رئیس اداره امور اجرایی زکات کمیته امداد گیلان با اشاره به پرداخت قابل توجه زکات توسط گیلانیان در سال جاری گفت: در ۶ ماهه نخست امسال، گیلانیان ۶۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان زکات پرداخت کردند.

...

معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه روز قبل آئین نامه اجرایی زکات تصویب شد و به زودی مفاد آن به بخشهای ذی ربط ابلاغ خواهد شد، گفت: دستگاه های عضو باید پای کار بیایند ...

به گفته نماینده ولی فقیه در گیلان، جهان امروز در یک هندسه جدیدی قرار گرفته و جامعه ای که دچار فقر باشد، همیشه مسیر انحراف و کفر برای توده های آن جامعه وجود دارد اما در نسلی که به ...

رشت- نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه پرداخت زکات موجب تطهیر انسان از ناپاکی ها می شود، گفت: پرداخت زکات موجب شکوفایی اقتصادی شده و فقر را کاهش می دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رسول ...

رشت- استاندار گیلان گفت: پرداخت ۴۴ میلیارد تومان زکات در استان با وجود آنکه پرداخت آن واجب نیست، نشان دهنده پایبندی گیلانی ها به اعتقادات دینی است.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی پیش از ظهر پنجشنبه در همایش علمی، ...

رشت- دبیر شورای زکات گیلان با اشاره به رتبه هشت این استان در سطح کشور برای جمع آوری زکات گفت: امسال بیش از ۴۴ میلیارد تومان زکات در گیلان جمع آوری شد.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس اهرابی ...

آستارا- فرماندار آستارا با اشاره به نقش مهم مساجد و رسانه ها در فرهنگ سازی زکات و لزوم توجه به ترویج این فرهنگ در جامعه گفت: شورای زکات در ۴۱ روستای آستارا فعال است.

به گزارش خبرنگار مهر، عنایت رضایی ...

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) لنگرود در گفتگو با خبرنگارلنگرخبر از لنگرود گفت: مبلغ زکات جمع آوری شده در کوتاه ترین زمان ممکن میان نیازمندان و فقرا  توزیع و پرداخت می شود.



 



وی از ...

به گزارش لنگرنیوز،در گفتاری که وی از حضرت علی علیه السلام نقل نموده آمده است: سخت بترس از دشمنت بعد از آنکه از درِ صلح وآشتی درآمد زیرا او بوسیله ی صلح نزدیک می شود تا از شیوه ی غافلگیری استفاده ...


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان