به گزارش لنگرخبر، حجت الاسلام والمسلمین احسان الله محمدی مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان امروز در نشست سیاسی در جمع رزمندگان تیپ نیروی مخصوص میرزا کوچک خان لنگرود در حسینیه این تیپ با اشاره به تاکیدات ...

فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه وحدت لازمه حل مشکلات استان است، گفت: در صورت وحدت بین مسوولان، سپاه و روحانیت، قطعا شاهد حل مسائل و مشکلات در سطوح مختلف خواهیم بود که این اقدام به نفع مردم ...

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه امروز استقلال طلبی و ظلم ستیزی در وجود و فرهنگ ملت ما نهادینه شده، گفت: ما اکنون در نقطه اوج قدرت قرار داریم که این پیشرفت و ایستادگی به دلیل فرهنگ غنی ملی ...

تفاهم نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت و سپاه قدس گیلان در حوزه انجام اقدامات پژوهشی و دانش بنیان به امضا رسید.

...

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان با اشاره به پرداخت تسهیلات کم بهره برای متقاضیان به صورت فردی یا گروهی گفت: یکی از شرایط دریافت تسهیلات این است که فرد بیکار و مجوز فعالیت را داشته باشد و برای ...

فرمانده سپاه قدس گیلان یکی از تاکتیک های استکبار برای شکست جمهوری اسلامی را روی آوردن به فضای مجازی دانست و گفت: امروزه دشمن با شکست در برابر منطق اسلام و انقلاب از حکمرانی میدانی به مجازی روی آورده و ...

جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه دشمن برای سنین زیر ۲۵ سال برنامه ریزی کرده چون این نسل، انقلاب، دوران جنگ و قبل جنگ را ندیدند، گفت: ما در مبحث جهاد تبیین، ضعیف عمل کردیم و خدمات صورت ...

پیش از ظهر امروز سپاه قدس گیلان به سیل زدگان شهرستان آستارا لوازم خانگی شامل یخچال، فرش، بخاری، اجاق گاز، موکت، پتو و بسته معیشتی با ارزش سه میلیارد تومان اهدا کرد.

...

پیش از ظهر امروز سپاه قدس گیلان به سیل زدگان شهرستان آستارا لوازم خانگی شامل یخچال، فرش، بخاری، اجاق گاز، موکت، پتو و بسته معیشتی با ارزش سه میلیارد تومان اهدا کرد.

...

در نشست مشترک رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان با فرمانده سپاه قدس گیلان وضعیت کلی نظام سلامت استان تشریح و بر همکاری های ۲جانبه در راستای توسعه زیرساخت ها و پایداری سلامت در استان تأکید شد.

...

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان گفت: از ابتدای سال تاکنون، بسیجیان و گروه های جهادی شهرستان ها، ۲۴۰ مدرسه این استان را در قالب طرح کشوری شهید عجمیان بازسازی و رنگ آمیزی کردند.

...

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان با اشاره با توزیع هشت هزار بسته معیشتی به مناسبت هفته دفاع مقدس گفت: بر اساس آمار ۱۹۰ گروه جهادی گیلانی، توزیع این بسته ها را بر عهده دارند.

...

رئیس اداره امنیت عملیاتی ستاد کل نیروهای مسلح در جمع پیشکسوتان دفاع مقدس لنگرود مطرح کرد
توجه به خودکفایی علمی و سازندگی از برکات دفاع مقدس بود
5 مهر 1402

به گزارش سایت خبری تحلیلی لنگرخبر، سردار بهرام حسینی مطلق عصر امروز در اجتماع پیشکسوتان دفاع مقدس و بسیجیان در سالن ۲۲ بهمن لنگرود با بیان اینکه فداکاری‌های دوران دفاع مقدس باید برای نسل جدید بازگو شود، اظهار کرد: ...

رئیس سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان با اشاره به آزادی چهار زندانی جرائم غیرعمد در هفته دولت گفت: از سال گذشته تاکنون، ۱۰ زندانی جرائم غیر عمد در این استان به همت بسیج کارمندان آزاد شدند.

...

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه مبارزه و افشای فساد توسط اصحاب رسانه نمونه بارز جهاد تبیین است، گفت: حفظ آبروی تمامی افراد در قرآن کریم و ائمه اطهار تاکید شده و خبرنگاران در انتشار اخبار ...

تفاهم نامه سه جانبه ما بین حوزه مدیریت شهری رشت، بنیاد شهید و کنگره هشت هزار شهید گیلان پیرامون اجرای المان یکهزار و دویست شهید شهر رشت و تمثال ۲ هزار و دویست شهید شهرستان رشت منعقد شد.

...

فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر لزوم توجه به تکمیل پروژه های آبرسانی در روستاهای گیلان گفت: با همکاری آب و فاضلاب گیلان در تلاش برای آبرسانی به ۷۱۱ روستای گیلان و رفع محرومیت زدایی در این حوزه هستیم.

...

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان درخصوص کارکرد این سازمان در سال گذشته در خصوص ایجاد شغل، طرح های عمرانی و خدماتی، توزیع بسته های معیشتی و غیره گزارشی ارایه کرد.

...

رشت- فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان از برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و سردار شهید «محمدعلی حق بین» در گیلان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار بهروز دولتی صبح چهارشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم ...

فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر لزوم جهاد تبیین در بین دانش آموزان با توجه به اتفاقات رخ داده در کشور گفت: اموزش پرورش در جریان فتنه و مسمومیت دانش آموزان عملکرد خوبی داشت که منجر شد دشمن نتواند ...

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان از ساخت ۵۰۰ واحد مسکن محرومین در این استان تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: سپاه پاسداران با ساخت مسکن محرومین باری را از دوش دولت برداشته است.

...

فومن- فرمانده سپاه فومن گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر بیش از ۲۰۰ عنوان برنامه توسط سپاه ناحیه فومن برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محسن جعفری ظهر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که ...

رشت- معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان گفت: در ایام الله دهه فجر ۸ هزار بسته معیشتی توسط سپاه قدس گیلان بین افراد کم برخوردار در استان توزیع می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ احمدرضا منشوری ظهر سه ...

رشت- فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: انقلاب اسلامی با وجود تمامی توطئه های استکبار جهانی و دهها دسیسه در مسیر رشد و توسعه همه جانبه در حرکت است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد عبدالله پور ظهر ...

رشت- رئیس سازمان بسیج دانش آموزی سپاه قدس گیلان با اشاره به اردوهای راهیان پیشرفت گفت: از دهه فجر دانش آموزان برای آشنایی با ظرفیت تولید داخل به شهرک های صنعتی برای بازدید علمی برده می شوند.

به گزارش ...

رشت- معاون تعلیم و تربیت بسیج سپاه قدس گیلان از شرکت ۳۰۰۰ شرکت کننده در مسابقات قرآن و عترت سراسر استان خبر داد و گفت: ۹ نفر به مسابقات کشوری راه می یابند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حاتم نصبری ...

آستارا- معاون عملیات سپاه قدس گیلان با بیان اینکه در مرزها با تهدیدهای ترکیبی روبرو هستیم، گفت: کوچک ترین تحرکی در مرز را مورد رصد قرار می دهیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ دوم پاسدار علی قاسمی عصر پنجشنبه در ...

پارلمان اروپا طی اقدامی ۱۸ شخصیت و ۱۹ نهاد ایران را تحریم کرد که سپاه قدس گیلان یکی از نهادهای خدمت رسانی است که مورد تحریم قرار گرفت.

...

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان، سپاه و بسیج را نقطه قابل اتکای مردم در طول ادوار دانست و گفت: این شجره طیبه در تمام دوران انقلاب همراه مردم بوده اند و امروزه بهترین مأمن قابل اتکای آن ها هستند.

...

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان با بیان اینکه سپاه امروز در تمامی طیف ها حضور داشته و در بین مردم بسیار محبوب است، گفت: تحریم و تروریستی اعلام کردن سپاه در واقع تحریم مردم ایران است زیرا مردم و ...

رشت- مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان گفت: اقدامات جهادی و محرومیت زدایی سپاه لرزه بر پیکر دشمنان انقلاب انداخته و از روی استیصال این نهاد انقلابی را تحریم می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت ...

رئیس کنگره هشت هزار شهید گیلان از اجرای طرح «لاله های روشن» در مدارس گیلان خبر داد و گفت: طبق این تفاهم نامه و با هماهنگی های انجام شده از این به بعد یادواره شهدای دانش آموز با هدف تبیین ...

استاندار گیلان حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را وظیفه دولت انقلابی دانست و گفت: دولت در تمامی عرصه ها در کنار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است تا دست در دستان هم بر مشکلات فائق آمده و به پیشرفت ...

...

رشت- فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه تروریستی خواندن سپاه عزم و اراده حل مشکلات کشور را بیشتر می کند، گفت: استکبار از ایستادگی مردم ایران در مقابل انواع فشارها به استیصال رسیده است.

به گزارش خبرنگار ...

جانشین بسیج اساتید سپاه قدس گیلان با بیان اینکه در ماجرای جنگ نرم بر مقوله احساسات توجه می شود و انتخاب های مبتنی بر ذائفه بن مایه جنگ نرم و تبلیغات است، گفت: تفاوت میان جنگ نرم و جنگ شناختی ...

به گزارش لنگرخبر، مصطفی برزکار عصر امروز در جمع رزمندگان تیپ نیروی مخصوص میرزاکوچک خان لنگرود با بیان اینکه دشمن به این پی برده که از طریق تحریم و حمله نظامی توان انزوای جمهوری اسلامی را ندارد، اظهار کرد: از ...

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با تاکید بر لزوم توجه به سیره شهدا و امام شهدا در پیشبرد اهداف جمهوری اسلامی گفت: ایثار و جانفشانی شهدا ضامن اتحاد و وحدت در جمهوری اسلامی است.

...

رشت- فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت گفت: رزمایش تکریم و دیدار از ۳۰۰ خانواده معزز شهدا به مناسبت وفات حضرت ام البنین (س) در رشت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد نیک فطرت بعد از ظهر پنج شنبه گفت: ...

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه شهید سلیمانی یکی از بنیان گذاران تاسیس گروه های جهادی در کشوربود، گفت: گروه های جهادی این ناحیه به مناسبت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی ۳۵هزار پرس ...

...

رشت- فرمانده سابق سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه مساجد، مراکز اعتقادی بود که در حماسه سازی مردم موثر است، گفت: امروز دشمن تلاش می کند مساجد را از مردم بگیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار هامون محمدی ...


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان