حوزه ورزش یکی از بخش هایی است که پس از پیروزی انقلاب اسلامی پیشرفت های چشمگیری داشته اکه امروز شاهد درخشش ورزشکاران گیلانی در عرصه های بین المللی و کسب مقام های جهانی هستیم.

...

تیم بوکس نوجوانان آستانه اشرفیه مقتدرانه و با کسب مدال های خوشرنگ بر سکوی نخست رقابت های قهرمانی بوکس گیلان ایستاد.

...

معاون وزیر ورزش و جوانان جوانان با انتقاد از مهاجرت برخی از ورزشکاران به کشورهای دیگر به بهانه نبود امکانات مناسب، گفت: در جمهوری اسلامی به ورزشکار در حد توان به بهترین نحو رسیدگی می شود و مهاجرت برخی ...

استاندار گیلان با تأکید بر لزوم توجه به بازگویی نسل جدید با خاطرات و ویژگی های آزادگان، گفت: باید با ساخت محصولات فرهنگی فاخر و ارزشمند، خاطرات، زندگی نامه و ویژگی شهدا، جانبازان و آزادگان برای نسل ...

...

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در تبیین اقدامات نظام سلامت از ابلاغ قانون جوانی جمعیت تاکنون، گفت: کلینیک ویژه سلامت باروری در رشت و مراکز درمان ناباروری در مرکز استان و تالش فعال شده اند.

...

یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: وزارتخانه های فرهنگ و ارشاد اسلامی و ورزش و جوانان فعال تر شده و برای نوجوانان و جوانان برنامه های فرهنگی داشته باشند.

به گزارش ایسنا، علیرضا پاک فطرت در جلسه ...

تنها جانباخته خدمت در سانحه سقوط بالگرد حامل وزیر ورزش، اسماعیل احمدی است؛ مردی که عمری را در مسیر خدمت جهادی ازجمله در مناطق محروم و کم برخوردار گیلان سپری کرده است.

...

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با تأکید بر اینکه حمایت از ورزش و توسعه آن در شهر جزو اولویت های مدیریت شهری رشت است، گفت: در جریان برنامه ریزی برای برگزاری لیگ ها، جشنواره ها و دیگر اقدامات ورزشی در ...

تجلیل و قدردانی از دو ورزشکار گیلانی که در مسابقات بین المللی از مصاف با ورزشکاران رژیم صهیونیستی در مسابقات جهانی انصراف دادند.

...

تیم گیلان عنوان نائب قهرمانی مسابقات لیگ برتر هاکی بانوان باشگاه های کشور جام کوثر را کسب کرد.

به گزارش ...

سرپرست توسعه مدیریت استانداری گیلان با بیان اینکه خودباوری و اعتماد به جوانان راهکار حل مشکلات است، گفت: با استفاده از علم و دانش و فناوری های نوین می توان بسیاری از مشکلات جامعه را حل کرد.

...

بدمینتون بازان گیلانی در مسابقات رنکینگ سطح دو بدمینتون بانوان کشور در کرمان به مقام سوم دست یافتند.

به گزارش ...

زمان جدید بازی های آسیایی و پاراآسیایی نهایی شده اما هنوز «ستاد عالی» که محل نهایی کردن تمام تصمیمات پیرامون این دو رویداد است تشکیل نشده است.

به گزارش خبرنگار مهر، چند سالی است که در راستای تعامل کمیته های ...

شش رئیس انجمن و کمیته فدراسیون ورزشهای همگانی در اعتراض به تصمیمات غیرکارشناسی وزارت ورزش و جوانان استعفا کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های همگانی، پس از آنکه وزارت ورزش و جوانان با ...

وزیر ورزش و جوانان با تشریح عملکرد یکساله حضورش در این وزارتخانه به سوالاتی در مورد اتفاقات رخ داده پیرامون برخی فدراسیون ها و رشته های ورزشی توضیح داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید حمید سجادی که سوم شهریورماه سال ...

وزیر ورزش با تاکید بر این که هنوز مقصران پرونده سرمربی سابق تیم ملی مشخص نشده اند گفت: در مورد انتخاب سرمربی جدید برای تیم ملی فوتبال ایران صحبتی با من نشده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید سجادی با ...

آیین نکوداشت خدمات علمی و فرهنگی رئیس سابق کمیته ملی المپیک با حضور اساتید دانشگاه، مقامات فرهنگی، لشکری و کشوری در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در ابتدای این مراسم محمود خسروی وفا ...

سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان به همراه معاونین خود با حضور در کمیته ملی المپیک با محمود خسروی فا رئیس کمیته ملی المپیک دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی کمیته ...

ارکان اجرایی فدراسیون ورزشهای همگانی در اعتراض به تصمیمات اخیر وزارت ورزش و جوانان از مسئولیت های خود استعفا کردند. 

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزشهای همگانی، وزارت ورزش و جوانان در اقدامی برخلاف دستورالعمل ...

وزیر ورزش و جوانان با صدور حکمی مدیرکل حراست این وزارتخانه را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، صبح امروز با حضور وزیر ورزش و جوانان، رییس سازمان حراست کل کشور ...

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان با تمدید ماموریت رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی که در دو سال گذشته انجام شده بود، مخالفت کرد!

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزشهای همگانی، افشین ...

رئیس کمیته ملی المپیک با تاکید بر اینکه در حوزه دیپلماسی ورزشی از تجربه گذشته استفاده خواهد کرد، گفت: در مجموع مسیر صالحی امیری را ادامه می دهم اما با تجربه و سلیقه خودم

به گزارش خبرنگار مهر، پایان مراسم تودیع ...

معاون پیشین فرهنگی و توسعه ورزش همگانی و مشاور وزیر ورزش از تصمیم اخیر این وزارتخانه مبنی بر جداسازی انجمن آمادگی جسمانی از ورزش همگانی انتقاد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدعبدالحمید احمدی با ابراز تعجب از تفکیک فدراسیون ورزشهای ...

انزلی- وزیر ورزش و جوانان گفت: تغییر نام ورزشگاه تختی انزلی در صورت تایید مسئولان استان گیلان از سوی وزارت ورزش بلامانع است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید حمید سجادی عصر پنجشنبه در حاشیه بازدید از روند بازسازی ورزشگاه تختی ...

رشت- نماینده رشت و خمام در مجلس با اشاره به سفر وزیر ورزش به استان گیلان گفت: تسریع در بازسازی ورزشگاه عضدی رشت مطالبه مهم مردم از وزیر است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضا احمدی سنگری بعد از ظهر ...

رشت- وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه این وزارتخانه برای تامین زیرساخت ها در استان ها برنامه دارد، گفت: پنجره هوشمند به زودی در وزارت ورزش راه اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید حمید سجادی ظهر ...

رشت- وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه این وزارتخانه برای تامین زیرساخت های ورزشی در استان ها برنامه دارد، گفت: پنجره هوشمند به زودی در وزارت ورزش راه اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید حمید سجادی ...

رشت- وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه ۵ هزار و ۲۰۰ پروژه نیمه تمام ورزشی در کشور داریم که تکمیل آن نیازمند ۴۸ هزار میلیارد تومان است، گفت: مجموع بودجه وزارتخانه ۱.۵ هزار میلیارد تومان است.

به گزارش خبرنگار ...

رشت- وزیر ورزش و جوانان وارد برای سفری یکروزه وارد استان گیلان شد.

به گزارش خبرنگار مهر، صبح پنج شنبه پیش سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان وارد برای سفری یکروزه وارد استان گیلان شد.

در این سفر ...

با دستور وزیر ورزش و جوانان ٢۴٢ پروژه ورزشی در ٣١ استان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، در پایان هفته دولت، امروز بصورت ویدیو کنفرانس و در حضور معاونین وزارت ...

با حکم سید حمید سجادی، اعضای کمیته اجرای تحول وزارت ورزش و جوانان منصوب شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سید محمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای، سینا کلهر ...

روسای انجمن ها، کمیته ها و گروه های زیر مجموعه فدراسیون ورزشهای همگانی با ارسال نامه هایی به تصمیم وزارت ورزش مبنی بر جدایی از این فدراسیون اعتراض کردند. 

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزشهای ...

مشاور فرهنگی معاونت ورزش قهرمانی وزارت و جوانان با اشاره به تشکیل یک فدراسیون جدید گفت: متاسفانه وزارت ورزش با دستورات رئیس جمهور و تاکیدات مقام معظم رهبری همگام نیست.

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامحسین زمان آبادی با اشاره به ...

نخستین نشست اعضای جدید هیات رییسه و اجرایی جدید کمیته ملی المپیک فردا برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، به فاصله کمتر از ۲۴ ساعت پس از برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک، افراد منتخب فعالیت خود را آغاز می کنند.

...

رئیس فدراسیون تکواندو تاکید کرد که انتخابات کمیته ملی المپیک مهندسی نداشت.

به گزارش خبرنگار مهر، هادی ساعی در پایان مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک گفت: نکته مهم برگزاری انتخابات سر موعد بود. برخلاف ادوار قبل رقابت خیلی نزدیکی را ...

وزیر ورزش با تمجید از روند برگزاری انتخابات کمیته المپیک گفت:  رای مجمع قابل احترام است و این رای ها خدایی نکرده روی شایستگی افراد تاثیرگذار نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید سجادی در پایان مجمع کمیته ملی المپیک گفت: ...

رییس جدید کمیته ملی المپیک با تاکید بر این که راه رئیس چهار سال گذشته این کمیته را ادامه خواهد داد گفت: اشکالاتی که در اساسنامه وجود دارد برطرف خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود خسروی وفا بعد از پایان ...

رئیس انجمن آمادگی جسمانی کشور با ارسال نامه ای به رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی رسما با جدایی این انجمن مخالفت کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزشهای همگانی، وزارت ورزش و جوانان در تصمیمی یک طرفه ...

عضو هیات علمی دانشگاه و دکتری مدیریت ورزشی با انتقاد از تبدیل انجمن آمادگی جسمانی به فدراسیون گفت: وزارت ورزش با تصمیمی شتابزده و کارشناسی نشده یک تجربه شکست خورده را تکرار کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر مسعود ایمان ...

نامزد ریاست کمیته ملی المپیک با ارسال نامه ای به رئیس این کمیته خواستار تعیین تکلیف نهایی اش برای حضور یا عدم حضور در انتخابات این کمیته شد.

به گزارش خبرنگار مهر، اسامی تایید صلاحیت نامزدهای حضور در انتخابات پیش ...


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان