معاون شورای عالی آموزش و پرورش درباره تغییر تقویم آموزشی و احتمال آغاز فعالیت مدارس از شهریورماه در سال های آینده توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، تغییر تقویم آموزشی مدارس (زمان آغاز و پایان سال تحصیلی) از ...

دبیرکل شورای عالی آموزش وپرورش شرایط استفاده دانش اموزان دبیرستانی از تک ماده در امتحانات نهایی را توضیح داد.

محمود امانی طهرانی در گفت وگو با خبرنگار  اجتماعی خبرگزاری تسنیم، درباره امکان استفاده تک ماده در امتحانات نهایی دانش آموزان  گفت: ...

دانش آموزان پایه های دهم و یازدهم دوره متوسطه دوم از روز دوشنبه ۲۷ فروردین در امتحانات شبه نهایی شرکت می کنند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، دانش آموزان دو پایه دهم و یازدهم دوره متوسطه دوم از ...

تلاش های مختلف برای حذف کنکور حداقل در یک دهه گذشته راه به جایی نبرده است؛ افزایش سهم معدل امتحانات نهایی در پذیرش دانشگاه ها باعث شده که برخی کارشناسان امر مدعی شوند: حتی یک درصد تأثیر قطعی معدل در ...

سرپرست تیم المپیاد نجوم دانش آموزی با اشاره به اینکه کیفیت مهاجرین از کشور بیشتر جنبه نخبگانی دارد، گفت: ناامیدی از بهبود وضعیت یکی از دلایل اصلی مهاجرت است و باید فضای ناامیدی از میان برود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری ...

وزیر آموزش و پرورش با اعلام این خبر که ۷۲ هزار معلم در سال ۱۴۰۳ استخدام می شوند، گفت: مهر ۱۴۰۳ در پایه اول دبستان کتاب های درسی جدید خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ رضا مراد صحرایی؛ وزیر ...

بارزترین جلوه بی عدالتی وجود مدارس خصوصی در نظام آموزشی است، اگر برخورداری اقتصادی تعیین کننده برخورداری آموزشی باشد، فاجعه است و مدارس خصوصی چنین اتفاقی را رقم زده اند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، محمود مهرمحمدی؛ رئیس اسبق ...

بیش از ۳ میلیون دانش آموز رای اولی امروز در انتخابات حضور دارند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، 3 میلیون و 500 هزار دانش آموز رای اولی (پایه دوازدهم) امسال برای نخستین بار در انتخابات شرکت می کنند.

امروز دبیرستان شهید ...

معاون وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه ۵۰۰ هزار دانش آموز رأی اولی داریم، گفت: برای نخستین بار نماینده فرماندار در صندوق های اخذ رأی، دانش آموزان رای اولی هستند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، حجت الاسلام ...

مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی وزارت آموزش وپرورش از اجرای غربالگری اختلالات یادگیری برای دانش آموزان دوره ابتدایی خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، امیر تجلی نیا؛ مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و ...

رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت وزارت آموزش و پرورش درباره اختلاف چند نمره ای در تصحیح برگه های امتحانات نهایی دانش آموزان توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، محسن زارعی؛ رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت وزارت ...

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در واکنش به اقدامات خلاف عرف و قانون برخی "معلم بلاگرها" در کلاس درس مدارس گفت: ضبط فیلم از دانش آموزان در کلاس درس که منجر به ورود به حریم خصوصی آنها ...

آموزش و پرورش درباره تخریب بخشی از سقف یکی از کلاس های درس مدرسه «امام خمینی» شهرستان خاش توضیح داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، روز گذشته فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که تخریب سقف کلاس درس مدرسه «امام ...

رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت وزارت آموزش وپرورش گفت: دانش آموزان برای موفقیت در امتحانات نهایی، تمام کتاب درسی را مطالعه کنند و هیچ بخشی را حذف نکنند چون از تمام بخش های کتاب درسی طراحی سؤال ...

به گزارش ...

دبیر زیست و استاد دانشگاه فرهنگیان با اشاره به ۱۸ عامل موثر در اُفت نمرات امتحانات نهایی دانش آموزان تأکید کرد: آموزش در کشور تشنه تغییرات مهمی است که علوم را به سمت کاربردی شدن ببرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ...

اُفت معدل دانش آموزان در امتحانات نهایی در بازه زمانی ۴ سال گذشته منجر به واکنش رئیس جمهور شد؛ اما حالا واکنش های خود دانش آموزان به چرایی این اُفت شدید معدل در رشته های مختلف جالب است.

به گزارش خبرنگار ...

وزیر آموزش وپرورش در واکنش به نماز خواندن دانش آموزی در گوشه ای از حیاط مدرسه نوشت: بعضی اوقات برای فرهنگ سازی نیاز به کارهای پرهزینه نیست، بلکه می توان با یک رفتار ساده نقشه راه ترسیم کرد.

به گزارش ...

آموزش و پرورش ورامین، اخراج دانش آموز ۸ ساله که در ICU بیمارستان بستری است را تکذیب کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، امروز بستری شدن دانش آموز 8 ساله ورامینی در ICU به دلیل اصرار ناظم مدرسه برای ...

۲۳ دانش آموز شهید حمله تروریستی کرمان، غایبان امروز کلاس های درس مدارس کرمان هستند و همکلاسی هایشان دلتنگ دوستان شهید خود هستند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، در حمله تروریستی روز چهارشنبه 13 دی، 23 دانش آموز و یک ...

۲۴ دانش آموز در حادثه تروریستی کرمان به شهادت رسیدند همچنین ۲۰ دانش آموز در بیمارستان بستری هستند.

زهرا مظفر؛ مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور شاهد و ایثارگران در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم درباره آخرین آمار ...

در حادثه تروریستی کرمان، ۲۰ دانش آموز و یک دانشجو معلم به شهادت رسیدند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، در حادثه تروریستی کرمان، 20 دانش آموز و یک دانشجو معلم به شهادت رسیدند.

رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش با انتشار ...

رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت وزارت آموزش و پرورش گفت: برای امتحانات نهایی خردادماه ۱۴۰۳ تصحیح تمام الکترونیک را نداریم.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ براساس مصوبه کنکوری شورای عالی انقلاب فرهنگی، نمرات امتحانات نهایی در پذیرش دانشگاه ...

آنچه مدافعان مدارس خاص و غیردولتی سعی در کتمان آن دارند، این است که اصل مسئله مخالفت با فعالیت مدارس پولی نیست بلکه مسئله آنجاست که به دلیل حضور و فعالیت پررنگ مدارس غیردولتی و دولتی خاص، مدارس دولتی ...

رئیس اداره آزمون های مرکز ارزشیابی آموزش و پرورش گفت: براساس شیوه نامه جدید که به زودی ابلاغ می شود، به افرادی که یک بار نسبت به ایجاد سابقه تحصیلی یا ترمیم نمره اقدام کردند، فرصت داده می شود تا ...

کارشناسان معتقدند: تنوع مدارس در وضعیت موجود باعث تفاوت در کیفیت آموزش شده است و اکنون جامعه این موضوع را برنمی تابد، بااین حال یکی از نمایندگان مجلس معتقد است: نمی توان مانع آزادی و اختیار مردم شد ...

به ...

امروز مراسم توزیع شیر میان دانش آموزان تهرانی آغاز شد و دانش آموزان دبستانی در تهران روزهای یکشنبه و چهارشنبه هر هفته در مدرسه شیر دریافت خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، توزیع شیر در مدارس ابتدایی خبری بود ...

وزیر آموزش وپرورش با ابراز "بیش از ۲۰ سال است که هیچ سرایداری جذب نکردیم" گفت: همه باید کنار هم باشند که مدرسه بتواند رشد کند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ رضا مراد صحرایی؛ وزیر آموزش وپرورش در یک برنامه ...

معاون وزارت آموزش و پرورش گفت: معلمان تازه استخدام شده در مسیر رتبه بندی قرار گرفتند همچنین تمام اعتراضات بررسی شده است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، علی فرهادی؛ معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش ...

رئیس مرکز ارزشیابی آموزش وپرورش با بیان اینکه مدارس غیردولتی نمی توانند حوزه امتحانات نهایی شوند، رفتار مصححان رصد می شود و اگر مغایرت نمرات آنها زیاد باشد در لیست سیاه قرار می گیرند، شیوه جدید ...

به گزارش خبرنگار اجتماعی ...

دانش آموزان دبستانی شهر تهران امروز به استقبال روز بدون کیف و کتاب رفتند؛ با این حال برخی مدارس به دلیل نگرانی از عقب ماندن از دروس زیر بار اجرای این طرح نرفتند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، دانش ...

در راستای اجرای طرح روز بدون کیف و کتاب، دانش آموزان دبستانی شهر تهران روز سه شنبه ۳۰ آبان بدون کیف و کتاب به مدرسه می روند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، اخیراً وزیر آموزش و پرورش از اجرای طرح ...

رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان با اشاره به اینکه سهم دانش آموزان مدارس دولتی از رتبه های برتر کنکور کمتر از انگشتان دست است، گفت: میزان مهاجرت فارغ التحصیلان مدارس سمپاد بالا است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، ...

معاون سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان با تأکید بر اینکه بازار کنکور پیرامون آزمون ورودی این مدارس طبیعی است، توضیحاتی درباره علت مخالفت آموزش وپرورش با رأی دیوان عدالت درباره مدارس سمپاد ارائه داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مدارس ...

وزارت آموزش و پرورش از خانواده ها خواست کلاس های درس بدون معلم را اطلاع رسانی کنند و اعلام کرد:تمام پیام های دریافتی تا به امروز برای بررسی و اقدام سریع به مسئولان ارجاع شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری ...

وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: دانش آموزانی که به سن تکلیف رسیده اند در صورت تمایل می توانند فایل صوتی نماز خواندن خود را بارگذاری کنند تا به آنها بگوییم قرائتشان صحیح است یا خیر.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ...

باز شدن درهای مدارس در روزهای پنجشنبه و جمعه خبری بود که به تازگی اعلام شد و به گفته وزیر آموزش وپرورش اجرای سراسری این موضوع نیاز به هماهنگی با دستگاه های دیگر دارد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، ...

وزیر آموزش و پرورش از بازشدن درهای مدارس در روزهای آخر هفته به روی خانواده ها خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، رضا مراد صحرایی؛ وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه پنجشنبه ها و جمعه ها ...

افزایش گرایش دانش آموزان برای تحصیل در هنرستان ها منجر به آن شده است در دو سال اخیر، تقاضای ثبت نام در هنرستان ها بیشتر از ظرفیت موجود باشد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، افزایش گرایش دانش آموزان برای ...

توزیع شیر امروز به صورت نمادین در یکی از مدارس آغاز شد و به تدریج تا سه هفته آینده تمام دبستان های کشور تحت پوشش قرار می گیرند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، روند توزیع شیر در مدارس کشور ...

رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی گفت:برخی معلمان می گویند حجم کتاب های درسی زیاد است، بنده معتقدم بهتر است بگوییم حجم کتاب با زمان تناسب ندارد و اینکه حجم کتاب را کاهش یا ساعت درس را افزایش دهیم، ...


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان