در حال بارگذاری... لطفا صبر کنید.

معاون پژوهشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به تشریح ۳ مشکل اساسی صنعت اسباب بازی در کشور پرداخت و ضمن ارائه راهکارهایی برای رفع این چالش ها به دولت چهاردهم در عین حال تاکید کرد: اسباب بازی یک صنعت ...

مدیرعامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای با تاکید بر اهمیت سیاست گذاری برای بازی، گفت: بازی چه واقعی، چه دیجیتال و چه ترکیبی یک مسئله در کشور است و باید آن را به عنوان یک موضوع در کشور جا ...

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید پرهیز از نگاه انفعالی به حوزه بازی گفت: امروزه تنها بر اساس یکی از مواد قانونی ۵۰۰ میلیارد تومان برای تولید بازی در نظر گرفته ایم.

به گزارش ایسنا، محمدمهدی اسماعیلی امروز یکشنبه - ...

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر پرهیز از نگاه انفعالی به حوزه بازی گفت: امروز تنها بر اساس یکی از مواد قانونی ۵۰۰ میلیارد تومان برای تولید بازی در نظر گرفته ایم.

به گزارش ایسنا، محمدمهدی اسماعیلی امروز یکشنبه ...

سرپرست مدیریت بهبود کسب و کار بنیاد ملی بازی های رایانه ای، ارزآوری و اشتغال را دو فایده مهم بازی های ویدیویی ایرانی معرفی کرد و گفت: متاسفانه واژه «بازی» باعث شده است که مسئولین خیلی این صنعت را جدی ...

گزارش اطلاعات تفکیک بازیکنان ایرانی منتشر شد و این مطالعه که بر جامعه آماری ۳۴ میلیون نفری انجام شده است، نشان می دهد ۱۲ درصد به شکل حرفه ای مخاطب بازی ها هستند که بخش قابل توجهی از این آمار ...

رئیس پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری گفت: بازی «همستر کامبت» اگر در مسیر آگاهی میراثی قرار می گرفت می توانستیم بسیار از آن استفاده کنیم. اگر نتوانیم پابه پای سیل بازی هایی که امروز ذهن، روح و جان ...

به گزارش ...

این روزها فضای مجازی در تسخیر یک همستر است؛ کافی ست بخواهید چند دقیقه در اینستاگرام، تلگرام یا ایکس بچرخید. به محض وارد شدن به فضای هر کدام یا تصویر یک همستر کارتونیِ نارنجی رنگ را می بینید و یا ...

با ارسال ۵۴ اثر به دبیرخانه رویداد «بازی آرا»، نهایتا ۲۰ تیم یا اثر به این رویداد راه یافتند.

به گزارش ایسنا، تا تاریخ ۲۲ اسفند ماه، ۵۴ اثر شامل بازی کامل، بازی در حال ساخت و طرح بازی در دبیرخانه ...

رئیس دبیرخانه شورای نظارت بر اسباب بازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در ادامه بررسی چالش های موجود در صنعت اسباب بازی به موضوعاتی نظیر اتحادیه نداشتن تولیدکنندگان اسباب بازی، استاندارد ...

به گزارش ایسنا، آیدین مهدی زاده در ...

داستانِ فراموشی اسباب بازی ها در ایران، قصه ای با پایان نامعلوم است که قدمتی به درازای تاریخ دارد؛ چه آن زمان که صرفا کالایی برای کودکان شناخته می شد و چه حالا که پایش به زندگی بزرگسالان نیز باز ...

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اهمیت تدوین «سند جامع بازی های رایانه ای» در عین حال بر رشد ۶۰ درصدی تولید بازی در برنامه هفتم توسعه تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، محمدمهدی اسماعیلی در این جلسه با تبریک ...

پس از طی فراز و نشیب های فراوان، سرانجام ساخت اسباب بازی از دوران قاجار انسجام بیشتری به خود گرفت. هرچند در این دوره هم کمتر وسیله ویژه و خاصی برای ساخت اسباب بازی پیدا می شد و ساخت اسباب ...

ثبت تاریخچه دقیق اسباب بازی در ایران به دلایل مختلفی چندان به دقت انجام نشده و همین موضوع هم سبب شده است که برای کسب اطلاعات از اسباب بازی در سایر دوره ها، نیازمند تحقیق در سفرنامه ها، خاطرات و... ...

منابع کمی به ذکر تاریخچه اسباب بازی پرداخته اند، اما می توان این تاریخچه را در کشور خودمان به پیش از دوران اسلامی و پس از آن تقسیم بندی کرد چراکه علی رغم برخی مخالفت ها، در نهایت بازی و ...

تاثیر اسباب بازی بر رشد فردی و اجتماعی کودکان موضوعی انکارناپذیر است که از گذشته های بسیار دور مورد توجه قرار داشته است؛ چنانچه وجود اسباب بازی های باستانی کشف شده بیانگر این اهمیت بوده و نشان ...

به گزارش ایسنا، یکی ...

اسباب بازی وسیله ای برای تجربه «آینده» و کسب مهارت زندگی در کودکان است که قدمتی به درازای تاریخ دارد؛ روندی که از پیش از تاریخ آغاز شده و پس از شکل گیری تحولاتی در ساخت، این روزها با گذر از ...


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان