به گفته سرپرست فرمانداری رشت، ۲۱ دستگاه اجرایی شهرستان رشت در سال ۱۴۰۲، متعهد بر ایجاد اشتغال برای تعداد هشت هزار و ٣٣٩ نفر هستند.

...

سرپرست فرمانداری شهرستان رشت با تأکید بر اینکه بهسازی دفنگاه زباله سراوان با شتاب خوبی در حال انجام است، گفت: به زودی شاهد بازگشت کامل این مکان به طبیعت خواهیم بود.

...

مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی گیلان از برگزاری بیست و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم کمیته روستایی و عشایری دهه فجر کشور در گیلان خبر داد.

...

فرماندار تالش با بیان اینکه در سال گذشته اعتبارات این شهرستان معادل ۷۰ میلیارد تومان بود، گفت: این مبلغ در سال ۱۴۰۱ به ۱۷۰ میلیارد تومان افزایش یافته است.

...

فرماندار تالش با اشاره به کمبود سرانه آرد تالش که مشکلات زیادی برای شهروندان ایجاد کرده بود، از افزایش چهار هزار کیسه ای سهمیه نانوایان این شهرستان خبر داد.

...

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر و به نقل از بهجت نیوز ؛ گفته می شود بازرسان شورای نگهبان پس از بازشماری ۱۱ صندوق ۶ رای به آرای عاشوری افزوده و ۱۹ رای از مجموع آرای افتخاری کسر کردند و با ...

به گزارش لنگرخبر، ناصر عاشوری که در تهران بسر می برد، در گفتگویی با خبرگزاری کاسپین در تهران با دعوت طرفداران خود به آرامش ، قانون مداری و اخلاق مداری، اظهار کرد: ما هیچگونه نیازی به تحصن و اقدامات مبتدیانه و احساساتی ...


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان