به گزارش سایت خبری تحلیلی لنگرخبر، سومین رخداد رسانه‌ای سردار تا سردار با محوریت پاسداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و سردار جنگل میرزا کوچک جنگلی و با حضور سیداحمد عبودتیان دستیار ویژه رئیس جمهور در امر مردمی‌سازی دولت و ...

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان شهید سلیمانی را شخصیتی در تراز انقلاب اسلامی دانست و گفت: این شهید سعید یک الگو تمام عیار برای نخبگان، جوانان و ملت بزرگ ایران است.

...

درگذشت نویسنده قدیمی رادیو و یک روزنامه نگار، اعلام زمان مراسم خاکسپاری امیربانو کریمی و توضیح علی مصفا، با موفقیت انجام شدن عمل علی دهباشی، یک تقدیر ویژه از فرامرز قریبیان، ملیکا شریفی نیا مجری ...

به گزارش ایسنا، روز دوشنبه ...

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه بهترین ها باید در راس امور خدمت به مردم در جامعه باشند، گفت: میزان ثروت یک نماینده از ابتدا تا انتهای دوره نمایندگی باید به همان مقدار باشد.

...

به گفته مدیرکل تعاون, کار و رفاه اجتماعی گیلان با همت دولت سیزدهم, 118 درصد از تعهد اشتغال در این استان تحقق یافت.

...

رودسر-فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) در سوریه با اشاره به حرکت بی نظیر سردار سلیمانی در تقویت جبهه مقاومت گفت: «شهید سلیمانی» پایه های استکبار جهانی را در منطقه متزلزل کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار رحیم نوعی اقدم شامگاه چهارشنبه ...

رشت- مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان با معرفی کتاب «حاج قاسمی که من می شناسم» گفت: چاپ کتاب، برگزاری جشنواره و پویش کتابخوانی با موضوع شهدا اثربخشی دوچندان دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، یاسر تقوی بعد از ظهر چهارشنبه ...

انگار شهادت محسن به او الهام شده بود زیرا دو روز قبل از شهادت وقتی به خانه رفت، سرش را روی پای مادر گذاشت و گفت «مامان من می خوام برم شهید بشم» مادر گفت: «دیگه این حرفو نزن» اما ...

رشت- همایش نکوداشت «مادران قاسم پرور» با حضور جمعی از مسئولان در رشت برگزار شد.

...

رشت- کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه «سردار سلیمانی» نقش مهمی در شکل گیری هندسه جدید جهانی داشته است، گفت: شهید سلیمانی فرهنگ انقلاب اسلامی را در جهان و کشورهای منطقه اشاعه داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید هادی سید ...

رشت- دادستان عمومی و انقلاب مرکز گیلان از رهایی یک محکوم به قصاص نفس با تلاش دادستانی استان به مناسبت سالروز شهادت سردار سلیمانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید مهدی فلاح میری با اعلام این خبر اظهار ...

لنگرود- ویژه برنامه عصر شعر «جانفدا» به مناسبت سومین سالروز شهادت سردار شهید سلیمانی به میزبانی خانواده شهید «مرتضی حسین پور» در روستاس شلمان شهرستان لنگرود برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با سومین سالروز شهادت سردار ...

رشت- با گذشت سه سال از شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی مردم همچنان دلتنگ فرمانده محور مقاومت بوده و خواستار الگوبرداری مسئولان از ویژگی های شخصیتی سرداردلها برای حل مشکلات هستند.

خبرگزاری مهر، گروه استان ها - بهرام قربانپور: ...

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان از حرکت ۳۰۰ خودرو از رشت به شلمان خبر داد و گفت: حرکت کاروان خودرویی گیلان به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

...

آستارا- فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه حاج قاسم همیشه بهترین استراتژی را برای مقابله با دشمنان انتخاب می کرد، گفت: شناخت درست دشمن از ویژگی های شهید سلیمانی بود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سرتیپ دوم پاسدار ...

رشت- مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به عشق و ارادت گیلانی ها به سردار شهید قاسم سلیمانی از حرکت کاروان ۳۰۰ خودرویی به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار دلها خبر داد.

حجت الاسلام سعید مهدوی در گفتگو با خبرنگار ...

رشت - کاروان خودرویی گیلان به یاد سردار شهید قاسم سلیمانی از رشت به شلمان را طی کرد.

...

به گزارش لنگرخبر، تسنیم نوشت: مدتی قبل از شهادت حاج قاسم بود که فیلمی از گل دادن یک پسر بچه ۳-۴ساله به حاج قاسم در حین نماز جماعت، خبرساز شد و فضای مجازی پر از فیلم‌هایی از این اتفاق شد. ...

معاون وزیر کشور با بیان اینکه انتقام خون شهید حاج قاسم سلیمانی حتمی است، گفت: به آمریکایی ها می گوییم که انتقام خون حاج قاسم سلیمانی و شهدا را با همین جوانان خواهیم گرفت و آنان را در برابر اراده ...

رشت- جامعه ورزشی و قهرمانی استان گیلان سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشتند.

...

رشت- نماینده ولی فقیه در استان گیلان گفت: خون شهید سلیمانی الهام بخش مقاومت در سراسر جهان اسلام است.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله رسول فلاحتی در پیامی به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی با یادآوری رشادت ها ...

رشت- مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی امروز در رشت برگزار شد.

...

رشت- معاون وزیر کشور با بیان اینکه جهاد تبیین همان راه حاج قاسم است، گفت: روشنگری، بصیرت و آگاهی بخشی باید مورد توجه همه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدحسین سپهر پیش از ظهر سه شنبه در مراسم ...

رشت- فرماندار رشت گفت: غرب تلاش می کند تا با تطهیر افکار انحرافی و خطرناک در قالب آثار هنری، کارهای فرهنگی و شعارهای فریبنده بر جوامع به ویژه جوانان تأثیرگذار باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا امام پناهی ظهر دوشنبه ...

رشت- مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان بر لزوم تبیین شخصیت «سردار سلیمانی» در جامعه تاکید کرد و گفت: زبان هنر بهترین وسیله برای انتقال فرهنگ مقاومت و ایثار است که باید از این ظرفیت استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار ...

مراسم اختتامیه دومین دوره جشنواره ملی سردار تا سردار با حضور سردار «محمدعلی جعفری» فرمانده قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیه الله الاعظم و درخشش خبرنگاران خبرگزاری فارس گیلان در تالار مرکزی رشت برگزار شد.

...

رشت- نمایشگاه عکس «قهرمان مردم» در آستانه شهادت سردار سلیمانی در رشت برپا شد.

...

رشت- مسئول بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان با تاکید بر واکاوی اندیشه های حاج قاسم سلیمانی گفت: پرداختن به فکر، اندیشه و سیره الهی «حاج قاسم» نباید فقط به ایام شهادت ایشان معطوف شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ رضا ...

رشت- همرزم شهید سلیمانی با بیان اینکه زندگی نامه حاج قاسم چراغ راه و هدایت بشری است، گفت: مطالعه و تبیین زندگی نامه حاج قاسم سلیمانی نیاز اصلی امروز جامعه است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار هامون محمدی ظهر یکشنبه در ...

رشت- فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه الله الاعظم (عج) با اشاره به اینکه دشمن به دنبال دور کردن جوانان از انقلاب است، گفت: به دستاوردهای انقلاب باید به صورت منطقه ای نگاه شود.

به گزارش خبرنگار مهر، ...

رستم آباد- فرمانده دوران دفاع مقدس با تأکید بر لزوم بازخوانی معارف دینی و معرفتی انقلاب و دفاع مقدس گفت: جوانان امروز تشنه معرفت شهدایی هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عبدالفتاح اهوازیان شامگاه جمعه در یادواره شهدای رستم آباد ...

رشت- نماهنگ «عمو قاسم» در آستانه سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در لاهیجان رونمایی شد.

...

رودسر- فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه شهدا سند پر افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند، گفت: شهدا با جانفشانی های خود عزت، استقلال و آزادی برای کشور به ارمغان آوردند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین کاجی ...

رشت- ویژه برنامه های فرهنگی نهاد کتابخانه های عمومی گیلان در سالروز حماسه ۹ دی و شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تشریح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، یاسر تقوی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره ...

رودسر- فرماندار رودسر با بیان اینکه حماسه ۹ دی نماد عزت، اقتدار و بصیرت مردمی است، گفت: دهه بصیرت فرصتی مناسب برای تبیین ناگفته های انقلاب اسلامی برای نسل جوان است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا شهاب زاده بعدازظهر یکشنبه ...

رشت- دبیر اجرایی رخداد هنری رسانه ای «سردار تا سردار» از تمدید مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا ۳۰ آذر ماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی دارا پیش از ظهر دوشنبه در جمع اصحاب رسانه با اشاره ...

رشت- سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به تداوم کاهش آمارهای کرونایی در استان گفت: هم اکنون ۱۲ شهرستان گیلان در وضعیت آبی قرار دارند.

فردین مهرابیان در گفتگو با خبرنگار مهر با تشریح وضعیت آمارهای کرونا در ...

مدیرکل ثبت اسناد و املاک گیلان با اشاره به صدور سند برای هشت هکتار از اراضی دستگاه های دولتی در محدوده شهری گفت: بر اساس ماده ۱۰ قانون جهش تولید مسکن، دستگاه های دولتی گیلان تاکنون ۱۲۳ هکتار از اراضی ...

نماینده ولی فقیه در گیلان یکی از دلایل آشوبات اخیر در کشور را فقدان علم به سبک زندگی اسلامی و مبانی سواد رسانه دانست و گفت: دانشگاه ها در بصیرت افزایی، تبیین سبک زندگی اسلامی و ارتقای سواد رسانه ای ...

به گزارش لنگرخبر، مستند «چند قدم آن طرف‌تر» به کارگردانی محمد فرج صالحی یکی از آثاری است که درباره شهید سلیمانی ساخته شده و نخستین بار در جشنواره سینما حقیقت به نمایش درآمد. این فیلم مستند در ششمین جشنواره ...


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان