شهردار رشت با بیان اینکه روند اجرای پروژه های عمرانی رشت در قالب طرح میثاق، مناسب است، گفت: اخیرا چهارمین پایه پی میدان نیروی دریایی نیز احداث شد و این پروژه ۱۴ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

...

به گفته شهردار رشت، در هفت ماه گذشته کارخانه آسفالت شهرداری ۷۰ هزار تن آسفالت تولید کرده که به نوبه خود کم نظیر بوده و از آن در مناطق کمتر برخوردار جهت رفاه حال شهروندان استفاده می شود.

...

شهردار رشت با بیان اینکه در سفر به روسیه از نمایشگاه توانمندی های روسیه بازدید کردیم گفت: بسته های پیشنهادی شهر رشت به سفیر ایران در روسیه تحویل داده شد.

...

شهردار رشت از عملیات بتن ریزی ششمین شمع تقاطع غیر همسطح میدان نیروی دریایی خبر داد و گفت: همزمان عملیات اجرایی احداث پنج تقاطع های غیرهمسطح حمیدیان (شهید حق بین)، آیت الله رودباری، میدان امام حسین (ع)، ...

...

معاون حمل و نقل و امور زیربنایی شهرداری رشت با قدردانی از شکیبایی شهروندان در اجرای اصلاح هندسی تقاطع ولیعصر (عج) گفت: فرآیند اصلاحات هندسی تقاطع ولیعصر (عج) در راستای مطالبات شهروندان برای روان سازی ...

...

رئیس شورای اسلامی شهر رشت بابت وضعیت نامناسب پل جانبازان رشت به شهردار رشت تذکر داد.

به گفته شهردار رشت، پروژه بهسازی لندفیل سراوان که از اواخر آبان ماه آغاز شد باوجود توقف ۴۰ روزه در اوایل سال، با تلاش همکاران شهرداری و حمایت های استانداری و دستگاه قضایی و نظارت خوب اعضای شورا هم اکنون ...

شهردار رشت با تأکید بر اینکه پل سازی و طرح میثاق تنها طرح در دست اجرا برای روان سازی ترافیکی در رشت نیست، گفت: اجرای پروژه شهید داوودی، اصلاح هندسی و حذف برخی میادین، هوشمندسازی تقاطع ها و اتصال میدان ...

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با تاکید به اینکه آتش نشانی شغلی مقدس است، گفت: آتش نشانان مدافعان امنیت و آرامش شهر هستند که در ۲ مقوله اطفای حریق و امداد و نجات تلاش می کنند.

...

شهردار رشت با اشاره به آغاز اجرای فاز عملیاتی طرح میثاق رشت گفت: بازدیدهای میدانی پیمانکاران به منظور اجرای پروژه های طرح میثاق آغاز شده و پیمانکاران برای تجهیز کارگاه نیز وارد عمل شدند.

...

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به ضرورت ایجاد پارک بانوان در رشت گفت: تعداد پارک بانوان در رشت با نسبت جمعیتی آنان همخوانی ندارد و از این رو به دنبال ایجاد پارک جدید بانوان در رشت هستیم.

...

رئیس شورای شهر رشت با اشاره به دستگیری چند کارمند شهرداری رشت گفت: هر فردی که تخلفی انجام دهد دستگاه های نظارتی بر اساس قانون با وی برخورد می کنند ولی دستگیری اخیر ارتباطی به مباحث مالی ندارد.

...

شهردار رشت با بیان اینکه الگوی مدیریت پسماند شهرداری رشت مشخص شده است، گفت: به منظور تسریع بخشیدن به عملیات احداث زباله سوز رشت از اعتبارات صندوق توسعه ملی استفاده می کنیم.

...

شهردار رشت با بیان اینکه وضعیت پروژه ها با هدف مشخص شدن بازده در دست بررسی است، گفت: طی این مدت شاهد تسریع در روند اجرای برخی از پروژه ها از جمله سالن تخمیر کودآلی هستیم.

...

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به ۱۶۰ واحد مسکونی متعلق به شهرداری رشت واقع در مسکن مهر رشت گفت: باید هر چه سریعتراین املاک که سالهاست که به حال خود رها شده اند تعیین تکلیف شوند.

...

در جلسه علنی شورای رشت به شهردار رشت بابت تسریع بخشیدن به اجرای پروژه های همچون کانال ژ پنج، رینگ ۹۰ متری، پارک لاکان تاکید شد.

...

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به تأیید انتخاب شهردار منتخب شورا گفت: با ابلاغ وزیر کشور، رحیم شوقی رسماََ به عنوان شهردار رشت تایید شد.

...

رحیم شوقی در آخرین جلسه شورای اسلامی شهر رشت به عنوان پنجاه وپنجمین شهردار منتخب رشت انتخاب شد که به همین دلیل بار دیگر به بررسی رزومه و برنامه های این شهردار جوان بومی گیلانی پرداختیم.

...

کاندیدای تصدی جایگاه شهردار رشت با تاکید به اینکه هفت چالش اصلی رشت را بررسی کرده ام، گفت: آلودگی رودخانه های زرجوب و گوهررود، ساخت و ساز بدون پروانه در زمین های نسقی و پسماند سراوان و غیره از جمله ...

با موافقت اعضای شورای رشت، رحیم شوقی به عنوان شهردار رشت انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، در ...

رئیس شورای شهر رشت با بیان اینکه همکارانی که در برخی جلسات نبودند فیلم نطق کاندیداها را از طریق روابط عمومی ببینند، گفت: فردا نسبت به انتخاب ۱۰ کاندیدای منتخب برای تصدی شهردار رشت اقدام می کنیم.

...

در جلسه علنی شورای اسلامی شهر رشت از برگزاری جلسه انتخاب شهردار جدید رشت در روز چهارشنبه دهم اسفند خبر داده شد.

...

رئیس شورای شهر رشت با بیان اینکه حکم برکناری شهردار رشت تایید شده است، گفت: با حکم صادر شده، روند استیضاح سید امیر حسین علوی تایید و وی از این جایگاه برکنار شد.

...

در جلسه شورای اسلامی شهر رشت نسبت به بی اعتنایی شهردار معزول رشت نسبت به نامه شورا پیرامون عدم جابجایی نیرو تا پیش از اعلام رای نهایی انتقاد و به وحدت ما بین اعضای شورا با هدف رفع مشکلات شهر ...

جمعی از بازاریان رشت با حضور در شورای شهر و گلایه از شهرداری به دلیل عدم انجام طرح ساماندهی دستفروشان، خواهان اجرای هرچه سریعتر این طرح شدند.

...

شهردار رشت با اشاره به اینکه مدیران شهرداری رشت روزانه در تلاش برای تحقق بودجه هستند، گفت: تحقق بودجه شهرداری رشت منفی ۳۴ است.

...

شهردار رشت به دلیل وضعیت نامطلوب کنده کاری های انجام شده در سطح بازار رشت، اتمام بخش هایی از بودجه یک ساله روابط عمومی شهرداری رشت طی مدت زمان ۶ ماه نخست سال و عدم رفت و روب مناسب شهر ...

شهردار رشت در در نخستین روز از آغاز به کار پروژه بهسازی محل دفن سراوان، تامین ماشین آلات لازم برای اجرای سریعتر پروژه بهسازی محل دفن سراوان و کمک واحد عمرانی شهرداری را هم مورد تاکید قرار داد.

...

شفیعی عضو شورای اسلامی شهر رشت در نشست علنی شورا علوی را شهردار دیوان محاسبات خواند و به دلیل کوتاهی در سراوان تقاضای محاکمه وی را کرد.

...

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، شورای شهر دور ششم رشت پس از استعفای ناگهانی احمدی شهردار اسبق رشت، ...

رئیس شورای شهر رشت با اشاره به اینکه علوی با حکم موقت قاضی در این جایگاه قرار گرفته است، گفت: پیگیر تناقض گویی یکی از اعضای شورای رشت برای تعیین تکلیف بسیاری از مباحث و اتفاقات رقم خورده هستیم.

...

رئیس شورای اسلامی شهر رشت در پاسخ به حواشی مطرح شده پیرامون وضعیت شهردار پیشین رشت گفت: تاکنون هیچ گونه حکم و یا نامه ای از سوی فرمانداری و یا دیوان به شورا ارسال نشده است.

...

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه اجرای پروژه هتل ۲۲ طبقه منبع درآمد پایدار برای شهرداری رشت محسوب می شود، گفت: احداث این پروژه در کنار جذب و ماندگاری گردشگر، موجب اشتغال برای تعدادی از جوانان رشت ...

...

رئیس شورای شهر رشت با اشاره به فراخوان انجام شده به منظور انتخاب شهردار برای رشت گفت: ۲۹ نفر در مدت زمان تعیین شده و با ارائه مدارک لازم و برنامه ها، کاندیداتوری خود را برای تصدی جایگاه شهردار رشت ...

رئیس شورای قضایی گیلان با بیان اینکه اشتباه بعدی در تعیین شهردار از نگاه مردم پذیرفتنی نیست، گفت: اعضای شورا باید تمام تلاش خود را به کاربندند تا فردی امانت دار، متعهد و دارای دانش کافی و تجربه در حوزه ...

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، رئیس شورای اسلامی شهر رشت عصر امروز در سی و نهمین ...

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، فاطمه شیرزاد با انتقاد از حذف عنوان شهید از برخی تابلوهای معابر عمومی شهر اظهار کرد: متأسفانه اخیراً شاهد انجام این اقدام در برخی از مناطق شهر رشت بودیم که موجب تأسف و شرمندگی ...

به گزارش لنگرخبر، فارس نوشت: پس از موافقت اعضای شورای شهر رشت با استعفای مسعود نصرتی شهردار وقت رشت در تیرماه سال گذشته و با گذشت بیش از 9 ماه، اعضای شورای شهر رشت از انتخاب یک شهردار برای ...

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر به نقل از رویداد گیلان، بر اساس اخبار واصله شنیده شده است در روزهای گذشته طی نامه ای از سوی وزارت کشور به استانداری گیلان بر اساس تبصره یک آیین نامه اجرایی قانون رسیدگی به ...

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، پس از کش وقوس های فراوان مسعود نصرتی صبح امروز با 11 رأی اعضای شورای اسلامی رشت به عنوان شهردار رشت انتخاب شد.

از شروع رأی گیری و در نطق پیش از دستور شورای ...


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان