظور و محمد حاتمی روی صحنه تئاتر، اظهارات ...

به گزارش ...

در مراسم جاماندگان اربعین در صحن حضرت سلطان سید جلال الدین اشرف (ع) هرکسی در تلاش برای یافتن جایی بود تا به مولای بی کفن خود بگوید «ای آقا تا کی بشینم و فقط بگم حرم؛ ای آقا تو نذار ...

جمعی از شهروندان احمدسرگوراب با طی طریق هشت هزار متری به منطقه ییلاقی امامزاده اسحاق در روز اربعین، سلامی به آقا اباعبدالله الحسین علیه السلام دادند.

...

رئیس ستاد عتبات عالیات گیلان با اشاره به خدمات ۳۲ موکب گیلانی به زوار سیدالشهدا (ع) گفت: روزانه بیش از ۱۰۰ هزار پرس غذا توسط مواکب استان گیلان پخت و در بین زوار اباعبدالله الحسین (ع) توزیع می شود.

...

گوشِ دلم پژواکِ صدای میرزا یونس را از لابلای جنگل های هیرکانی می شنید، گویی آقا یونس استادسرایی داشت سلامش را می سپرد به ما که به مولایش برسانیم.

...

پویش «نه به محرم» را به جرات می توان نمایان ترین تلاش براندازان برای مقابله با شعائر دینی و مذهبی دانست. پویشی که که خود را ادامه دهنده جنبش «زن زندگی آزادی» می دانست. پویشی که این بار به شکل ...

پیاده روی بزرگ اربعین طی ۱۰ سال اخیر منشا تغییرات و پیشرفت های مختلفی در ساختارهای اقتصادی و فرهنگی کشورهای منطقه بوده است که کمتر به ابعاد تمدن ساز آن توجه می شود.

به گزارش ایسنا، هرچند تجمع اربعین حسینی ...

میزبانی و پذیرایی از زائران اربعین را به خواست خود آنها به عراقی ها بسپاریم و ما کارهای عقب افتاده و به زمین مانده داخل کشورمان مانند توسعه جاده های منتهی به مرز، رسیدگی به شهرهای مرزی، ساماندهی ...

به گزارش ...

زیر و بم تئاتر در گفت وگوی صریح با کاظم نظری، نمایش های جدید حمید جبلی، محمد حاتمی و رحمت امینی در تئاترشهر، آغاز روایت موسیقیایی آریا عظیمی نژاد در تلویزیون، رضایت پیمان جبلی از مصوبات ایجاد شهرک ...

به ...

بلندگوی مسجد صدا درآمد «حی علی الکربُ بلا» «حیّ علی الحسین»، دیگر قلب ها توان تپیدن نداشت، بغض های نهفته ترکید و گوشه های چشمِ خیس به خیسی پهنای صورت رسید و گوشه و کنار بیرون مسجد صدای گریه عاشقان ...

به گفته فرمانده انتظامی گیلان، از ۲۸ تیر تاکنون بیش از هفت هزار جلد گذرنامه ویژه اربعین حسینی (ع) در گیلان صادر و تمدید شد.

...

رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا علت تأخیر صدور گذرنامه ها را اعلام کرد و از افزایش ساعت کاری ادارات پلیس گذرنامه تا ساعت ۱۹ خبر داد.

رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا علت تأخیر صدور گذرنامه ها را اعلام کرد ...

رئیس پلیس فرودگاه های کشور دلیل این را که چرا زائران اربعین که قصد دارند هوایی به عراق سفر کنند نباید با خود "پاوربانک" به همراه داشته باشند، اعلام کرد.

سردار محسن عقیلی؛ رئیس پلیس فرودگاه های کشور در گفتگو با ...

رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا از چاپ ۱۳۰۰۰۰ جلد گذرنامه ویژه اربعین خبر داد و توضیحاتی در مورد نحوه صدور یا عدم صدور برای افرادی که ممنوع الخروج هستند، بیان کرد.

سردار علی ذوالقدر، رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه در ...

این روزها یکی از سؤالات متداول برای زائران اربعین موضوع استفاده از سیم کارت و داشتن مکالمات تلفنی است. چندین اپراتور مختلف در کشور عراق شرایط لازم برای ارائه سیم کارت به زائران ایرانی را در ایام اربعین ...

به گزارش ...

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر داروهای ممنوعه در پیاده روی اربعین حسینی(ع) در عراق را اعلام کرد.

سردار ایرج کاکاوند؛ رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم اظهار کرد: همراه داشتن ...

دبیر سخنگوی ستاد اربعین گیلان با تأکید بر اینکه زائران اربعین مقدمات اولیه سفر را انجام دهند، گفت: از تمامی زوار درخواست دارم انجام مقدمات اولیه و جمع آوری مدارک برای سفر به کشور عراق را به روزهای نزدیک ...

...

رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه از ارسال پیامک برای افرادی که گذرنامه با کمتر از ۶ ماه اعتبار تا زمان اربعین دارند و ابتکار عمل پلیس برای صدور سریعتر گذرنامه اربعین خبر داد.

سردار علی ذوالقدر؛ رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه ...

رشت- موکب «قافله عاشقی» هرساله ۱۰ روز مانده به اربعین برای پذیرایی از جاماندگان اربعین حسینی و زوار این مسیر در حاشیه شهر لوشان شهرستان رودبار برپا می شود.

...

مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، وضعیت هوای مرزهای غربی کشور و همچنین شهرهای زیارتی در کشور عراق را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، آسمان مهران برای پنجشنبه (۱۷ شهریور) صاف، گاهی وزش باد با احتمال ...

تعدادی از روسای فدراسیون ها و مسئولان ورزش کشور برای حضور در راهپیمایی اربعین وارد نجف اشرف شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، مسئولان و ورزشکاران کشورمان در قالب کاروان جامعه ورزش به منظور حضور راهپیمایی اربعین امام حسین(ع) وارد نجف ...

در آستانه فرارسیدن اربعین حسینی، فرهنگسرای رسانه برای دومین سال پویش «آقا من جا مانده ام» را برگزار می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، پویش رسانه ای «آقا من جا مانده ام» برای سال دوم به میزبانی فرهنگسرای رسانه برپا ...

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گیلان با بیان اینکه مردم به پایانه ها مراجعه کرده و با خیال راحت و به صورت حضوری بلیط تهیه کنند، گفت: تا امروز سه شرکت به دلیل تخلف در قیمت گذاری بصورت موقت تعلیق شدند.

...

مسئول کمیته مراسم ستاد فرهنگی اربعین حسینی گفت:حشد الشعبی درخواست داشته از تجربه هیأت رزمندگان اسلام برای راه اندازی موکب المجاهدین استفاده کنند که بناست در اربعین مشارکت داشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، نشست خبری سردار علی اکبر مداحی ...

به گفته امام جمعه موقت رشت اگرچه فعالیت های انجام شده دولت، امیدآفرین بوده اما مردم زمانی این امید را درک می کنند که گشایش را در سفره خود لمس کنند، لذا مهار قیمت ها و گرانی ها باید ملموس ...

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه، از پاکسازی مسیر زوار اربعین با همکاری و مشارکت دادگستری کرمانشاه و سمن های محیط زیستی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، احد جلیلیان، از تخصیص ۲۵ نفر از محکومین مجازات های جایگزین حبس با ...

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، نورالله مرادی معاون آموزش و مشارکت های مردمی سازمان محیط زیست را به عنوان رئیس ستاد اربعین منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی سلاجقه رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در متن این ابلاغ خطاب به ...

رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: طبق پیش بینی ها، ۳۰۰ هزار نفر از مرزهای شرقی وارد کشور می شوند. همکاران بهداشتی ما به صورت سختگیرانه افراد ورودی را پایش خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر میعادفر مسئول کمیته بهداشت و ...

زائران حضرت اباعبدالله الحسین برای روز اربعین می توانند در طرح فرهنگی - ورزشی «غدیر تا عاشورا» فدراسیون همگانی مشارکت داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزشهای همگانی، آئین رونمایی از طرح ملی قدم ...

دبیرخانه هشتمین جایزه جهانی اربعین جهت دریافت آثار زائران اربعین حسینی در موضوعات عکس، فیلم، سفرنامه، فعالان فضای مجازی و تألیف و ترجمه، اعلام فراخوان کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با توجه به ظرفیت ...

رشت- رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات گیلان با اشاره به مشکل تأمین آرد و سوخت مواکب اربعین گفت: عدم رفع این دو مورد در خدمت رسانی به زائران مشکل ایجاد می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید دوهندو بعد ...

سرپرست دفتر آموزش و ارتقای سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از ابلاغ برنامه ارتباطات خطر و مشارکت اجتماعی ویژه پیاده روی اربعین حسینی (ع) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، فرشید رضایی با اعلام این خبر، گفت: با توجه ...


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان