رشت- نمازگزاران گیلانی بعد از اقامه نماز جمعه با سر دادن شعار، اهانت و اقدامات اخیر برخی کشورهای اروپایی در هتک حرمت به قرآن کریم را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، تجمع نمازگزاران جمعه در مناطق مختلف گیلان در محکومیت ...

آستارا- امام جمعه آستارا با اشاره به اینکه تبیین دستاوردهای انقلاب راه مبارزه با حیله دشمنان است، گفت: انتقال خاطرات و تبیین دستاوردهای دهه مبارک فجر به نسل جدید ضرورت دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد جواد باقری در ...

رشت- فرمانده دوران دفاع مقدس، سپاه هراسی را هدف دشمن در جنگ روانی دانست که توسط آمریکا کلید خورد، گفت: بر اساس اصل ۳۹ منشور سازمان ملل کسی نمی تواند نیروی مسلح را یک گروه تروریستی معرفی کند.

به گزارش خبرنگار ...

آستارا- امام جمعه آستارا قرار گرفتن سپاه پاسداران در فهرست گروه های تروریستی توسط پارلمان اروپا را محکوم کرد و گفت: سپاه و محور مقاومت اروپاییان را از جنگ با تکفیری ها نجات دادند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد ...

رشت- نماینده ولی فقیه در گیلان اظهار کرد: دشمنان هر چقدر به دنبال تضعیف و منزوی کردن ایران باشند بدانند کشور قدرتمندتر خواهد شد چرا که نظام سیاسی ایران عاقلانه عمل می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رسول فلاحتی ...

رشت- تجمع مردم گیلان در پی اهانت نشریه فرانسوی به مقام ولایت و مرجعیت پس از اقامه نماز جمعه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مردم ولایتمدار گیلان پس از اقامه نماز جمعه این هفته در تجمع اعتراضی نسبت به ...

آستارا- امام جمعه آستارا گفت: کم کاری و سهل انگاری ها در حوزه فرهنگی و عدم برخوردها موجب جسور شدن دشمنان و هتک حرمت ها می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد جواد باقری ارومی در خطبه های این ...

رشت- امام جمعه رشت با بیان اینکه مسئولان در راستای رفع دغدغه های مردم تلاش کنند، گفت: مسئولان بدانند که اگر مردم از عملکرد آنها رضایت نداشته باشند حقوقی که به خانه می برند حرام است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت ...

آستارا- امام جمعه آستارا با اشاره به افزایش بی رویه قیمت ها گفت: باید با محاربان و برهم زنندگان ثبات اقتصادی برخورد قاطع شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین محمد جواد باقری در خطبه های نماز جمعه ...

رشت- امام جمعه رشت با تاکید بر ضرورت تعیین تکلیف پروژه های نیمه کاره استان گفت: مسئولان پای کار پروژه های نیمه تمام باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های نماز جمعه این هفته رشت ...

رشت- امام جمعه آستارا گفت: شهید سلیمانی نمونه بارز و واقعی بصیرت بود که با شناخت درست و حرکت به موقع در دفاع از اسلام و نظام جمهوری اسلامی جبهه مقاومت را گسترش داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ...

رشت- امام جمعه رشت با بیان اینکه رسانه های غربی در دنیا با دروغگویی در حق ملت ها ظلم می کنند، گفت: ملت مومن ایران نیت پلید دشمنان را می شناسند و تن به ظلم ستمگران نمی دهد.

به ...

رشت- امام جمعه رشت با اشاره به اینکه امروز بزرگترین ناقضان حقوق بشر و زن مدافع حقوق زنان ایران اسلامی شده اند، گفت: اجازه سواستفاده ابزاری از زنان ایرانی را به هیچ کس نمی دهیم.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت ...

رشت- امام جمعه رشت با بیان اینکه دشمن از آگاهی و توانایی دانشجویان واهمه دارد، گفت: دشمن برای ایجاد وقفه در مسیر توسعه کشور، فضای دانشگاه ها را به سمت مباحث غیرمرتبط سوق می دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت ...

رشت- امام جمعه آستارا گفت: دشمن در عملیات روانی خود علیه نظام اسلامی به دنبال هویت زدایی از انقلاب و القای ناامیدی و یأس است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد جواد باقری ارومی در خطبه های نماز جمعه ...

رشت- امام جمعه موقت رشت با اشاره به راه اندازی جنگ ترکیبی دشمن در همه ابعاد علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: بصیرت ملت ایران مهم ترین ابزار مقابله این جنگ است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام صفر قربانپور ...

رشت- امام جمعه رشت با بیان اینکه جنگ ترکیبی در ایران با هدف جدایی دین از سیاست دنبال می شود، گفت: حکومت دینی برای غرب قابل پذیرش نیست و تلاش می کنند این حکومت نابود شود.

به گزارش خبرنگار مهر، ...

رشت- امام جمعه رشت با اشاره به استفاده دشمن از ابزارهای رسانه ای در اغتشاشات اخیر گفت: مردم فریب دروغ پردازی های رسانه ای دشمن را نخورده و به صحنه آمدند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رسول فلاحتی در ...

آستارا- امام جمعه آستارا با اشاره به دستاوردهای فراوانی جمهوری اسلامی ایران در بخش های مختلف گفت: نقش ایران در نظم جدید جهانی غیر قابل انکار است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد جواد باقری ارومی در خطبه های ...

رشت- امام جمعه آستارا با اشاره به اینکه دشمن به دنبال درگیر کردن مردم و مسئولان با مسائل داخلی برای دور شدن از حضور قدرتمند در جهان است، گفت: آمریکا در نظم جدید جهان رو به زوال و سقوط است.

رشت- امام جمعه رشت به هدف دشمن برای ویرانی و خرابی در کشور اشاره کرد و گفت: حضور آگاهانه ملت نشان از ایستادگی در برابر زیاده خواهی دشمنان است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رسول فلاحتی در آیین عبادی ...

رشت- امام جمعه آستارا با اشاره به جنایت تروریستی شاهچراغ و شهادت مظلومانه جمعی از هموطنان گفت: امروز مدعیان حقوق بشر چشم خود را بر این جنایت بسته و لال شده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد جواد ...

رشت- امام جمعه رشت با اشاره به اینکه استکبار همیشه به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی است، گفت: جمهوری اسلامی پاسخ قاطع و محکمی به جنایت تروریستی حرم مطهر شاهچراغ خواهد داد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رسول ...

رشت- امام جمعه رشت با بیان اینکه دشمنان از ایران قوی هراس دارند، گفت: اگر دستاوردهای کشور را به مردم نگوییم دشمن واقعیات را تحریف کرده و با دروغ گویی جامعه را دلسرد و ناامید می کند.

به گزارش خبرنگار ...

رشت- امام جمعه رشت با اشاره به توان نظامی ایران برای مقابله با توطئه دشمنان گفت: بدخواهان به ویژه برخی از کشورهای منطقه بدانند که پاسخ دخالت و زیاده خواهی آنها علیه نظام موشک های سپاه است.

به گزارش ...

رشت- امام جمعه رشت برخورد قاطع با آشوبگران و افرادی که قرآن و مسجد را آتش زده و به مقدسات توهین کردند را مطالبه مردم از دستگاه قضا عنوان کرد و گفت: با تحریک کنندگان هم باید برخورد شود.

به ...

رشت- امام جمعه رشت با بیان اینکه صف مردم گیلان از اغتشاشگران جدا است، گفت: قوه قضائیه اشراری را که خانه خدا و قرآن ها را به آتش کشیدند، مجازات کند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رسول فلاحتی در ...

فومن- امام جمعه فومن با اشاره به تفاوت مطالبه گری با فتنه گری بر اهمیت نقش خانواده ها در این برهه زمانی تأکید کرد و گفت: دشمن اصل نظام را هدف قرار داده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ...

رشت- امام جمعه رشت با اشاره به محورهای برنامه توسعه هفتم که توسط رهبری مشخص شده است، گفت: انتظار و خواسته اصلی مردم از دولت ایجاد ثبات در بازار و قیمت ها است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رسول ...

تبریز- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با تاکید بر نگرانی مردم از خشک شدن دریاچه ارومیه گفت: دریاچه درحال خشک شدن کامل است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد علی آل هاشم ...

رشت- امام جمعه رشت با اشاره به حضور میلیونی شیعیان در اربعین حسینی، سکوت امپراطوری رسانه ای غرب را نشان دهنده ضعف دشمن در برابر این اجتماع عظیم عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه ...

رشت- امام جمعه موقت رشت با اشاره به توطئه دشمن برای خدشه به پیوند میان امت اسلامی در اربعین حسینی گفت: به هیچ کس اجازه نمی دهیم به وحدت اربعین آسیب بزند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام صفر قربانپور ...

ساری- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در جهاد تبیین حوزه فرهنگ مسئولیت روشنگری دارد و این مسیر را ادامه می دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی اسماعیلی در سخنان بین دو نماز بعد از خطبه های نمازجمعه ساری با ...

رشت- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان با اشاره به فعالیت ۲۴۶۹ تعاونی در استان گفت: تعاونی ها ۳۲ هزار عضو فعال دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، سیاوش آقاجانی ظهر جمعه در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه این ...

رشت- امام جمعه رشت گفت: دولت باید با ایجاد شرایطی اجازه ندهد کشاورزان هنگام فروش محصول خود به دلیل واردات برنج دچار ضرر شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های نماز جمعه این هفته رشت ...

رشت- امام جمعه رشت با هشدار نسبت به فروش زمین های گیلان و فرصت طلبی عده ای سودجو از مسئولان و متولیان خواست تا هوشیار باشند و با در نظر گرفتن مشکلات مانع تغییر کاربری ها شوند.

به گزارش خبرنگار ...

رشت- امام جمعه آستارا با اشاره به انتشار خبری مبنی بر نهایی شدن متن توافق هسته ای گفت: غربی ها به دنبال فشار بر جمهوری اسلامی هستند اما تا همه منافع ما تامین نشود توافق برجام انجام نمی شود.

به ...

رشت- امام جمعه رشت با اشاره به نقش بنگاه های کوچک اقتصادی در رشد و توسعه کشور و منطقه گفت: بنگاه های کوچک اقتصادی زمینه پویایی اقتصادی را فراهم کرده و آثار تخریبی کمتری دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت ...

رشت- امام جمعه آستارا با اشاره به اینکه خبرنگاران باید امانتداران جامعه باشند، گفت: انتقاد خبرنگاران نباید با هجو و اهانت همراه باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد جواد باقری ارومی در خطبه های این هفته نماز جمعه ...

رشت- امام جمعه رشت با اشاره به اینکه گیلان مشکلات و چالش های فراوانی دارد، گفت: مسئولان در استفاده از اعتبارات و بودجه ها بر اساس اولویت بندی اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رسول فلاحتی خطبه های ...


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان