مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: به دنبال بارش برف شب گذشته در پایتخت، ۱۰ منطقه شهرداری معین منطقه یک شدند و تمام مسیرهای اصلی و فرعی درجه یک و دو این منطقه برف روبی و بازگشایی شد.

به ...

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور جدیدترین وضعیت جوی و ترافیکی راه ها را اعلام کرد.

سرهنگ احمد شیرانی؛ رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم با اشاره به وضعیت ...

با ادامه دار بودن بارش برف و باران، نیروهای خدمات شهری مناطق امشب نیز به صورت آماده باش خواهند بود و شهروندان می توانند مواردی از جمله یخ زدگی و مسدود بودن معابر را به سامانه ۱۳۷ اطلاع بدهند.

به ...

رئیس پلیس راه فرماندهی تهران بزرگ از باز بودن محورهای منتهی به پایتخت خبر داد و گفت: رانندگانی که قصد تردد در این محورها را دارند حتما از چراغ مه شکن استفاده کنند و فاصله طولی را رعایت کنند.

سرهنگ ابراهیم ...

تردد در تمامی معابر پایتخت بعد از بارش برف و باران و با حضور نیروهای خدمات شهری مناطق بدون مشکل در حال انجام است.

علیرضا جعفری؛ مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم با اشاره ...

پلیس راهور فراجا طی اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به صدور هشدار سطح نارنجی از سوی سازمان هواشناسی، هم میهنان در صورت لزوم به سفر با آمادگی کامل اقدام به سفر کنند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، پلیس ...

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به هشدار هواشناسی مبنی بر بارش برف و باران و وقوع مه و کولاک برف در مناطق کوهستانی گفت: شهروندان ضمن احتیاط در تردد از مسیرهای کوهستانی استان حتماً مجهز به تجهیزات ...

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از بارش برف و باران در جاده های هشت استان کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سرهنگ احمد شیرانی؛ رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا ...

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور جدیدترین وضعیت جوی و ترافیکی راه ها را تشریح کرد.

سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم اظهار کرد: شاهد بارش برف و ...

رئیس پلیس راهور فراجا گفت: محورهای فرعی کرمان، البرز، کرمانشاه، همدان و اردبیل در حال حاضر به دلیل شرایط جوی مسدود هستند.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سردار سید تیمور حسینی؛ رئیس پلیس راهور در گفت وگو با بخش ...

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده ها را تشریح کرد.

سرهنگ احمد شیرانی؛ رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم با اشاره به آخرین وضعیت ...

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان از بارش برف در ۱۲ محور مواصلاتی استان خبر داد و گفت: ۶ محور مواصلاتی استان با بارش شدید برف روبرو هستند.

...

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی تهران از بارش سنگین برف در آزادراه تهران شمال خبر داد و گفت: شهروندان تا از سفرهای غیر ضروری پرهیز کنند.

سرهنگ ابراهیم ارزانی رئیس پلیس راه تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم ...

اولین برف زمستانی همزمان با نقاط مختلف گیلان ارتفاعات شرق گیلان را نیز سفیدپوش کرد و جلوه ای زیبا به ارتفاعات عطاکوه و باغات چای اطراف بخشیده است. عطاکوه یکی از جاذبه های طبیعی و گردشگری لاهیجان با ...

به گفته رئیس ستاد مدیریت بحران آستارا، با توجه به پیش بینی برودت هوا و یخبندان در این شهرستان، تمامی مقاطع تحصیلی مدارس و دانشگاه ها فردا دوشنبه تعطیل و فعالیت مراکز اداری آستارا نیز با یک ساعت تاخیر ...

...

رئیس ستاد مدیریت بحران آستارا از بارش برف بین ۳۰ تا ۶۰ سانتی متری در شهرستان خبر داد و گفت: در پی این بارش ها، برق ۲۰ روستا قطع شده و تعدادی از مسافران در برف گرفتار و توسط عوامل ...

رئیس پلیس راه گیلان با اشاره به کولاک شدید در محور آستارا-اردبیل گفت: به دلیل کولاک شدیدو بارش برف، تردد خودروهای سنگین در جاده آستارا به اردبیل تا اطلاع ثانوی و عادی شدن شرایط مسدود است.

...

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای گیلان با بیان اینکه چهار محور مواصلاتی در استان گیلان با بارش شدید برف روبرو هستند، گفت: در محور اسالم- خلخال ۴۰ سانتی متر برف باریده است.

...

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان از تعطیلی تعدادی از مدارس آستارا خبر داد و گفت: به علت بارش برف و برودت هوا، مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی شهرستان آستارا فردا تعطیل است.

...

به گفته مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، محور پونل به خلخال به دلیل احتمال ریزش بهمن و نبود ایمنی کافی در آن تا اطلاع ثانوی مسدود شده است.

...

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران از آماده باش نیروهای خدمات شهری در ۲۲ منطقه تهران خبر داد و گفت: در کل تهران شاهد بارش باران هستیم و بارش برف را تنها در منطقه یک شاهد بوده ایم و تاکنون گزارش ...

معاون رییس جمهور و رییس سازمان محیط زیست دستور داد با توجه به کم بارشی های سال جاری، مطالعه دقیقی پیرامون تغییرات اقلیمی و کم بارشی انجام گیرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، پیرو حساسیت افکار عمومی در خصوص ...

مدیرکل هواشناسی گیلان از کاهش محسوس دما مناطق مختلف استان طی روزهای آیند خبر داد و گفت: طی چهارشنبه و پنجشنبه، بارش باران و در ارتفاعات بارش شدید برف پیش بینی می شود.

...

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری تهران از برف و یخبندان در ارتفاعات شمال تهران و باد و باران در مناطق مرکزی و جنوبی تهران خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سعید بشیری؛ معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری تهران اظهار ...

رودبار- ارتفاع برف در برخی مناطق بخش خورگام شهرستان رودبار به نیم متر رسیده و عوامل راهداری برای بازگشایی در این محورها حضور دارند.

...

رودبار- بخشدار خورگام رودبار با بیان اینکه بارش برف در ارتفاعات خورگام به نیم متر می رسد، گفت: در حال حاضر راه های فرعی و اصلی باز و تردد فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

محمدرضا باقری در گفت ...

رودبار- بارش برف زمستانی جلوه ای زیبا و چشم نواز به شهر جیرنده رودبار داده است.

...

رشت- ارتفاعات شهر ماسوله با بارش برف زمستانی جلوه ای زیبا و چشم نواز به خود گرفته است.

...

ماسوله- بارش برف طی روزهای گذشته جلوه زیبایی به شهر تاریخی ماسوله داده است.

...

آستارا- بارش برف محور کوهستانی گردنه حیرانه شهرستان آستارا را سپیدپوش کرده است.

...

رشت- اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان از غیرحضوری شدن مدارس برخی از شهرهای استان در پی بارش برف و برودت هوا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان اعلام کرد: با توجه ...

رودسر- بارش برف ۱۰۰ روستای بخش رحیم آباد شهرستان رودسر را سپیدپوش کرده است.

...

رشت- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان گفت: ادارات و دستگاه های اجرایی استان گیلان فردا سه شنبه باز و فعالیت خود را همانند روزهای گذشته انجام می دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسحاقی شامگاه دوشنبه در گفتگو با ...

رضوانشهر- استاندار گیلان با اشاره به باز بودن راه های روستایی استان و گفت: برفروبی محورهای فرعی ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی عصر دوشنبه در حاشیه بازدید از مناطق کوهستانی رضوانشهر و تالش در جمع خبرنگاران ...

آستارا- شهردار آستارا از آمادگی ۱۰۰ نفر از نیروها و ماشین آلات ستاد مدیریت بحران شهرداری این شهر برای مقابله با حوادث احتمالی بارش برف خبر داد.

میثم الوان پور در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با فرا ...

فومن- فرماندار فومن در پی بارش برف از شهر تاریخی ماسوله و روند خدمات رسانی را بررسی کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، موسی فکور ظهر دوشنبه در پی بارش برف در شهر تاریخی ماسوله بازدید کرد.

در این بازدید ...

آستارا- فرماندار آستارا از آمادگی ستاد بحران این شهرستان درپی بارش برف و باران خبر داد و گفت: تامین سوخت مناطق صعب العبور ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، عنایت رضایی پور ظهر دوشنبه در جلسه ستاد بحران شهرستان آستارا ...

رشت- مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر گیلان در پی هشدار هواشناسی مبنی بر بارش برف و کولاک در حالت آماده باش قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار مهر، سیاوش غلامی بعد از ظهر دوشنبه در ...

رودبار - بخشدار خورگام رودبار با بیان اینکه بارش برف در ارتفاعات خورگام به ۲۰ سانتیمتر می رسد، گفت: شرایط این بخش عادی است.

محمدرضا باقری در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به جزئیات شرایط جوی در بخش خورگام ...

سیاهکل- فرماندار دیلمان از بارش برف در این شهرستان خبر داد و گفت: ۵۰ نیروی امدادی در منطقه حضور دارند.

به گزارش خبرنگار مهر امین بابایی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به بارش برف در این سیاهکل ...


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان