سخنگوی وزارت بهداشت جزئیات درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در مراکز دولتی دانشگاهی را اعلام کرد.

پدرام پاک آیین در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم با اشاره به اجرای برنامه درمان رایگان کودکان زیر 7 سال در ...

رئیس کل سازمان نظام پرستاری با بیان این که در دو سال گذشته ۱۶ هزار تخت به سرانه تخت های بیمارستانی کشور اضافه شده اما در استخدام نیروهای جدید رشد آنچنانی نداشته ایم، گفت: سالانه بیش از ۲۷۰۰ پرستار ...

جمعی از پزشکان ایرانی شاغل در مراکز درمانی دولتی و خصوصی، با نوشتن "نسخه حضور" مردم را به مشارکت پرشور در انتخابات یازدهم اسفند و حضور در پای صندوق های رأی دعوت کردند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، شمار ...

وزارت بهداشت دولت سیزدهم، اقدامات ویژه ای را طی دو سال گذشته انجام داده است که علاوه بر بهبود خدمت رسانی به بیماران باعث کاهش هزینه های درمانی آن ها نیز شده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، ...

۳۰ بهمن سال ۹۸ بود که ویروس منحوس کرونا مهمان ناخوانده کشور شد؛ ویروسی که بیش از ۷میلیون ابتلا و ۱۴۶هزار مرگ را در ایران رقم زد اما تلاش گروه های درمانی وجهادی مانع از این شد که مانند بسیاری ...

رئیس اداره نظارت بر امور درمان وزارت بهداشت درباره علت ممنوعیت استفاده از لاک و کاشت ناخن برای کادر درمان توضیح داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، روز گذشته وزیر بهداشت اعلام کرد که کاشت ناخن و مژه ...

سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به انتقال بیماران بیمارستان گاندی به ۵ بیمارستان دیگر در پی وقوع آتش سوزی در این بیمارستان، از اسکان بیماران سرپایی در هتل مجاور بیمارستان گاندی خبر داد.

پدرام پاک آیین در گفت وگو با خبرنگار ...

کمیسیون پزشکی تخصصی درباره مرگ کودک ۶ ماهه در بیمارستان مفید پس از ترک وظیفه تعدادی از کارکنان این بیمارستان اعلام کرد: امکان زنده ماندن بیمار در صورت تسریع در رسیدگی صحیح وجود داشته است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، ...

اعضای بدن شهیده حادثه تروریستی کرمان که براثر این حادثه دچار مرگ مغزی شده بود؛ با رضایت خانواده او به بیماران نیازمند عضو اهدا شد؛ قلب او به بیمارستان مسیح دانشوری منتقل شد تا در سینه یک نوجوان ۱۴ساله ...

حادثه تروریستی کرمان، تمام ملت ایران را داغدار کرد اما تصمیم ارزشمند خانواده "شهیده فاطمه دهقان" یکی از مجروحین این حادثه، مانع داغدار شدن خانواده هایی شد که عزیزانشان در بستر بیماری قرار دارند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، حوالی ...

رئیس انجمن طب اورژانس ایران، نسبت به کمبود متخصص طب اورژانس در کشور هشدار داد و گفت: حجم زیادی از مراجعات به اورژانس بیمارستان ها، نیاز به اقدامات اضطراری ندارد و اغلب بیماران سرپایی هستند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری ...

در پی فوت یک نوزاد ۶ ماهه در بیمارستان مفید و دستگیری تعدادی از کادر درمان این بیمارستان به دلیل مطرح شدن شائبه هایی مبنی بر قصور آن ها در این پرونده، رئیس سازمان نظام پزشکی با حضور در بیمارستان ...

رئیس سازمان نظام پزشکی درباره فوت نوزاد ۶ ماهه در بیمارستان مفید گفت: اگر قصور و تاخیری در ارائه خدمات به این نوزاد انجام شده باشد، اصلاً قابل قبول نیست.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، محمد رئیس زاده امروز ...

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی درباره فوت نوزاد ۶ ماهه در بیمارستان مفید گفت: اگر بیمار کمتر از ۲۴ ساعت پس از ورود به بیمارستان، فوت کند به عنوان "مرگ مشکوک" محسوب می شود؛ درصورت وجود مقصر یا ...

مدیرکل بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت گفت: در صورت اثبات قصور پزشکی در پرونده فوت یک کودک در بیمارستان مفید، برخورد لازم از اخراج مرتکبین تا معرفی به مراجع قضایی انجام می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری ...

وقتی صحبت از مراقبت کردن از بیماران به میان می آید شغل پرستاری را به خاطر می آوریم؛ حالا که جامعه پرستاری با کمبود شدید نیرو، عدم اجرای صحیح قوانین و مطالبات بر زمین مانده مواجه است، حرفه پرستاری نیز ...

بیمارستان امام خمینی(ره) شهریار، صبح روز یکشنبه ۲۸ آبان پس از ۳۴ سال انتظار با حضور رئیس جمهور افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، بیمارستان امام خمینی(ره) شهریار، صبح روز یکشنبه 28 آبان مقارن با سالروز ولادت حضرت ...

در نشست اندیشه ورز بسیج جامعه پزشکی گیلان بر راه اندازی بیمارستان صحرایی در مناطق کم برخوردار شهرستان تالش تأکید و در راستایی توسعه مشارکت و هم افزایی همه جانبه در همان رابطه، گفت وگو شد.

...

عضو هیئت مدیره انجمن سکته مغزی ایران با اشاره به بروز سالانه ۱۵۰ هزار مورد جدید سکته مغزی در ایران، علائم سکته مغزی را تشریح کرد.

دکتر احسان شریفی پور در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم به ...

معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از رایگان شدن هزینه های بستری بیش از ۳۰ میلیون نفر ایرانی در قالب اجرای برنامه نظام ارجاع، خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سعید کریمی؛ معاون درمان وزارت ...

وزیر بهداشت با اشاره به اینکه بستری رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی را پیشنهاد کرده ایم و به زودی به تصویب می رسد، از قرار گرفتن خدمات روانشناسی تحت پوشش بیمه ها خبر داد.

به گزارش ...

رئیس سازمان اورژانس کشور با اشاره به بروز اختلال در روند درمان بیماران غزه به دلیل بحران قطعی برق، از اعلام آمادگی نیروهای فوریت پزشکی اورژانس برای اعزام به غزه خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، جعفر میعادفر، رئیس ...

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه یک خیّر نیک اندیش برای ساخت بیمارستان کودکان حکیم ۴۵۰ میلیارد تومان هزینه کرده است، گفت: زمین این بیمارستان حدود ۱۸ هکتار است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، حسین قناعتی در یک ...

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ضمن تاکید بر اولویت وزارت بهداشت مبنی بر ارتقای سلامت مردم، از عزل مدیر بیمارستان شهدای هفتم تیر به دلیل بی توجهی به تکمیل یک پروژه بیمارستانی، خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، ...

همزمان با فرا رسیدن عید سعید غدیر خم، کلان بیمارستان غدیر تهران به عنوان دومین کلان بیمارستان تهران با ظرفیت ۸۲۱ تخت جدید، با حضور رییس جمهور و وزیر بهداشت افتتاح شد.

به گزارش گروه اجتماعی  خبرگزاری  تسنیم،  همزمان با فرا رسیدن ...

دومین کلان بیمارستان کشور با نام "غدیر" در مجتمع بیمارستانی شهدای تجریش با ظرفیت ۸۲۱ تخت بستری و امکاناتی در تراز استانداردهای جهانی، روز جمعه افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، اسفند ماه سال گذشته بود ...

اداره پزشکی و قانونی شهرستان شهریار علت فوت نوزاد در بیمارستان امام سجاد(ع) را اعلام کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، جمعه یکم اردیبهشت 1402 فوت یک نوزاد در بیمارستان امام سجاد(ع) شهریار موجب رنجش خاطر بسیاری از هموطنان ...

معاون درمان وزارت بهداشت ضمن رد شایعاتی درباره نشت اشعه رادیوتراپی در بیمارستان امام رضا(ع) گفت: با بررسی کارشناسان سازمان انرژی اتمی، مشخص شد میزان نشت اشعه و دوزی که شناسایی شد در محدوده طبیعی بوده است.

به گزارش گروه اجتماعی ...

رئیس کل دادگستری استان تهران نامه منتشر شده در فضای مجازی در خصوص اینکه ساختمان "کلینیک ۱۰۰۰ تختخوابی مهدی" در تهران در شرایط و وضعیت ناایمن قرار دارد را تایید کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، علی القاصی ...

پدری جوان از بروز حادثه ای تلخ برای نوزاد ۳ روزه خود در یک بیمارستان دولتی در جنوب تهران خبر داده و می گوید که کم توجهی کارکنان بیمارستان و خرابی دستگاه مخصوص زردی نوزادان باعث تشنج نوزاد تازه متولد ...

همزمان با روز ملی اهدای عضو، اعضای دو پزشک ۵۹ و ۳۴ ساله که دچار مرگ مغزی شده بودند؛ به ۶ بیمار نیازمند عضو، پیوند زده شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، 31 اردیبهشت ماه، اتاق عمل بیمارستان مسیح ...

سخنگوی وزارت بهداشت از ارسال پرونده پزشکی نوزاد فوت شده در بیمارستان امام سجاد(ع) شهریار به پزشکی قانونی و برکناری رئیس این بیمارستان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، پدرام پاک آیین؛ سخنگوی وزارت بهداشت درباره نوزاد فوت شده بیمارستان امام ...

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: از زمان افتتاح رسمی کلان بیمارستان هوشمند حضرت مهدی(عج)، بخش های آی سی یو و دیالیز این بیمارستان فعال بوده و مجوز استخدام ۱۵۰۰ نفر برای کلان بیمارستان هوشمند حضرت ...

به گزارش ...

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه در تعطیلات نوروز ۴۷ هزار پزشک متخصص در بیمارستان های دانشگاهی به صورت روزانه فعالیت داشته اند، گفت: در روزهای تعطیل اولویت پذیرش با بیماران اورژانسی است.

به گزارش گروه ...

سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به افزایش ۱۴درصدی آمار بستری بیماران مبتلا به کرونا در کشور هشدار داد: زیرسویه های جدید کرونا که در کشور در حال گردش هستند، قدرت سرایت بالایی دارند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، ...

به گزارش لنگرخبر، نان قوت اصلی مردم در هر وعده غذایی است و امروزه با افزایش قیمت برنج و کاهش قدرت خرید مردم، این کالای استراتژیک به عنوان قوت غالب خانوار محسوب می شود.

نیاز آحاد مردم به نان در گیلان ...

رئیس سازمان اورژانس کشور آخرین آمار مصدومین و فوتی های "چهارشنبه سوری" را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، "چهارشنبه سوری" یکی از جشن های باستانی ایران است که در آستانه نوروز برگزار می شود اما متأسفانه ...

صبح امروز سند ملی سلامت بخش که در مرحله نخست شامل طرح رایگان شدن بستری بیماران در سه استان بوشهر، خراسان جنوبی و کردستان است با حضور وزیر بهداشت رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، صبح امروز سند ...

وزیر بهداشت با دستور به معاون توسعه وزارت متبوع با درخواست سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان مبنی بر احداث بیمارستان جنرال ۸۰۰ تخت خوابی در رشت، موافقت کرد.

...

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان از توزیع ۴۴۰ قلم انواع تجهیزات پزشکی و بیمارستانی در گیلان خبر داد و گفت: این اقلام که به صورت عادلانه توزیع شده حدود ۳۰ میلیارد تومان ارزش ریالی دارند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ...


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان